eitaa logo
طبیبِ جان 🏴
202.6هزار دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
5.2هزار ویدیو
116 فایل
🌺طبیبِ جان... همراهی برای جسم و جان 👤مدیریت: سید روح الله حسینی 🍜تغذیه @Taghzieh_tabaie_amzaj 💼آموزشگاه @Amoozesh_Javaher 📞مشاوره @Setare_mobin 💞همسرداری @Delbarkade 🛍️فروشگاه @FJawaher 🎯رضایت: @Rezayat_tabibjan 🚨تبادل، تبلیغات نداریم.
مشاهده در ایتا
دانلود
طبیبِ جان 🏴
. اگر انتخاب همسر با خدا باشه یعنی انتخاب همسر و خواستگاری و تحقیق درباره همسر و مشورت و... همش میشه
. همین بزرگواران که این مطلب را گفتند و یا خیلی از بزرگان دیگه ای که همه تون می‌شناسید و از اساتید مشهور هستن و تو مجازی و تلویزیون خیلی معروف هستند، یا طلاق دادند و یا تو خانواده شون طلاق اتفاق افتاده و مثلا دخترشون طلاق داده شده یا پسرشون طلاق داده! میدونم که این دلیل نمیشه اما میخوام بگم این مدل تفکر برای این اساتید هم باعث نشده که خودشون پایبند به زندگی شون بمونن .
✉️پیام مخاطب
طبیبِ جان 🏴
. ان شاء الله دوباره مشاوره دادنم، رزق عزاداری در این شبها بوده باشه .
. قصد دارم برای مشاوره ده نفر به ده نفر مشاوره بدم. ده نفر رو پذیرش میکنیم و نوبت میدیم، هر وقت تموم شد، ده نفر بعدی. اینطوری کسی معطل نمی‌مونه. خوبه؟! البته همچنان، فقط مشاوره‌ی طبی میدیم. مشاوره‌ی خانواده و تربیتی و... نه. .
. زیاد صلوات بفرستید🌷 .
طبیبِ جان 🏴
. قصد دارم برای مشاوره ده نفر به ده نفر مشاوره بدم. ده نفر رو پذیرش میکنیم و نوبت میدیم، هر وقت تموم
. از عزیزانی هم که قبلا نوبت گرفتن و بنده نتونستم مشاوره بدم و شرمنده شون شم، عذرخواهی میکنم. حلال بفرمایید ✨ .
. اطرافیان من پر است از افرادی که خیلی اهل نماز و روزه و... هستن و وضع مالی شون هم خیلی خوبه. جدی عرض میکنم .
طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب
. آخر شب این رو عرض کنم که زندگی، مشترکه! یعنی هر دو باید برای بهبود خودشون و زندگی تلاش کنن. مرد نباید کم بزاره نباید بداخلاقی کنه، زن هم نباید بی محبت باشه نباید بی توجه باشه مرد نیاز به محبت و توجه داره زن نیاز به محبت و خوش اخلاقی داره .
•┈┈••✾• ﷽ •✾••┈┈• ۶۷ 🇮🇷شهید محمدمهدی جنگیچی🇮🇷 به روح مطهر این شهید، یک سوره حمد و توحید و یک صلوات هدیه کنید و طلب صبر و عافیت برای بازماندگانش🥀 •اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلیٰ مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم• . ✍🏻 کانال رسمی طبیبِ جان @Javaher_alhayat
طبیبِ جان 🏴
. اگر بگیم انتخاب خدا هست و انتخاب خودش نیست با فلسفه خلقت که اراده و رشد و اختیار انسان هست منافات
. اگر بگیم انتخاب همسر فقط انتخاب خود انسان هست، یعنی شانسیه؟! 🤔 چه ربطی داره آخه؟ یعنی کلا هر چی به انتخاب خودمون باشه شانسیه؟! 🤔 اصلا شانس یعنی چی؟!
طبیبِ جان 🏴
. اگر بگیم انتخاب همسر فقط انتخاب خود انسان هست، یعنی شانسیه؟! 🤔 چه ربطی داره آخه؟ یعنی کلا هر چی به
. قضیه قسمت و تقدیر اینجوری حل میشه که میگم، خیلی ساده و راحت و اصلا سختش هم نکنید برا خودتون:👇 خداوند متعال بر اساس اعمال و رفتار ما و بر اساس فضل و کَرَمش یه چیزی رو قسمت و روزی مون میکنه. به عبارت دیگه اراده ما و خواست ما و رفتار ما و اعمال ما و گفتار ما روی اینکه چی قسمت و روزی مون بشه موثر هست. 🔸مثلا حُر در صحرای کربلا اراده کرد که برگرده و انتخاب کرد که تو مسیر امام حسین علیه السلام باشه، فضل و کَرم خدا نازل شد براش و امام حسین علیه السلام هم بخشید ایشون رو و بودن در زمره‌ی اصحاب امام حسین علیه السلام قسمت و روزی ش شد.
طبیبِ جان 🏴
. اگر بگیم انتخاب همسر فقط انتخاب خود انسان هست، یعنی شانسیه؟! 🤔 چه ربطی داره آخه؟ یعنی کلا هر چی به
. اصلا فرق ما انسان ها با بقیه تو اراده و اختیارمون هست. همین اراده و اختیار رو اگه زیر سوال ببریم دیگه فلسفه خلقت رو زیر سوال بردیم. یکی از مهمترین ابعاد اراده و اختیار انسان هم تو همین مسئله انتخاب همسر هست. این جای حساس هست که اراده و اختیار انسان معنا پیدا میکنه. اختیار داشتن تو انتخاب دوغ یا نوشابه که مهم نیست برادر من! انتخاب مسیر زندگی مهمه