eitaa logo
جینگیلی ها👶🏻❤
1.4هزار دنبال‌کننده
6.4هزار عکس
4.2هزار ویدیو
58 فایل
بچه که بیاد،شادی هم میاد 😀👩‍👧‍👦 ارتباط با ما✉ @Fatemebanu
مشاهده در ایتا
دانلود
👶🏻@Jingiliiha👶🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حدیث روز🌷 🔸اگر پدر و مادرت صدایت کردند و تو را خواستند،اول مادرت را دریاب. 📚 نهج الفصاحه، ح ۱۹۵۵ 👶🏻@Jingiliiha👶🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸اشعار زیبای میثم مطیعی در هیئت با حضور دختران دهه نودی و هشتادی😍 🏴 عاشقای مکتبی حسینیم دخترای زینبی حسینیم 🔹ستاد تربیتی دبستان غیر دولتی فاطمه زهرا سلام الله علیها 👶🏻@Jingiliiha👶🏻
👶🏻@Jingiliiha👶🏻
هیچ ‌وقت نباید پشت دست بچه ها بزنید چون انگار به مغز آنها ضربه میزنید! یک حرکت آنی، اما گرفتن مزایا از کودک تاثیر گذارتر و آثار بلند مدت‌تر دارد. 👶🏻@Jingiliiha👶🏻
کودکانی که بعد از دو سالگی در وضعیت W می نشینند ، نیرو تعادل مورد نیاز برای برخی مهارت های حرکتی مانند : پریدن و دویدن را کسب نمی کنند. همچنین این طرز نشستن ، ماهیچه های پا ، مفصل ران و قوزک پا را به هم فشرده کرده و ممکن است منجر به جا به جایی مفصل ران شود. 👶🏻@Jingiliiha👶🏻
نمکدان را که پُر میکنی توجهی به ریختن نمکها نداری ... اما زعفران را که میسابی به دانه دانه اش توجه میکنی حال آنکه بدونِ نمک هیچ غذایی خوشمزه نیست، ولی بدون زعفران ماهها و سالها میتوان آشپزی کرد و غذا خورد. مراقب نمک های زندگیتان باشید... ساده و بی ریا و همیشه دم دستتان هستند. ولی روزی اگر نباشند وای بر سفره زندگی...! 👶🏻@Jingiliiha👶🏻
خواص سنگدان مرغ برای کودکان ✍🏻کودکان و نوجوانی که به مرحله بلوغ نزدیک می شوند، می توانند روی سنگدان مرغ برای افزایش قد خود حساب باز کنند. سلامت پوست نیز یکی از مواردی است که از طریق ویتامین های سنگدان قابل دسترسی است میتوان به صورت کبابی یا آب پز شده میل کرد .👶🏻@Jingiliiha👶🏻
❌ خشونت های عاطفی : 🚩طرد کردن، 🚩 قهرکردن طولانی، 🚩 محبت مشروط، 🚩نمی خوام ببینمت، 🚩 برو دیگه دوستت ندارم، 🚩 دیگه مامانت نمیشم، 🚩اصلاً با من حرف نزن، 🚩برو از جلوی چشمم دور شو، ❌ سردی عاطفی و حتی طردهای فیزیکی مثل: 🚩 می برم میذارمت سر راه. پدر و مادر برای کودک مثل خدا هستند. وقتی او را طرد می کنند دیگر هیچ منبع امنیتی در دنیا برای کودک باقی نمی ماند و در نتیجه کودک شروع می کند به ساختن قلعه ی تنهایی اش می کند و ارتباطش را با دیگران قطع می کند. والدین جانشین خدا برای کودک زیر ۶ سال هستند وقتی که کودک نمی تواند به آنها اعتماد کند دیگر نمی تواند به هیچ احدی اعتماد کند. 👶🏻@Jingiliiha👶🏻
♻️ پیاده روی اربعین امسال همراه با فرزندان 🔶 شیر خشک و اسباب بازی ❗️از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ شهریور 🔸 مکان : عمود ۳۵۷ مسیر نجف به کربلا ❇️شیرخشک های موجود👇 🔸نان یک 🔹نان دو 🔸آپتامیل دو 🆔http://eitaa.com/Moslemvafi 👶🏻@Jingiliiha👶🏻
🔸بسیاری از جامعه شناسان معتقدند که عدم رشد اجتماعی کودکان،مهم ترین پیامد تک فرزندی است؛ زیرا کودک به همبازی نیاز دارد تا با او رقابت،بازی و یا دعوا کند. 🔺تک فرزند ها رقابت را تجربه نمی کنند. 👶🏻@Jingiliiha👶🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
*پوشک رایگان برای نوزادان مسیر تامین خواهد شد.* در صورت نیاز به کالسکه رایگان موکب های جمعیتی نیز با حقیر هماهنگ فرمایید. وافی ۰۹۱۲۷۴۶۱۳۳۲
✅ گل بی‌عیب خداست... 📌انتظار یک رفتار بی‌عیب از کودکتان نداشته باشید تا هیچ وقت احساس ناراحتی و عصبانیت نکنید. به هر حال همان‌طور که شما همیشه والدین بی‌عیبی نیستید، فرزند شما هم بی‌اشکال نیست؛ فقط تحمل او گاهی مشکل است. 📚 از تولد تا پنج سالگی 👶🏻@Jingiliiha👶🏻
👶🏻@Jingiliiha👶🏻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حدیث روز🌷 🔸هرکه دوست دارد عمرش طولانی و روزی اش زیاد شود،به مادر خود محبت کند. 📚 کنز العمال، ج ۱۱، ص ۴۵۷ 👶🏻@Jingiliiha👶🏻
⭕️ لیست موکب های جمعیتی(در حال اضافه شدن است) 🔶 ۱۶ شهریور انتشار خدمات موکب ها(به تفکیک خدمات)👇👇 🔹شیرخشک 🔸پوشک 🔹اسباب بازی 🔸 تعمیر کالسکه 🔹 و چندین خدمت دیگر به خانواده های که با فرزندانشان مشرف شده اند. 🆔 eitaa.com/Moslemvafi
ناسازگاری_دانش_آموزان چگونه با رفتارهاي ناسازگارانه دانش‌آموزان برخورد کنيم؟ 1 – اگر خود تحت‌ فشارهاي رواني ناشي از زندگي و كار قرار داريم و نمي‌توانيم رفتار وگفتار خود را كنترل كنيم، بهتراست پيش از انجام هركاري درباره دانش‌آموز به فكر روشي براي كنترل فشارهاي خود باشيم. تحقيقات نشان داده ‌است اگر مربيان بتوانند برخي رفتارهاي خود را تغيير دهند، فرمانبري كودك بيشتر خواهد شد. 2 – نبايد افكار غلط و انحرافي درباره دانش‌آموز خود نداشته باشيم. به طور مثال: «شاگردم اين كار را مي‌كند تا حرص مرا دربياورد يا او موجب تمام مشكلات در كلاس است.» چنين افكاري زمينه به‌وجود آمدن احساس بسيار بد را نسبت به آن دانش‌آموز مهيا مي‌كند و به طور يقين بر رفتار ما و او اثر منفي مي‌گذارد. 3 – بايد از ارايه دستورات مبهم، كلي و تكراري اجتناب كنيم. براي مثال، به جاي اينكه بگوييم: «منظم باش»، شفاف و مشخص بگوييم كه از او چه مي‌خواهيم. 4 – به جاي سخنراني و بحث و جدل، بايد كوتاه و مؤثر بالحني محكم ولي در كمال آرامش به او گوشزد كنيم كه رفتارش در ما چه تأثيري گذاشته و اگر از اين رفتار خود دست برندارد، چه عاقبتي در انتظار اوست. 5 – بهتر است به ياد داشته باشيم که عاقبتي را براي او مشخص كنيم كه شدني و كوتاه‌مدت باشد. براي مثال نگوييم: «براي هميشه از اين كلاس خواهم رفت.» 6 – نبايد انجام دادن خواسته‌هايمان را وظيفه او بدانيم بلكه پس از انجام دادن دستوراتمان بايد او را با كلام و هداياي مورد علاقه تشويق کنيم. 7 – مي‌توانيم با مشاركت دانش‌آموزان فهرستي از مهم‌ترين قوانين در كلاس و مدرسه به ‌ترتيب اهميت و همراه با روش انجام دقيق آن تهيه كرده و پس از مشخص كردن نوع محروميت براي انجام ندادن‌شان، آن را با قاطعيت اجرا كنيم. 8 – بايد عوامل مشكل‌ساز را شناسايي و براي رفع آنها اقدام کنيم. 9 – به نيازهاي جسمي، عاطفي، رواني، اجتماعي، اقتصادي و… دانش‌آموزان بايد بيشتر توجه كنيم. 10- بايد سعي كنيم فرصتي را ايجاد كنيم تا دانش‌آموزان بتوانند نسبت به رفتارهاي نامناسب خود فكر كنند. 👶🏻@Jingiliiha👶🏻
ناسازگاری_دانش_آموزان 🔹... ادامه 11 – بهتر است که ارتباط مربيان و مسوولان مدرسه را با والدين بيش از پيش تقويت كنيم.  12- بايد از تنبيه ‌بدني به طور جدي خودداري کرده و درصورت نياز از محروم‌سازي‌هاي كوتاه‌مدت استفاده كنيم. 13 – خوب است که براي شنيدن مسايل و مشكلات دانش‌آموزان وقت بگذاريم. 14 – بهتر است از سرزنش و تحقير كردن و مقايسه‌ دانش‌آموزان به طور جدي خودداري كنيم. 15- بايد ضمن تقويت ابعاد معنوي در دانش‌آموزان، روش‌هاي آرامش‌دهي ديني را به آنها آموزش دهيم. 16- بايد علايم هشداردهنده خشم را به دانش‌آموزان آموزش دهيم تا بتوانند خشم خود را بهتر كنترل كنند. 17- بهتر است روش‌هاي «آرامش‌دهي» را به آنها آموزش دهيم، ازجمله (تنفس عميق، حرف زدن‌هاي مثبت باخود و…) 18- يكي از دلايل عصبانيت و ناراحتي دانش‌آموزان اين است كه نمي‌توانند احساسات خود را به درستي بيان كنند. مي‌توانيم با كمك عكس و فيلم و نقاشي انواع احساسات مانند خشم، ترس، شادي، غم و… را به آنها آموزش دهيم. 19- چون بسياري از ناسازگاري‌هاي دانش‌آموزان به دليل ناآشنايي مربيان و والدين با مهارت‌هاي زندگي است، توصيه مي‌شود مهارت‌هاي ارتباطي مانند گوش دادن، ابراز وجود، حل مسأله و تصميم‌گيري و ديگر مهارت‌هاي زندگي را خود بياموزيم و به دانش‌آموزان نيز آموزش دهيم. 👶🏻@Jingiliiha👶🏻