eitaa logo
لابه‌لای‌سطرها
78 دنبال‌کننده
376 عکس
455 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 ویژه- انتشار برای اولین‌بار| 💘 🔹این طفل معصوم را ببینید. اسم زیبایش آویناست. فقط 2 سال و 20 روز داشت. در باغچه‌ حیاط‌شان در حال بازی بود که ارتش آمریکا جدیدترین موشک خود را برای اولین‌بار در جهان بر سر مردم لامِرد تست کرد و ناگهان 720,000 ترکش بر سر این شهر کوچک فرود آمد. 🖤 همانطور که پستانک در دهان داشت داغی گلوله را حس کرد؛ با همان پستانک و دست و پای پر از خون روانه اتاق عمل شد و با همان پستانک به سوی آسمان پرواز کرد. 🔸این عکس را باید تمام سفارتخانه‌های ایران استوری کنند تا جهان، جنایت جنگی آمریکا را ببیند. اگر دست من بود این عکس را بر دیوارنگاره میدان انقلاب تهران نصب می‌کردم، تا همه بدانند عمو ترامپ چه هدایایی به مردم ایران‌زمین داد! @Labelaye_Satrha
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفتگوی جالب یک جوان با واشقانی در خصوص مذاکره با آمریکا @Labelaye_Satrha
🔴 نکته 🔹دشمن مذاکرات فقط و فقط ۲ طرف هستند ۱. آمریکا ۲‌. رژیم‌صهیونیستی که هردو یکی هستند و هیچ فرقی باهم ندارند دلیل؛ تجربه ۴۷ ساله و اینکه هربار نتوانسته در مذاکرات پیش برود، جنگ به راه انداخته‌است، چه جنگ ۱۲ روزه و ۴۰ روزه و چه جنگ خیابانی و په جنگ ترکیبی تحریمی! از زمان آزادسازی گروگان‌ها، رژیم بعث و برجام، تا همین ۲ جنگ اخیر، همیشه شاهد این رفتار آمریکا بوده‌ایم... 🔹لذا نباید آدرس غلط داده شود که گویا منتقدان داخلی، دشمن مذاکرات هستند و نباید رسانه‌های وابسته به جریان وفاق و غیرمستقل کلا سر تفنگ رو سمت انقلابی‌ها بگیرند. ما منتقدان دلسوز داخلی با توجه به تمام این تجربیات که خسارات زیادی به کشور زده است، از جمله برجام و شهادت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، به آمریکا اعتماد نداریم و معتقدیم منتظر فرصت بعدی است که ضربه سنگین بزند. 🔹آمریکا فقط زبان زور می‌فهمد اگر حتی در اعلام موضع مان سستی کنیم جلوتر خواهد آمد و نباید غفلت کرد... ✍ سید بدون سانسور ✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا در بدون سانسور 👇 @BDON_SANSOR
🔴 یعنی اعتماد به حرف حداکثری و عمل حداقلی آمریکا! شروط ده‌گانه رهبر انقلاب اسلامی باید اجرا شود و هیچ کسی حق عبور از این شروط را ندارد. ملت مبعوث شده تمام قد مراقب هرگونه تخطی از این شروط هستند. غربگرایان و جریان سازش فکر نکند که این‌بار مثل برجام اجازه می‌دهیم هرکاری دلشان خواست انجام دهند و بگويند جریان دلواپس و تمسخر کنند. 👈امیدواریم که آقای قالیباف(مسئول تیم مذاکرات) و تیم مذاکره‌کننده به خوبی مراقب شروط رهبر انقلاب اسلامی باشند‌ و مقابل فشارهای دشمن کوتاه نیایند. مردم در این مسیر، تمام قد از دیپلماسی حمایت خواهند کرد‌. ✅ اخبار جنگ ایران و آمریکا در بدون سانسور 👇 @BDON_SANSOR
❗️توضیحات وزیرخارجه و توییت آقای قالیباف به مردم ارائه شد. ❗️دور از هیجان و اظهار نظر فوری، باید طبق کُنشگری که رهبر انقلاب برای مردم مشخص نمودند یعنی فریادها مردم خیابان بر نتایج مذاکرات تاثیرگذار است، بخش های مختلف را بررسی نمود. ❗️خط خبری ترامپ در رسانه ها که بازتاب زیادی در داخل داشت اینگونه تصویرسازی می‌کند که آمریکا هیچ امتیاز اساسی نخواهد داد. ❗️ برداشت از پاسخ مقامات ما این است که بین آنچه ترامپ در رسانه می گوید و تفاهم‌مکتوب تفاوت وجود دارد[مشخصا توییت آقای قالیباف] بطور مشخص چند پرسش باقی است: 1️⃣ با توجه به تجربه برجام، ضمانت اجرایی تفاهم چیست؟ 2️⃣ آیا در صورت تخلف طرف مقابل طی ۶۰ روز، وضعیت تنگه هرمز به عنوان سلاح ایران به حالت قبل بازمیگردد؟ یعنی مجددا ما با بستن تنگه و آنها با محاصره دریایی به وضعیت امروز خواهیم رسید؟ 3️⃣ در تجربه تلخ برجام که رهبری اشاره به اجرا تعهدات از سمت ایران و عدم اجرا بطور متوازن از سمت طرف مقابل داشتند، این نوبت ساز و کار اجرا "همگام و همزمان" است؟ امتیاز در برابر امتیاز؟ اجرا تعهد در برابر اجرای تعهد؟ 4️⃣ در این ۶۰ روز درباره درصد غنی سازی گفتگو خواهد شد یا اصل غنی سازی؟ (هزینه سنگین دو جنگ و شهادت رهبری یعنی حق غنی سازی مُسلم و قطعی است.) چک سفید امضایی در سیاست درکار نیست. پ.ن: مهمترین مساله "نتیجه نهایی" است. مذاکره،‌ جنگ یا هر چیز دیگر؛ آنچه اهمیت دارد این است که نتیجه بخش است؟ دستاورد میدان را به نتیجه عینی تبدیل می‌کند یا نه!؟ علیرضا زادبر @Labelaye_Satrha
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اومده بودند زیارت علی بن موسی علیه السلام. توی جمع خانوادگی داخل هتل نشسته بودند. پدر ،مادر ،پسر بزرگ و همسرش. پدر خانواده یه لباس زنانه خریده بود و میخواست به خواهرش سوغاتی بده. قرار شد لباس رو عروس بپوشه و تخمین بزنن که اندازه‌ی عمه میشه یا نه. عروس لباس رو پوشید. وقتی اومد جلوی جمع، همسرش یعنی همون پسر بزرگ خانواده به شوخی گفت :اگه نیم کیلو سفید کننده به پوستت بزنی شاید این لباس به تو هم بیاد. عروس خندید و چیزی نگفت. پدر از جاش بلند شد و رفت داخل اتاق و پسرش رو صدا زد... +این چه حرف بیجایی بود که زدی؟ _ بابا من شوخی کردم . سن و سالی از ما گذشته ، تازه عروس و داماد که نیسیم. + شوخی ضوابطی داره .احترام همسرت واجبه مخصوصا جلوی جمع! اون از ظرفیتش بود که خندید ولی تو بی ادبی کردی. اگه الان جلوی ما ازش عذرخواهی نکنی همین الان میرم بلیط میگیرم و برمیگردم چون این زیارت دیگه به درد ما نمیخوره! پسر رفت دست همسرش رو گرفت و پیشونیش رو بوسید و گفت منو حلال کن شوخی بیجایی کردم. مولا علی (علیه السلام) إِیّاکَ وَ مَا یُسْتَهْجَنُ مِنَ الْکَلامِ.» ترجمه: از به زبان آوردن سخنان زشت و ناپسند بپرهیز عیون احکام الواعظ ص ۹۹ @Labelaye_Satrha
🔴 اشکال فرامتن تفاهم نامه با آمریکا وقتی به هر دلیل( مجاز یا نامجاز) از «متن یادداشت تفاهم» سخن گفته نمی شود و متن های موجود تکذیب می شود، رد و تایید ها فقط شکاف و اختلاف داخلی می سازد که بی خطر نیست. پس بنای خود را روی مفاد منتشره نمی نهم؛ اما ❓آیا نقایص فقط در صورت اطلاع از مفاد، قابل کشف و طرح است؟! ❗️تفاهم نامه یک فرامتن عیان و علنی دارد که از قضا بزرگترین اشکال، به همان است: ⬅️ تفاهم (حتی با بُرد) درون نظم آمریکایی منطقه انجام می شود که آمریکا هم «طرف مذاکره» است هم «ناظم نظم منطقه»! 🔴 مهمترین اشکال به مشروعیت بخشی به تعارض دو نقش آمریکاست: نقش طرف مذاکره/ نقش ناظم منطقه! اقلا از جنگ با افغانستان و عراق به این سو برای همه ثابت شده آمریکا، ناظم بلامنازع این منطقه است. در اموری که ذاتا به او مربوط نیست «به خاطر منافع اش» دخالت می کند و برای تحمیل خواست خود،«جنگ»(جنگ کویت)، «اشغال»(افغانستان و عراق)، «تحریم» و «تجاوز» و «آشوب داخلی»( ایران) راه می اندازد. این یک «تعارض جدی» است! آمریکا بعنوان «طرف مذاکره» باید چیزهایی را بپذیرد که به عنوان «ناظم منطقه»، اقل آنها را هم نباید بپذیرد! به بیان دیگر، ما پس از پیروزی در «جنگ بقا» و شکست دادن آمریکا در اهداف براندازی و فروپاشی و تجزیه و... دنبال «عدم تکرار تجاوز» و شکستن سیکلِ جنگ_مذاکره_جنگ بودیم. این «کف» بدون یک «سقف» محقق شدنی نیست. آن سقف، اخراج آمریکا اقلا از پایگاه های نظامی منطقه است. طرح اداره تنگه هرمز هم اهرمی برای تحقق این بود. ✓ ماه های اخیر بنده کوچکترین هم به تکرار گفته ام: • همه «پایان بندی جنگ»، الزاماً دیپلماتیک نیست! • «دیپلماسی» هم فقط مذاکره نیست! • «مذاکره» هم فقط با آمریکا نیست! ✓ برای آن «نظمِ کمتر آمریکایی» می شد این «امکان های تازه» را بنا نهاد: • بی اثر یا کم اثر کردن مانع اصلی( محاصره دریایی) با «عملیات نظامی» یا «دیپلماسی اقتصادی زمینی» با همسایگان! • مذاکره «با کشورهای منطقه» برای بستن پایگاه های آمریکا در قبال بهرمندی از تنگه هرمز و تضمین امنیت (مذاکراتی با میانجی اسلامی یا چین و روسیه). • و... ✓ این امکان های تازه: • اولاً درون نظم آمریکایی نبود و شروع رفتن به سمت نظم غیر آمریکایی می شد. • ثانیاً سهم آمریکا بعنوان طرف مذاکره را در حد تحریم های آمریکایی و مانند آن می کاست که ستاندنی تر از ده شرط بود! اما تفاهم نامه جدید _مفادش هرچه باشد_ درون نظم آمریکایی جلو رفت و صورت بندی شد! همه پایان بندی را به مذاکره آن هم با آمریکا ( ناظم/ طرف) گره زد! حتی مذاکره با قطر و... درباره آزاد سازی دارایی ها،«سناریویی موازی» درون همان نظم است؛ نه از سنخی که شمرده شد و برای به هم زدن نظم آمریکایی. این گونه تعهدات عربی درون آن نظم آمریکایی نه فقط «ضمانت کافی» ندارد و تا «سطح اخراج نظامی آمریکا» بُرد ندارد؛ بلکه فقط لیست اهداف نظامی ما علیه آمریکا در تجاوز محتمل بعد را می کاهد! @Labelaye_Satrha
خبر آمد خبری در راه است... 💔💔💔🏴🏴🏴🚩🚩🚩 @Labelaye_Satrha
📢 اطلاعیه شماره ۳ ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای‌ قدّس‌الله‌نفسه‌الزکیه 🖼بسم الله الرّحمن الرّحیم 📝 «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» 🔹️ در پی عروج خونین مرجع عالی‌قدر جهان تشیّع، رهبر حکیم انقلاب اسلامی و پرچمدار جبهه حق و مقاومت، امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی سیّدعلی حسینی خامنه‌ای (قدّس‌الله‌نفسه‌الزکیه)، جهان اسلام در سوگ فقدان بزرگمردی نشسته است که سراسر عمر پربرکت خویش را در راه اعتلای کلمه حق، دفاع از اسلام، خدمت به مردم و هدایت امّت اسلامی سپری نمود. آن قائد شهید، با ایمان راسخ، مجاهدت خالصانه، صبر استوار و بصیرت الهی، همواره پرچم استقلال ایران عزیز و هدایت و عزت امّت اسلامی را برافراشته نگاه داشت؛ نام و یاد آن یگانه دوران در تاریخ ایران عزیز، جهان اسلام و در دل آزادگان عالم ماندگار خواهد بود. 🖼ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (اعلی‌الله‌مقامه‌الشریف)، ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله سیّدمجتبی حسینی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همه ملّت‌های آزاده و دلبسته به راه حق، مراتب سپاس و قدردانی عمیق خود را از حضور پرشور و وفادارانه مردم مبعوث شده ایران اسلامی و همه دلدادگان اسلام و انقلاب اعلام می‌دارد. 👈پیرو اطلاعیه‌های پیشین این ستاد و با عنایت به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، به اطلاع عموم مردم شریف و عزادار می‌رساند مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر آن امام مجاهد شهید و اعضای خانواده ایشان، شهیدان بزرگوار دکتر مصباح‌الهدی باقری‌کنی، سیّده‌بشری حسینی خامنه‌ای، زهرا حدادعادل و زهرا محمدی گلپایگانی (رضوان‌الله‌علیهم اجمعین) به شرح زیر برگزار خواهد شد: 🗓روزهای شنبه ۱۳ و یکشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با نوزدهم و بیستم ماه محرم: مراسم وداع با پیکر مطهر در مصلای امام خمینی (قدّس‌سرّه) تهران. 🗓روز دوشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیست‌ویکم ماه محرم: مراسم تشییع در تهران. 🗓روز سه‌شنبه ۱۶ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیست‌ودوم ماه محرم: مراسم تشییع در شهر مقدّس قم. 🗓 روز پنج‌شنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۵ مصادف با بیست‌چهارم ماه محرم و شب شهادت امام سجاد علیه‌السلام: مراسم تشییع در مشهد مقدس و تدفین در حرم ملکوتی امام‌رضا (علیه‌آلاف‌التحیة و الثناء) 👈 از عموم مردم شریف و عزیز، آزادگان جهان، دلدادگان مکتب اسلام و علاقه‌مندان به‌ ایران دعوت می‌شود با حضور در این مراسم باشکوه، آن رهبر شهید را بدرقه کنند. 🔹️در پایان ضمن تشکر از تمهید و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌‌ دستگاه‌های مسئول و گروه‌های مردمی برای برگزاری این رویداد، تأکید می‌شود نقش اصلی در برگزاری این مراسم را مردم شریف و همیشه‌درصحنه به‌عنوان صاحبان اصلی عزا برعهده خواهند داشت و جلوه باشکوه و بی‌نظیری از یک رویداد مردمی رقم خواهد خورد ان‌شاءالله. جزئیات این مراسم متعاقباً به‌اطلاع عموم خواهد رسید. 📝 دفتر حفظ و نشر آثار رهبر شهید انقلاب اسلامی 🗓۲۳ خرداد ۱۴۰۵ farsi.khamenei.ir/news-content?id=63026
لابه‌لای‌سطرها
📢 اطلاعیه شماره ۳ ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای‌ قدّس‌الله‌
عجب محرمی شد امسال...😭 چه روزگاری رو داریم میبینیم کی باورش می شد چنین خبری رو وایرال کنیم؟! چه روضه ها که ندیدیم حسین جان😭