3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-
آقای ما قرار است بعد سالها
برای همیشه از تهران برود...
@Labelaye_Satrha
در هیئتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل نباشد ؛ شمر هم سینه میزند .
شهید صدر
پی نوشت:این مدت که تمام آزاد مردان عالم موضعشون رو مشخص کردن، خدای نکرده سر سفره هیئتی ننشینیم که نه حسین زمان رو شناخت ونه سعی بر شناساندن یزید زمان می کنه...
امروز جمهوری اسلامی ایران حرم ابی عبدالله است و سکوت مداح یا منبری در مقابل این مدت، این حوادث عظیم، شهادت سیدالشهدای ایران، قابل پذیرش نیست.
هیئت اباعبدالله وقتی اثر میذاره که مبارز تربیت کنه...
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهم است که پای چه تقریری از امامت و عاشورا بزرگ شویم.
اینجا آقا نریمان از عناصر غیر کلامی برای انتقال تقریر صحیح استفاده کرده است.
این سلاحهای میانِ سینه زنی، یک قاب هنری برای انتقال مفهوم جهاد است. جهاد ذیل اسلام سیاسی .
رحمت خدا بر آقا نریمان و گریه کنهای مسلحاش.
#سلاح
@Labelaye_Satrha
یا این طرح زیبا اثر استاد نجابتی بزرگوار
اسم شهدا و بزرگان دین ودر راس شهدا نام سیدالشهدای ایران روی کتیبه حک شده
به راستی بدون عزم وتلاش اینها اقامه حسینی معنا داشت؟
اساسا اگر نام اینها نبود لبیک یا حسین دیده می شد؟
طراحی بسیار زیبا وهوشمندانه👌
@Labelaye_Satrha
سالها گریه به تو جرم تلقی می شد
گریه هر شب ما برکت روح الله است...
هیئتی که بگوید اسلام را سیاسی نکنین، حسین را سیاسی نکنین، سیاست ربطی به ما سینه چاکان حسین ندارد، خروجی اش احتمالا کسانی شوند که بر روی امام زمان خود شمشیر بکشند و منتظر یزید زمان خود باشند تا یاریش کنند!!
@Labelaye_Satrha
🛑🎥 ماجرای پشت پرده از شرافت ایرانیان و تصویری که از جام جهانی مورد استقبال کاربران قرار گرفت.
آفرین به غیرتت
@Labelaye_Satrha
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس انتقام خون #رهبر_شهید چی شد؟
━━➖⊰❀🇮🇷❀⊱➖━━
⁉️ آیا #انتقام خونِ مردم بیگناه ۸سال دفاع مقدس رو گرفتیم؟
⁉️ آیا انتقام خون شهید حاج قاسم رو گرفتیم؟
⁉️ آیا انتقام خون شهید فخریزاده رو گرفتیم؟
🔰 برشی از سخنرانی #حجت_الاسلام_راجی
#انتقام_از_ترامپ
@Labelaye_Satrha
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاکان شما برای ما، ناپاکان ما برای شما...
#مریض_واجب_المطب
@Labelaye_Satrha