2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهم است که پای چه تقریری از امامت و عاشورا بزرگ شویم.
اینجا آقا نریمان از عناصر غیر کلامی برای انتقال تقریر صحیح استفاده کرده است.
این سلاحهای میانِ سینه زنی، یک قاب هنری برای انتقال مفهوم جهاد است. جهاد ذیل اسلام سیاسی .
رحمت خدا بر آقا نریمان و گریه کنهای مسلحاش.
#سلاح
@Labelaye_Satrha
یا این طرح زیبا اثر استاد نجابتی بزرگوار
اسم شهدا و بزرگان دین ودر راس شهدا نام سیدالشهدای ایران روی کتیبه حک شده
به راستی بدون عزم وتلاش اینها اقامه حسینی معنا داشت؟
اساسا اگر نام اینها نبود لبیک یا حسین دیده می شد؟
طراحی بسیار زیبا وهوشمندانه👌
@Labelaye_Satrha
سالها گریه به تو جرم تلقی می شد
گریه هر شب ما برکت روح الله است...
هیئتی که بگوید اسلام را سیاسی نکنین، حسین را سیاسی نکنین، سیاست ربطی به ما سینه چاکان حسین ندارد، خروجی اش احتمالا کسانی شوند که بر روی امام زمان خود شمشیر بکشند و منتظر یزید زمان خود باشند تا یاریش کنند!!
@Labelaye_Satrha
🛑🎥 ماجرای پشت پرده از شرافت ایرانیان و تصویری که از جام جهانی مورد استقبال کاربران قرار گرفت.
آفرین به غیرتت
@Labelaye_Satrha
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پس انتقام خون #رهبر_شهید چی شد؟
━━➖⊰❀🇮🇷❀⊱➖━━
⁉️ آیا #انتقام خونِ مردم بیگناه ۸سال دفاع مقدس رو گرفتیم؟
⁉️ آیا انتقام خون شهید حاج قاسم رو گرفتیم؟
⁉️ آیا انتقام خون شهید فخریزاده رو گرفتیم؟
🔰 برشی از سخنرانی #حجت_الاسلام_راجی
#انتقام_از_ترامپ
@Labelaye_Satrha
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاکان شما برای ما، ناپاکان ما برای شما...
#مریض_واجب_المطب
@Labelaye_Satrha
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴خیر نبینی زمونه
🏴دلخوشیمو گرفتی
⚠️ما با آمریکا و اسقاطیل پدر کشتگی داریم...
ما به کمتر از فرج منتقم آل الله راضی نمی شویم وتا تحقق آنروز لحظه به لحظه با صبر وصلابت حیدری، گوش به فرمان رهبری با طاغوت زمان می جنگیم.
ان شاءالله
@Labelaye_Satrha
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مادر بزرگم فراموشی گرفته بود از کهولت سن
به او گفتم اسم ائمه را بیاد داری؟ گفت...
تا آخر گوش کنید خیلی زیباست
▪️شادی روح همه بزرگترای سفر کرده بالاخص مادر بزرگ عزیزم که توسل به اهل بیتش راهگشای مشکلات وغصه های دوست و فامیل و همسایه بود، صلواتی عنایت بفرمایین. 🌺
@Labelaye_Satrha
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قدرت برتر در آن "الله اکبر" میانه پرچم است!
نظام جمهوری اسلامی ایران پیش از این جنگ عظیم قوی بود؛ حال پس از این جنگ بی سابقه که نتوانستند نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند، قوی تر است. چند صبح قبل تر از شروع جنگ در کف دانشگاه به پرچم و آن شعار "الله اکبر" اهانت کردند. در این مدت از زمین و زمان فشار آوردند تا این پرچم که پای آن خون قریب به سیصد هزار انسان شریف ریخته شده است به جام جهانی نرسد.
از ابتدا پیروزی انقلاب جمعیت غالب سلطنت طلبان به لس آنجلس گریختند. با سرمایه هایی که با خود برده بودند. لس آنجلس به تهران کوچک شهرت داشت. کف لس انجلس خدا پرچم جمهوری اسلامی ایران را پیش چشم سلطنت طلبان پهن نمود.
🖊علیرضا زادبر
@Labelaye_Satrha