eitaa logo
لابه‌لای‌سطرها
78 دنبال‌کننده
377 عکس
456 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
«کشور بایستی قوی بشود. این هم از خطوطِ اصلیِ نسخه‌ی بعثت است. این قوّت در وهله‌ی اوّل، ممکن است قوّت نظامی به نظر برسد، لکن ظاهراً.. ابعاد قوّت ابعاد وسیعی است؛ قوّت اقتصادی، قوّت علمی، قوّت فرهنگی، قوّت سیاسی و قوّت تبلیغی. امروز حفظِ جمعیّتِ جوانِ کشور یکی از ابزارهای قوّت است. یا امروز قوّت در فضای مجازی حیاتی است.» آقا(ره) _
۱۳۹۹/۱/۳
@Labelaye_Satrha
سَلَّمنٰا،اصلا آنچه تو می گویی درست.. ما که مقتدرِ به موشک و تنگه و مردمِ مبعوث بودیم، بخاطر اقتصاد‌مان رفتیم و وا دادیم و ترکمنچای امضا کردیم!! پس الان معلوم است دیگر که از کجا خوردیم!! اگر دنبال مبارزه‌ای، برو همان ضعف را قوت ببخش تا در جنگ بعدی بتوانیم تا ته‌اش برویم. چند سال است که اشاره به فوریت اقتصاد از زبان آقا(ره) نیفتاده است؟ و چند سال است که اقتصاد دارد کف خیابان ما را از خون بسیجی ودلسوز رنگین می کند؟! ما باید دست ولی خدا را باز کنیم برای تصمیم گیری آیا عملکردم تا به الان اینطور بوده؟ آیا در این چهار ماه کمک کردم تا شبکه سازی کنیم وکمک کنیم برای رفع دغدغه های اقتصادی کشور... پ.ن: ۱. اقتدار ناقص، انتهایش شوروی‌ست. ۲. «سَلَّمنا» یعنی فرضا شما درست می‌گویی. نشان قبول حرف طرف مقابل نیست، بلکه همراهی در نتایج است تا در نتیجه‌ی استدلال خدشه کند.
ما که اصحاب تصمیم گیری اقتصاد نیستیم. درست... اما اقتصاد مقاومتی، مثل جنگ رمضان است. لنگ مردم مبعوث خود است. مردمِ مبعوث در اصلاح الگوی مصرف، و مبعوث در خرید کالای ایرانی، و مبعوث در جان فدایی برای تولید، و مبعوث در رای به معتقدین به اقتصاد مقاومتی و مبعوث در... @Labelaye_Satrha
نائب ولی خدا قدرتش در دستان امت است. همانطور که آقای شهیدمان فرمودند: علی بن ابی طالب هم باشی تا مردم کمکت نکنند کاری نمی توانی بکنی... فرق ما مردم ایران با بقیه مردم در تمام عصرها وتاریخ این است که از جان ودل خاستیم ید نائب ولی خدا را باز نگه داریم وکمکش باشیم. نمی دانم چقدر موفق بوده ایم... اما آنچه که مشخص است این است که الان سر سفره‌ی آن جمعیتی نشستیم که به طرح مبارزاتی امام‌شان نگاه کردند و یکی یکی‌، یک ماموریت را اخذ به قوت کردند که: آقا موشک‌هایش با من، آقا تونل‌هایش با من، آقا شلیک‌اش با من، آقا ناو و ناوشکن‌اش با من، آقا تولید دانش‌اش با من، آقا فحش خوری‌اش با من، آقا انیمیشن لگو اش با من آقا خیابان داری‌اش با من آقا ... 🔻شما کجا را اخذ به قوت کردید؟ همان جا را مرکز عالَم ماموریتی‌تان بدانید. این است سِرّ کمک به ولی خدا و بسط یدش در محو ناپاکی ها... باید رشد کنیم باید نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم واین جز در سایه فهم کلان ماجرای جنگ ، فهم نقش امام، وفهم نقش امت امکان پذیر نیست... به جای چنگ انداختن به صورت خودی، به جای چنگ انداختن به جایگاه های مقدس نظام، به اینها فکر کنیم. به برکت خون امام شهیدمان و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاقات مبارکی برایمان می افتد @Labelaye_Satrha
مردم این روزها پیروزیمان را فریاد بزنیم بدون لکنت، با افتخار ما راهی سخت پیش رو داریم وشاید جنگهای دیگر.. این را هم ما می دانیم هم آمریکای خبیث اما مهم این است: در این مرحله از طرح کلان مبارزه با کفر، ما پیروز یکه تاز این نبرد نا برابر بودیم مردم این پیروزی را فریاد بزنید🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @Labelaye_Satrha
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از Aminikhaah_Media
@Aminikhaah02 Delsooz_ Siyasate Rahmat (1405-03-26) Mashhad Moghadas.mp3
زمان: حجم: 14.6M
🔉 🔰فصل چهارم، سیاست رحمت؛ جلسه دوم «اشداء علی‌الکفار و رحماء بینهم» یعنی؛ همدلی با جبهه‌ی حق و صلابت در برابر باطل. یکی شدن در ولایت، اساس پیوستگیِ جامعه‌ی اسلامی‌ست. جوشش نهی از منکر از دل محبت و دلسوزی!. تبیین تفاوت میان گفتگوی هوشمندانه بر سر یک توافق، با مذاکره‌! وجوب قدرت دفاعی؛ به عنوان عامل بازدارندگی و تضمینی برای عزت و امنیت ملی‌. پیروزی مسلمانان در جنگ احزاب با تاکتیک غافلگیری و خدعه‌گری! اعزام حجاج و تیم ملی؛ مصادیق درایت و اقتدار در تصمیم‌گیریِ رهبر معظم در شرایط بحرانی‌ست. ⏰ مدت زمان : ١:٠٠:١٠ 📅 ١۴٠۵/٠٣/٢۶ ✅️ @Aminikhaah_media
جانم رقیه🥀
🚨 تا ساعتی دیگر، پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رؤسای جمهوری ایران و امریکا منتشر خواهد شد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
مثلی لایبایع مثله...
هدایت شده از جهت‌یاب
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 📄ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir