#جنگ
#قدرت
ما که اصحاب تصمیم گیری اقتصاد نیستیم. درست...
اما اقتصاد مقاومتی، مثل جنگ رمضان است. لنگ مردم مبعوث خود است.
مردمِ مبعوث در اصلاح الگوی مصرف،
و مبعوث در خرید کالای ایرانی،
و مبعوث در جان فدایی برای تولید،
و مبعوث در رای به معتقدین به اقتصاد مقاومتی
و مبعوث در...
@Labelaye_Satrha
#جنگ
نائب ولی خدا قدرتش در دستان امت است. همانطور که آقای شهیدمان فرمودند: علی بن ابی طالب هم باشی تا مردم کمکت نکنند کاری نمی توانی بکنی...
فرق ما مردم ایران با بقیه مردم در تمام عصرها وتاریخ این است که از جان ودل خاستیم ید نائب ولی خدا را باز نگه داریم وکمکش باشیم.
نمی دانم چقدر موفق بوده ایم...
اما آنچه که مشخص است این است که الان سر سفرهی آن جمعیتی نشستیم که به طرح مبارزاتی امامشان نگاه کردند و یکی یکی، یک ماموریت را اخذ به قوت کردند که:
آقا موشکهایش با من،
آقا تونلهایش با من،
آقا شلیکاش با من،
آقا ناو و ناوشکناش با من،
آقا تولید دانشاش با من،
آقا فحش خوریاش با من،
آقا انیمیشن لگو اش با من
آقا خیابان داریاش با من
آقا ...
🔻شما کجا را اخذ به قوت کردید؟ همان جا را مرکز عالَم ماموریتیتان بدانید.
این است سِرّ کمک به ولی خدا و بسط یدش در محو ناپاکی ها...
باید رشد کنیم
باید نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنیم
واین جز در سایه فهم کلان ماجرای جنگ ، فهم نقش امام، وفهم نقش امت امکان پذیر نیست...
به جای چنگ انداختن به صورت خودی، به جای چنگ انداختن به جایگاه های مقدس نظام، به اینها فکر کنیم.
به برکت خون امام شهیدمان و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاقات مبارکی برایمان می افتد
@Labelaye_Satrha
#جنگ
مردم این روزها پیروزیمان را فریاد بزنیم بدون لکنت، با افتخار
ما راهی سخت پیش رو داریم وشاید جنگهای دیگر..
این را هم ما می دانیم هم آمریکای خبیث
اما مهم این است:
در این مرحله از طرح کلان مبارزه با کفر، ما پیروز یکه تاز این نبرد نا برابر بودیم
مردم این پیروزی را فریاد بزنید🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@Labelaye_Satrha
هدایت شده از Aminikhaah_Media
@Aminikhaah02 Delsooz_ Siyasate Rahmat (1405-03-26) Mashhad Moghadas.mp3
زمان:
حجم:
14.6M
🔉#دلسوز
🔰فصل چهارم، سیاست رحمت؛ جلسه دوم
«اشداء علیالکفار و رحماء بینهم» یعنی؛ همدلی با جبههی حق و صلابت در برابر باطل.
یکی شدن در ولایت، اساس پیوستگیِ جامعهی اسلامیست.
جوشش نهی از منکر از دل محبت و دلسوزی!.
تبیین تفاوت میان گفتگوی هوشمندانه بر سر یک توافق، با مذاکره!
وجوب قدرت دفاعی؛ به عنوان عامل بازدارندگی و تضمینی برای عزت و امنیت ملی.
پیروزی مسلمانان در جنگ احزاب با تاکتیک غافلگیری و خدعهگری!
اعزام حجاج و تیم ملی؛ مصادیق درایت و اقتدار در تصمیمگیریِ رهبر معظم در شرایط بحرانیست.
⏰ مدت زمان : ١:٠٠:١٠
📅 ١۴٠۵/٠٣/٢۶
#اشداء_علی_الکفار #رحماء_بینهم
#ولایت #قدرت_دفاعی
✅️ @Aminikhaah_media
لابهلایسطرها
🔉#دلسوز 🔰فصل چهارم، سیاست رحمت؛ جلسه دوم «اشداء علیالکفار و رحماء بینهم» یعنی؛ همدلی با جبههی ح
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
🚨 تا ساعتی دیگر، پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی خامنهای، رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رؤسای جمهوری ایران و امریکا منتشر خواهد شد.
📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از جهتیاب
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
▪️بسم الله الرّحمن الرّحیم
📄ملّت پرشور و باوفای ایران
💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را بهعمل آوردند و البته این رئیسجمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد.
💬بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم. ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
✍🏼سید مجتبی حسینی خامنهای
🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
#بسیار_مهم
❇️💡پیام هوشمندانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب درباره این تفاهمنامه، موجب رفع بسیاری از ابهامات، کاهش اختلافنظرها و تقویت وحدت میان مردم مبعوث شده و انقلابی خواهد شد؛ و از سوی دیگر، زمینهساز یأس و ناامیدی دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان خواهد بود.
🔹رهبر معظم انقلاب خود را در کنار مردم مؤمن و انقلابی دیدهاند؛ مردمی که منتظر تحقق شروط مطرحشده در تفاهمنامه و اجرای دقیق تعهدات از سوی مسئولان و رئیسجمهور محترم هستند.
🔹باید توجه داشت که نتیجه و خروجی این پیام، باید افزایش وحدت میان مردم انقلابی باشد، نه گرفتار شدن در فضای مچگیری و اختلاف؛
مردم عزیز به این بلوغ و بصیرت رسیدهاند و آگاه هستند که اگر در داخل دچار تفرقه و اختلاف شوند، شکستشان قطعی است.
🔹همچنین باید دقت کنیم که نوک پیکان مطالبه و مقابله ما همچنان متوجه دشمن خارجی باشد؛ در عین حال، با هوشیاری و دقت، ناظر اجرای صحیح تعهدات و تحقق منافع کشور از سوی مسئولان داخلی نیز باشیم.
#نعمت_ولایت
#تلنکر
#مذاکره
@Labelaye_Satrha
پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. شجاعت از قلم آیتالله سیدمجتبی خامنهای میچکد. در عین تایید دلسوزی و حسننظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیتها بر عهده رهبری و خرجکردن از اعتبار ولیفقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمیدهند. در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی میکند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال میبرد. هم به طرفهای خارجی پیام عدم ذوقزدگی ایران از تفاهم را مخابره میکند و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم، قدرت و اقتدار رهبری و تسلطش بر امور را نشان میدهد. هم اصل دموکراسی و عدم دیکتاتوری مقام رهبری در ایران را نشان میدهد و هم پشت مردم نگران از سرنوشت تفاهم را قرص و محکم میگیرد و به آنها نقش نظارتی میدهد. هم با اسم بردن از جبههمقاومت تصریح میکند که مراقب سرنوشت شما هم هستیم و هم با اشاره به بیاعتمادی به دشمن، پیام دست به ماشه بودن و آمادگی ایران را به کسانی که باید بدانند میدهد.
جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان میدهد و امید دشمن به دیدگاه تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یکشبه کور میکند. الحمدلله از این نعمت!
«مهدی مولایی»
@Labelaye_Satrha