پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. شجاعت از قلم آیتالله سیدمجتبی خامنهای میچکد. در عین تایید دلسوزی و حسننظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیتها بر عهده رهبری و خرجکردن از اعتبار ولیفقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمیدهند. در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی میکند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال میبرد. هم به طرفهای خارجی پیام عدم ذوقزدگی ایران از تفاهم را مخابره میکند و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم، قدرت و اقتدار رهبری و تسلطش بر امور را نشان میدهد. هم اصل دموکراسی و عدم دیکتاتوری مقام رهبری در ایران را نشان میدهد و هم پشت مردم نگران از سرنوشت تفاهم را قرص و محکم میگیرد و به آنها نقش نظارتی میدهد. هم با اسم بردن از جبههمقاومت تصریح میکند که مراقب سرنوشت شما هم هستیم و هم با اشاره به بیاعتمادی به دشمن، پیام دست به ماشه بودن و آمادگی ایران را به کسانی که باید بدانند میدهد.
جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان میدهد و امید دشمن به دیدگاه تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یکشبه کور میکند. الحمدلله از این نعمت!
«مهدی مولایی»
@Labelaye_Satrha
📝 تلاشهای دلسوزانه مسؤولان، استیصال رئیسجمهور امریکا
💬 تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را بهعمل آوردند و البته این رئیسجمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📝 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
💬 مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود.| ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📝 متن کامل پیام
📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از جریان
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 بدون انتقام رهبر شهید میتوان احساس پیروزی داشت؟
+ ابراهیم فیاض، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران
لینک این قسمت از برنامه جریان در تلوبیون
✅ https://telewebion.ir/live/tv1?e=0x16c61478
#برنامه_جریان #شبکه_یک
🆔 @Jaryan_tv1
کافه مینوفن2026_06_15_فصل اول فتح خون.mp3
زمان:
حجم:
7.5M
🩸جرعه چهارم
▪️#شب_نوش_محرم
▫️با🎧بشنوید
میگویند گناهکاران را نمیپذیرند؟!
آری،گناهکاران را در این قافله راهی نیست...
اما پشیمانان را میپذیرند
و آدم سلسله جنبان پشیمانان بود
✍️مرتضی آوینی
🎙حامدانتظام
#محرم
#فتح_خون
❇️ نکتهای مهم در خصوص پیام رهبری
وقتی برجام منعقد شد، امام شهید شروط ۹ گانهای رو برای اجرای برجام تعیین کردن اما متاسفانه توسط مسئولین آن شروط به درستی اجرا نشد... در نهایت وقتی برجام به شکست انجامید، مسئولین گفتن برجام تأییدیه رهبری را داشته و خودشان را پشت رهبری مخفی کردند...
پیام دیشب رهبری، مسیر شانه خالی کردن مسئولین از تعهد و مسئولیتشان را در همین آغاز راه پیچیده و دشوار اجرای شروط تفاهمنامه مسدود کرد.
حضرت آقا، صراحتاً فرمودند که رئیس جمهور و اعضا شعام تعهد دادهاند و مسئولیت قبول کردهاند، لذا اگر در مسیر اجرای تفاهمنامه خللی ایجاد شود نباید پای رهبری و نظام نوشته شود.
از طرفی دیگر، علنی و رسانهای کردن این تعهد و قبول مسئولیت، باعث میشود مسئولین جدیت بیشتری برای پیگیری تحقق شروط تفاهمنامه داشته باشند و بدانند یک ملت از تعهد و مسئولیت آنان آگاه هست.
#جنگ
#مذاکره
@Labelaye_Satrha
❇️ نکتهای مهم درباره پیام رهبری
از دیشب که پیام حضرت آقا منتشر شد، عدهای با تفاسیر غلط و نگاههای افراطی یا تفریطی شروع به جوسازی، اختلافافکنی، تشویش افکارعمومی، توهین به مسئولین و ... کردهاند!
پیام حضرت آقا کاملا روشن، شفاف، دقیق، نکتهسنج و با نگاه رو به آینده هست.
حضرت آقا مسئولیت اجرای کامل و دقیق تفاهمنامه را به رئیسجمهور و اعضا شعام سپردهاند و از آنها تعهد گرفتهاند. و همگان را دعوت به مطالبه شروط مندرج در تفاهمنامه فرمودهاند.
🔹در واقع پیام رهبر دو رکن مبنایی و اساسی دارد:
۱- تعیین تعهد و مسئولیت مسئولین کشور
۲- تعیین مسیر مطالبهگری مردم
از طرف دیگر فرمودند که مسئولین از سر حُسننظر و دلسوزی این مسیر را انتخاب کردهاند و با احترام به ساختار نظام، اجازه تفاهم را به شورای عالی امنیت ملی دادهاند، اینجا باید با هوشمندی عمل کرد و دچار افراط و تفریط نشد.
﴿وَأَطِيعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ ۖ وَاصْبِرُوا ۚ إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ﴾ انفال/۴۶
و از خدا و پیامبرش فرمان برید، و با یکدیگر نزاع و اختلاف مکنید، که سست و بد دل میشوید، و قدرت و شوکتتان از میان میرود؛ و شکیبایی ورزید؛ زیرا خدا با شکیبایان است.
#تلنگر
#جنگ
#مذاکره
#مقاومت
@Labelaye_Satrha
با توجه به ابراز اختلاف آقا و نظریهی کنشی بودن این اقدام،
و با توجه به این ترکیبِ تصمیم گیر در شعام، از نظامی و امنیتی و دو نماینده آقا و ...
و هویت تصمیم گیران، که اکثرا آدمهای رزمندهای هستند،
و با توجه به تایید تفاهم نامه توسط اکثریت اعضا،
به نظر میآید که هنوز از دوران جدیدی که واردش شدهایم بی خبریم. برای همین به تفاهم نامهای رسیدیم که در مقایسه با امثال برجام، قابل دفاع است، اما متناسب با ابر قدرتی ما و شیب اضمحلال آمریکا، نه.
هدایت شده از علیرضا پناهیان
19.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با نامهی رهبر عزیز انقلاب، حجت برای بسیاری از ما تمام شد.
در تمام این مدت، صریح و مکرر تلاش کردیم تذکراتی را به دولت آقای پزشکیان بدهیم و بارها گفته بودیم که صدای مردم در میدان دربارهی مذاکره، صدایی بهحق و برخاسته از دلسوزی برای کشور است.
اما حواسمان باشد که …
#مذاکره
#پزشکیان
#نظر_دیگری_دارم
@Panahian_ir
هدایت شده از روایتِ پاک
🔻خیلیها از دیشب میپرسند: «لبنان چه شد؟»
🔴پس از نماز صبح، شماری از مردمی که با اعتماد به این وعده که «لبنان شرط اول است» و آتشبس فوراً پس از تفاهم اجرا خواهد شد، به خانههای خود بازگشته بودند، هدف حملات قرار گرفتند و به خاک و خون کشیده شدند. در این میان در هشت ساعت، ۲۲ نفر از محبان آلالله؛ همانهایی که این روزها همچون شما برای امام کربلا اشک عشق میریختند، به شهادت رسیدند.
🔴همچنین در نتیجه تفاهم نقض غرض و عدم اجرای بند نخست آن، از دیشب تا این لحظه، جنوب لبنان تنها توسط جنگندههای دشمن بیش از ۱۱۰ بار بمباران شده است؛ جدای از حملات توپخانهای و پهپادی که همچنان ادامه دارد.
🔻 @hossein_pak69
جوهر امضای تفاهم ایران و آمریکا خشک نشده که رژیم اسرائیل بند اول تفاهم را نقض کرده است!
#تحقق_شروط
هدایت شده از علیرضا زادبر
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بند اول تفاهم ایران و آمریکا نقض شده است، واکنش و پاسخ ایران چیست؟
#دکتر_لاریجانی
#برنامه_جریان
@Politicalhistory