eitaa logo
لابه‌لای‌سطرها
78 دنبال‌کننده
377 عکس
458 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
گفت: برخی از مردم معتقدند «علی الاصول نظر دیگری داشتم» یعنی نباید آتش‌بس را می‌پذیرفتیم و باید همواره جنگ را ادامه می‌دادیم. گفتم: ایشان صلاح ندانستند درباره‌ی «نظر دیگر» فعلا حرفی بزنند. ولی قاعدتاً نمی‌توان تصور کرد که ایشان یک جنگ بی‌پایان را در نظر داشته اند. چه بسا درباره‌ی زمان مذاکره یا کیفیت مذاکره یا طرف مذاکره یا مفاد مورد مذاکره نظر دیگری داشته اند. به هر حال فعلا یقینی نمی‌دانیم. گفت: الان که آشکار شده نظر دیگری داشتند باید در تجمعات فشار بیاوریم که مذاکرات رها بشود و به سرانجام نرسد؟ گفتم این که خلاف صریح نظر معظم‌له است. ایشان تحقق تعهدات را مطالبه کرده‌اند. بنابراین رفتار ما(در مطالبه و نظارت) باید در مسیر کمک به تحقق جمیع تعهدات طرف مقابل باشد نه شکست خوردن اصل آن. اینکه ایشان نامه‌ی خود را «بعد» از امضای یادداشت تفاهم منتشر کردند هم نشانه‌ایست که نمی‌خواستند جلوی آنرا بگیرند. گفت: ولی معلوم شد حضرات عضو شعام با ولایت زاویه دارند و در ولایت پذیری لنگ میزنند؛ حتی فرماندهان! گفتم: این‌را چطور می‌توان درباره‌ی همه احراز کرد؟ رأی اعضای شعام ازجمله فرماندهان در مرحله‌ی پایانی تنظیم یادداشت تفاهم بوده؛ ما از کجا می‌دانیم که در مراحل قبلی که احتمال دارد نظر متفاوت رهبری مربوط به آن مراحل باشد،‌ برخی از این اعضا هم‌نظر با ایشان بوده اند یا نه؟! حق نداریم به این راحتی درباره ولایتمداری که مقوله‌ای سخت و ذومراتب است براحتی مدیون شخصیتهایی بشویم که عمرشان را در راه اسلام و وطن صرف کرده‌اند. گفت: پس هدف ایشان از تصریح براینکه علی‌الاصول نظر دیگری داشتند و تعهد رئیس‌جمهور را علنی کردند،‌چه بود؟ گفتم: احتمالاً این تصریح اشاره‌ای به «خطای محاسباتی» برخی مسئولان و جلوگیری از خوشبینی افراطی نسبت به مذاکرات در میان آنهاست و پیام به آن طرف که گمان نکند مذاکره و توافق با آمریکا یک خواست جمعی و مورد نیاز جمهوری‌اسلامی است. رهبری با این پیام صریح، بر فاصله‌گذاری مبنایی و آرمانی و وجودی با آمریکا تاکید کردند و راه را برای احتمالات بعدی باز گذاشتند؛‌ هرچند به مصالحی و در مقطعی با آنها وارد مذاکره شده باشیم. ✍️ وحید یامین‌پور @Labelaye_Satrha
از روزی که رفته‌اید، جور دیگری برای حسین گریه می‌کنیم. شما را تصور میکنیم، میگوییم درد جنایت علیه شما این باشد، ببین درد جنایت و جسارت به مولای ما و شما، نوه پیغمبر، حسین، چه بوده! می‌دانید آقا خیلی سوختیم... اسم مشت گره کرده، لب تشنه، پیکر خونین که می‌آید، حال ما دگرگون می‌شود ولی خیلی چیزها هست که آخر سر، ذکر لب ما را میکند: *"لا یوم کیومک یا اباعبدالله"* مثلاً اینکه شما با این محاسن سفید، با این سن و سال، میان هلهله لشکر دشمن، از شدت غم و مصیبت نزدیک پیکر پسر جوانتان بر زمین نیفتادید از شدت جان‌گدازی این داغ، *روی دو زانو خود را کنار پیکر ارباً اربای جوان رعنای خود نکشاندید* ناله *"ولدي علي"* شما در میان خنده دشمن به آسمان نرفت خواهرتان، *"وا اُخَیّاه و ابنَ اُخَیّاه"* گویان، میان نامحرمان حرامی نزد شما نیامد... آقا با رفتنتان، روضه‌خوان همیشگی حسینیهٔ دل‌های ما شدید... شما و درد این جسارت بزرگ و از دست شما را که به یاد می‌آوریم، دلمان گره می‌خورد به کربلا. جسارت به نایب‌الامام این حد سوزاننده باشد، جسارت به امام چیست یا زینب کبری محاسن شما سپید بود آقا، سن و سالی از شما گذشته بود، مثل اباعبدالله.... @Labelaye_Satrha
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ سینه‌زن‌ها اومدن، آقا تو اما نبودی ... چرا امسال تو حسینیه تو آقا نبودی ... @Labelaye_Satrha
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شیخ نعیم‌ قاسم: حزب‌الله بر ضرورت عقب‌نشینی کامل رژیم صهیونیستی تاکید دارد؛ ایران پذیرش توافق را به توقف کامل جنگ علیه لبنان مشروط کرد دبیرکل حزب‌الله لبنان: 🔹دشمنان انتظار داشتند در صورت حمله به ایران، مقاومت لبنان سکوت کند تا آن‌ها بتوانند ایران را در انزوا هدف قرار دهند؛ اما با ورود ایران به این نبرد، حزب‌الله زمان را مناسب دید و با قدرتی استثنایی وارد فاز پشتیبانی عملی شد. 🔹این سطح از پایداری و استقامت، فراتر از پیش‌بینی‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان آن‌ها بود، چرا که شناخت درستی از گزینه‌ها و توانمندی‌های مقاومت نداشتند. 🔹این اقدامات میدانی حائز اهمیت، در نهایت دشمن را مجبور به پذیرش آتش‌بس کرد و در مرحله بعدی، عقب‌نشینی کامل صهیونیست‌ها از خاک لبنان باید محقق شود. 🔹نقش ایستادگی، صداقت و وفاداری جمهوری اسلامی ایران در این پیروزی کلیدی بود؛ تا جایی که تهران هرگونه توافق را منوط به پایان کامل جنگ علیه لبنان دانست. 🔹اگر حمایت‌های شرافتمندانه ایران نبود، کشورهای منطقه توان ایستادگی نداشتند. از این رو، پس از این مرحله، کشورهای همسایه که در دین و آرمان با ایران مشترک هستند. @Labelaye_Satrha
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
امام کارش تربیت است. اصلا تربیت در تارو پود ماموریتش با امت نهادینه شده. آقای شهید ما سی وهفت سال در بستر اتفاقات و فِتَن مختلف، جامعه را ومردم را تربیت کرد. در دیدارهایش، صحبتهایش و... @Labelaye_Satrha
با بعضی قشرها بیشتر هم کلام شده، چه در دیدار خصوصی چه عمومی، بعضی اقشار بیشتر خود را در معرض شعاع نورانیش قرار دادند... از ابتدا به ولایت پذیریشان شهره شدند در جامعه مؤمنین. نظامی ها یکی از این اقشارند... @Labelaye_Satrha
یکی از تربیت پذیرترین اصناف نظام الله، نظامی‌ها هستند. یک عمر مشق اطاعت پذیری کرده‌اند، یک عمر با تربیتی‌ترین سبک زندگی، یعنی جهاد و مرگِ به شهادت، همنشین بوده‌اند. آقا با سران این قشر، یکی از منظم‌ترین و پرتعدادترین جلسات را داشتند‌. همین‌ها که در شعام‌اند. جلسات یکشنبه‌ها... پ.ن: بعضی انگ‌ها راحت به هر قشری نمی‌چسبد. باید تامل کنیم تا کشف کنیم رهبری در پیام‌شان چه کار دارند می‌کنند. مهم است که در تحلیل رفتار و پیام‌های ائمه‌ی انقلاب، هویت جامع وکاملی از صحبتهایشان را لحاظ کنیم. @Labelaye_Satrha
شاید آنچه برای جناب سلمان(ع) خطای محاسباتی‌ست، برای جناب ابوذر(ره) نهایت محاسبه‌گری مومنانه باشد. پ.ن: آنها که خطای محاسباتی دارند، کم آدم‌هایی نیستند، ولی نکته این است افق ایرانِ امروز آنقدر بالا رفته است که محاسبات در دستگاه تحلیلیِ سابق، برای امروزشان ناقص است. @Labelaye_Satrha
الاصول نظر دیگری داشتم خبر از خیانت مسئولان یا تحت فشار بودن رهبری نمی دهد. کاشف از این است که مردم مبعوث شده ما اساسا لِولاشان یک نسخه بالاتر رفته. این مردم واین کشور را با نگاه قبل از شهادت امام شهید نبینیم. در برخورد با این ملت، در صحبت با او، هنگام بررسی شرایط کشور این مطلب مهم را در نظر نگیریم خطا رفته ایم. به نظر این نقطه همان خطای محاسباتی مسئولین باشد. @Labelaye_Satrha
امام جامعه ما سعیشان بر این است که بگویند هر چه شد چه جنگ چه صلح، چه سکوت در صحنه نبرد، چه مذاکره، باید نظم آمریکایی پایان یاید. باید در چارچوب ابر قدرتی ایران همه چیز تعریفی دوباره یابد. این مسئله را مسئولین باید به عمق جانشان بنشانند. @Labelaye_Satrha
حال در این بین به نظر شما دعواهای سیاسی این روزها برگرداندن مردم به نسخه قبل از شهادت آقایمان نیست؟ نکته مغفول در تمام پیام های رهبری عزیز مان این است که ایشان راهکار را هم بعد از بیان مسائل در همان پیام ارائه می دهند. راهکار پیام آخرشان چه بود؟ @Labelaye_Satrha