حواسمان باشد با شعله ور کردن آتش اختلاف وکینه که بین هسته سخت نظام یعنی انقلابی ها وشقه شقه کردنشان راه افتاده کارمان به جایی نرسد که خدایی ناکرده باعث خوشحالی دشمن شده، تمام دستاوردهای این جنگ ظالمانه از بین رفته و بازی برده را ببازیم.
پی نوشت:کاری سخت اما در شٱن ملت مبعوث ولی جامعه بر عهده مان گذاشته اند.
برای انجام دقیق این ماموریت لازم است مواظب شیطنت های رسانه ای دشمن باشیم وهر حرف وسخنی را باور نکنیم.
این مسئله برای ما که تجربه تلخ برجام را دیده ایم سخت است... اما امکان پذیر است.
این مرحله از رویارویی با جبهه کفر بسیار سخت تر است واستعانت از صاحب و مولا وآقایمان برای طی این مسیر همانند روزهای جنگ لازم وضروری وراهگشاست.
نگاهمان به این ماموریت و نحوه برخوردمان را صحنه رشد خود بدانیم برای ارتقایمان و تنفسمان در جامعه مهدوی به زودی زود ان شاءالله
نه تنها ما ملت مبعوث شده، بلکه مسئولین این مردم نجیب.
@Labelaye_Satrha
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فریادهای جوان عراقی در کربلا در حمایت از رهبر شهید
@Labelaye_Satrha
19.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ما منتقم خون امام شهداییم
مداحی میثم مطیعی در جوار مقتل رهبر شهید
@Labelaye_Satrha
هدایت شده از Aminikhaah
﷽
⚠️ سکوتِ اهل حق، امضای ظلم است.
✍️🏻 امام حسین(علیهالسلام) فرمود که برای گردنکشی و تفرعون قیام نکرده است.
دعوت مردم عراق برای تشکیل حکومت بود و امام نیز به این دعوت پاسخ داد.
⬅️ هدف، مقابله با قدرتهای طاغوتی و جلوگیری از حاکمیت ظلم بود؛ چه با تشکیل حکومت و چه با شهادت.
▫️امام میدانست که سکوت و عدماقدام، به معنای تأیید مسیری است که یزید در پیش گرفته است.
هنگامی که قدرت، همه امکانات جامعه را در اختیار میگیرد و راه طغیان را پیش میگیرد، اگر اهل حق در برابر آن نایستند، ظلم به امضای آنان میرسد.
امام حسین(علیهالسلام) این وضعیت را برنتافت و قیام کرد.
📌 برگرفته از جلسات «مثل یزید»
#مثل_یزید
#قیام_حسینی
✅️ @Aminikhaah
.
به یاد رهبرشهید مان:
صلی الله علیک یا اباعبدالله
صلی الله علیک یا اباعبدالله
صلی الله علیک یا اباعبدالله
@Labelaye_Satrha
کافه مینوفن2026_06_15_فصل اول فتح خون.mp3
زمان:
حجم:
12.3M
🩸جرعه دهم _ راه
▪️#شب_نوش_محرم
▫️با🎧بشنوید
اما آنسوی خیمهها
شب
همچنان ادامه دارد.
و در جایی از همین تاریکی
دیگرانی هستند
که یا خوابیدهاند.
یا در کنج فراغتی نشستهاند.
یا با خود میگویند:
هنوز وقت هست.
فردایی نیز خواهد آمد
و ای کاش میدانستند
بعضی راهها
تنها یک شب باز می مانند ...
✍️🎙حامدانتظام
@Labelaye_Satrha
...وَ فَدَیْناهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ...
من به قربان آن ذبیح که احکام ذبح را
دانه دانه بر سر او نقض کردهاند💔😭
إنالله و إنا إلیه راجعون!
آجـرک الله یاصاحبالزّمان
◼️«أعظَمَ اللهُ اُجورَنا بمُصابِنا بِالحُسَینِ وَ جَعَلَنا و إیّاکُم مِنَ الطّالِبینَ بِثارِهِ مَع وَلیّهِ الامامِ المَهدیِّ مِن آلِ مُحَمَّدٍ»
@Labelaye_Satrha
هدایت شده از علیرضا زادبر
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ظهر عاشورا
لبنان قهرمان
ضاحیه
شیعیان آخرالزمان
مقاومت و شهادت طلب
با پرچم ایران عزیز
@Politicalhistory