هدایت شده از Aminikhaah
﷽
⚠️ سکوتِ اهل حق، امضای ظلم است.
✍️🏻 امام حسین(علیهالسلام) فرمود که برای گردنکشی و تفرعون قیام نکرده است.
دعوت مردم عراق برای تشکیل حکومت بود و امام نیز به این دعوت پاسخ داد.
⬅️ هدف، مقابله با قدرتهای طاغوتی و جلوگیری از حاکمیت ظلم بود؛ چه با تشکیل حکومت و چه با شهادت.
▫️امام میدانست که سکوت و عدماقدام، به معنای تأیید مسیری است که یزید در پیش گرفته است.
هنگامی که قدرت، همه امکانات جامعه را در اختیار میگیرد و راه طغیان را پیش میگیرد، اگر اهل حق در برابر آن نایستند، ظلم به امضای آنان میرسد.
امام حسین(علیهالسلام) این وضعیت را برنتافت و قیام کرد.
📌 برگرفته از جلسات «مثل یزید»
#مثل_یزید
#قیام_حسینی
✅️ @Aminikhaah
.
به یاد رهبرشهید مان:
صلی الله علیک یا اباعبدالله
صلی الله علیک یا اباعبدالله
صلی الله علیک یا اباعبدالله
@Labelaye_Satrha
کافه مینوفن2026_06_15_فصل اول فتح خون.mp3
زمان:
حجم:
12.3M
🩸جرعه دهم _ راه
▪️#شب_نوش_محرم
▫️با🎧بشنوید
اما آنسوی خیمهها
شب
همچنان ادامه دارد.
و در جایی از همین تاریکی
دیگرانی هستند
که یا خوابیدهاند.
یا در کنج فراغتی نشستهاند.
یا با خود میگویند:
هنوز وقت هست.
فردایی نیز خواهد آمد
و ای کاش میدانستند
بعضی راهها
تنها یک شب باز می مانند ...
✍️🎙حامدانتظام
@Labelaye_Satrha
...وَ فَدَیْناهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ...
من به قربان آن ذبیح که احکام ذبح را
دانه دانه بر سر او نقض کردهاند💔😭
إنالله و إنا إلیه راجعون!
آجـرک الله یاصاحبالزّمان
◼️«أعظَمَ اللهُ اُجورَنا بمُصابِنا بِالحُسَینِ وَ جَعَلَنا و إیّاکُم مِنَ الطّالِبینَ بِثارِهِ مَع وَلیّهِ الامامِ المَهدیِّ مِن آلِ مُحَمَّدٍ»
@Labelaye_Satrha
هدایت شده از علیرضا زادبر
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ظهر عاشورا
لبنان قهرمان
ضاحیه
شیعیان آخرالزمان
مقاومت و شهادت طلب
با پرچم ایران عزیز
@Politicalhistory
15.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#راهبرد_تبیینی
🔴💡 اگر میخواهید تحلیل دقیقی از شرایط دنیا و آمریکا داشته باشید سخنان این تحلیلگر عرب زبان را خوب گوش کنید!
📝پن:
ما در این جنگ، صعود بسیار زیادی داشته و موفقیتهای کلانی کسب کردهایم، و در مقابل دشمن هم شکستهای کلانی متحمل شده است.
اتفاقاتی که الان میبینید به قول امام شهیدمان فرآیند طبیعی رسیدن به قله است.
🔻چند نکته بسیار مهم:
- از بالا اتفاقات را ببینید
- روایت پیروزی و اقتدار کلان، تحت تاثیر اتفاقات روزمره قرار نگیرد
- چون مردم پایکار امام جامعه هستند، #خطای_محاسباتی برخی مسئولین خطرش از یاس و ناامیدی و اختلاف مردم مبعوث شده به مراتب کمتر است.
- به فرموده امام شهیدمان ایمان داشته باشیم که در سایه مقاومت و ایستادگی آیندهی ایران اسلامی بهتر از گذشتهاش خواهد بود، لذا اصلاً یأس و ناامیدی به خودمان راه ندهیم.
هر تحلیل ویا خبری را که در راستای نا امیدی مردم و بدبینی شدید به مسئولین نظام است را قطعه ای از پازل شکست ذهنی مردم ایران بدانیم.
#ایران_مقتدر
#روایت_پیروزی
@Labelaye_Satrha
هدایت شده از استاد محمد شجاعی
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌞 جهان
هرگز باور نداشت
چنین روزهایی را ببیند!
شما صدای "شهید آوینی" را میشنوید.
@ostad_shojae
زمانی که تمام مسئولین مملکت رو خائن خطاب میکنیم و موافق با دشمن و تنها رهبری رو مخالف معرفی میکنیم،
و به شدت تبلیغ میکنیم حرف میزنیم سخنرانی میکنیم،هشتک بالا میبریم،که رهبری تنها هست و مسئولین مخالف ایشون هستند و این مذاکره و آتشبس و تفاهمنامه و همه بدون اذن آقا بوده و به ایشون تحمیل شده.
چه پالسی به دشمن داریم میدیم؟
داریم ناخواسته به دشمن میگیم تنها سد راه شما برای رسیدن به اهدافتون "رهبر" ماست.
و اینطوری ناخواسته جان مبارک آقا رو بیشتر به خطر میاندازیم.
اما اگر تمام ارکان نظام رو متحد نشون بدیم،دشمن متوجه میشه با یک نفر طرف نیست و این خطر برای جان مبارک آقامون کمتر میشه.
متوجه باشیم دشمن تمام پیامهای ما رو رصد میکنه و میبینه.چه در پیامرسانهای داخلی چه خارجی.
همگی باید با رفتار و گفتار و افکارمون، مراقب جان مبارک رهبر معظم انقلاب باشیم.
@Labelaye_Satrha