✅ آرارات، سند خیانت ننگین پدر سلطنت طلبان ایرانی!
فردا سوم بهمن ماه و 91 مین سالگشت اقدام خائنانه رضا قلدر پهلوی در هدیه کوهستان زیبا و البته راهبردی آرارات به ترکیه است. این اقدام، امروز تبعات راهبردی جبران ناپذیری در ایجاد یک اخلال در ژئوپلتیک قدرت ایران در شمال غرب ایجاد کرده و یکی از دلایل بروز مشکل در قضیه آذربایجان برای کشور است.
خدا لعنت کند رضا شاه پهلوی خائن و اذناب امروزی اش را که نامشان هم برای کشور خسارت بار است..
✅ صحبت های جالب رمضان قدیرف فرمانده نیروهای چچنی ارتش روسیه
◀️ قدیروف درباره سوزاندن قرآن در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم :
تنها کسانی که توسط شیطان تسخیر شده اند ، سرمازده ترین شرورها، می توانند به ارزش های مقدس دست درازی کنند و آن را نشانه اعتراض می دانند. در هر صورت، هر کس دقیقاً همان چیزی را که کاشته است، درو خواهد کرد و همه دست اندرکاران این ترفند پست، لعنت ابدی را متحمل شده اند. آنها روزی این را خواهند فهمید، اما خیلی دیر خواهد شد. شما در جهنم خواهید سوخت، شیاطین.
تصادفی نیست که من همیشه ادعا می کنم که به معنای واقعی کلمه تمام اتحاد آتلانتیک شمالی محصول شیطان است و ما در اوکراین با نیروهای این ابلیس می جنگیم. هر چیزی که با ناتو مرتبط است بی خدایی محض است. تمام دوره او از کفر و گسترش فرقه فسق و ارواح شیطانی اشباع شده است. به همین دلیل است که ما حتی قوی تر، حتی سخت تر، حتی سرسخت تر، حتی مصمم تر و پیگیرتر خواهیم بود، ما بی رحمانه سرسپردگان ائتلاف شیطان پرستی ناتو را در اوکراین شکست خواهیم داد.
✅ صحبت های جالب رمضان قدیرف فرمانده نیروهای چچنی ارتش روسیه
◀️ قدیروف درباره سوزاندن قرآن در مقابل سفارت ترکیه در استکهلم :
تنها کسانی که توسط شیطان تسخیر شده اند ، سرمازده ترین شرورها، می توانند به ارزش های مقدس دست درازی کنند و آن را نشانه اعتراض می دانند. در هر صورت، هر کس دقیقاً همان چیزی را که کاشته است، درو خواهد کرد و همه دست اندرکاران این ترفند پست، لعنت ابدی را متحمل شده اند. آنها روزی این را خواهند فهمید، اما خیلی دیر خواهد شد. شما در جهنم خواهید سوخت، شیاطین.
تصادفی نیست که من همیشه ادعا می کنم که به معنای واقعی کلمه تمام اتحاد آتلانتیک شمالی محصول شیطان است و ما در اوکراین با نیروهای این ابلیس می جنگیم. هر چیزی که با ناتو مرتبط است بی خدایی محض است. تمام دوره او از کفر و گسترش فرقه فسق و ارواح شیطانی اشباع شده است. به همین دلیل است که ما حتی قوی تر، حتی سخت تر، حتی سرسخت تر، حتی مصمم تر و پیگیرتر خواهیم بود، ما بی رحمانه سرسپردگان ائتلاف شیطان پرستی ناتو را در اوکراین شکست خواهیم داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امیرعبداللهیان: درمورد برجام پیامها درحال تبادل است
🔹در مسیر توافق گامهایی را تعریف کردیم که در آینده نزدیک یکی از این گامها عملیاتی خواهد شد.
🔹آمریکاییها ریاکاری را همچنان ادامه میدهند اما برای ما پیامهای دیپلماتیک مهم است. در پاسخ به پیامی که آمریکاییها بهطور مستمر اعلام میکنند چارچوبی تعریف کردیم و براساس آن کار را پیش میبریم.
🔹طرفهای مقابل گزینه دیگری جز برجام ندارند و به همین دلیل موضوع برجام حتی از قطعنامه احساسی پارلمان اروپا حذف شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شروع سریال «پیدا و پنهان» از امشب
🔹اولین قسمت از سریال «پیدا و پنهان» امشب از شبکه ۵ پخش میشود. داستان سریال مربوط به چند مامور وزارت اطلاعات است که هر بار درگیر پروندههای مختلف اقتصادی، امنیتی، اطلاعاتی میشوند.
🔻ناکامی در همراهسازیهای حداقلیِ زنانه:
شکست اغتشاش در برابر روایتهای معارض
🖊 #مهدی_جمشیدی
۱. اینگونه نیست که وضع جریانهای اجتماعی از لحاظ بدنۀ مردمی، همان بماند که در ابتدا بوده است، بلکه این امر به خود آن جریان وابسته است. به طور ضروری، هیچگونه «تداوم» و «پیوستگی»ای در میان نیست و همهچیز به تصویرسازی بعدی جریان از خود و ظهور روایتهای جدید از واقعیّت گره خورده است. «لحظههای آغازین»، لحظههای شورانگیزی و هیجانسازی هست که بر شانۀ «روایتِ» برآمده از خود جریان، تکیه زده است، امّا همین که زمان میگذرد و روایتهای دیگری نیز در کنار روایت نخستین مینشیند، چهبسا از خویشحقّانگاری جریان اجتماعی، به شدّت کاسته شود و بهتدریج، این برداشت در ذهن بسیاری از هواداران جریان اجتماعی ایجاد شود که «واقعیّت»، آن نبوده که در ابتدا پنداشته بودند. از آنجا که جریان اجتماعی میخواهد یک شروع طوفانی داشته باشد تا بدنۀ اجتماعیِ حداکثری بیابد و تودههای مردم را هرچه بیشتر با خود همراه کند، گویا چارهای جز اینکه یک «روایت حاد» و «برداشت تشدید شده» بپروراند و خویش را دچار محرومیّت و مظلومیّت آنچنانی نشان بدهد ندارد، امّا چندی بعد همین روایت، به نقطۀ ضعف او نیز تبدیل خواهد شد؛ چراکه «روایتهای معارض» راه میرسند و بدنۀ جریان اجتماعی را گرفتار «ساختشکنی ذهنی» میکنند. آنها درمییابند که واقعیّت، آن نبوده که در لحظههای آغازین شنیدهاند و خاماندیشانه پذیرفتهاند، بلکه واقعیّت، جنبههای مهم و تعیینکننندۀ دیگری نیز داشته که نیروهای پیشرانِ جریان اجتماعی برای آنکه در رودخانۀ جریان اجتماعی، موجآفرینی کنند و راه خویش را در برابر حاکمیّت باز کنند، آنها را حذف کردند. ریزش گستردۀ همان بدنۀ اندک در اغتشاشهای اخیر نشان میدهد که برخلاف تحلیل آصف بیات، مسألههای القا شده و برجسته شده، ساختگی بودند و از این رو نتوانستند از خود در برابر روایتهای متفاوت محافظت کنند.
۲. این وضع حتّی در شعار اساسی این جریان اجتماعی نیز به چشم میخورد. شعار «زن، زندگی، آزادی»، درونخیز و جامعهبنیاد نبوده است، بلکه از بیرون به آن عرضه شده است و بدنۀ این جریان نیز تصوّر کرده بود که این شعار میتواند خواستههایش را پوشش بدهد. این در حالی است که شعار یاد شده، هرگز نمیتواند همچون یک «چتر فراگیر»، دغدغههای مردم ایران و یا حتّی بخش عمدهای از آن را نمایندگی کند؛ چراکه این مضامین با چالشها و نیازها و مطالبههای مردم، تطابق ندارند. جامعۀ ایران، جامعۀ عینیّتها و واقعیّتهاست و دردها و رنجهایش را به طور مستقل، احساس میکند و اینگونه نیست که بتوان «از بیرون» و به صورت «پیشساخته»، شعاری را به آن خوراند و از آن انتظار «همراهی طوطیوار» داشت. ما با یک جامعۀ سیّال و ژلهای روبرو نیستیم که بتوانیم مسألههای خویش را در ظرف «هیجانهای روایتی» بریزیم و به این جامعه بنوشانیم. ازاینرو، باید دردهای آنها را یافت نه اینکه دردهایی را به آن القا کرد. برایناساس، روند اغتشاش نتوانست حتّی همسویی و همراهی آن بخش از زنان ایرانی که دچار «حجاب ضعیف» بودند را نیز به دست آورد و آنها را به سوی «کشف حجاب» سوق بدهد. این امر، «بدیهیترین» و «مستقیمترین» توفیقی بود که باید نصیب جریان اغتشاش میشد، امّا چنین نشد. با توجّه به چنین شکست آشکاری، نمیتوان حتّی فراگیری و اجتماعیبودن همان جنبۀ زنانۀ این جریان را پذیرفت، چه رسد به دعاوی کلان و فربه دیگر که بیش از نقشی بر آب نبودند. آنچه که در لحظههای آغازین، شعلۀ اغتشاش را برافروخت و مایه و پایۀ صورتبندی جریان اجتماعی شد، همین لایۀ مطالبههای زنانه بود که تا چند هفتهای پیش رفت و لایههای دیگری را نیز به خود افزود، امّا نهفقط لایههای دیگر و مکمّل را باخت، بلکه لایۀ اصلی و نمادینشده نیز از همراهسازی زنانِ دارای پوشش بینابینی با خود ناکام ماند و در عمل مشخص شود که مسألۀ زنان ایران، «حجاب اختیاری» نیست. حجاب، چه قانونی باشد و چه اختیاری، بخش عمده و غالب زنان ایرانی، به سوی کشف حجاب حرکت نمیکنند و روایتشان از «زندگی» و «آزادی»، تناسبی با آنچه که جریان اغتشاش میگفت و میطلبید ندارد. این «واقعیّت عریان»، همۀ تحلیلهایی را که اغتشاش را همچون یک «جنبش اجتماعیِ فراگیر و مردمی» تصویر میکنند - از جمله تفسیر آصف بیات که سخت بر ریشهداری و عمق اجتماعی آن اصرار کرده است - بیش از وهم و خیال معرفی نمیکند.
🖇متن کامل در روزنامه ایران:
https://irannewspaper.ir/8110/15/2320
🔴 ماجرای عجیب عالمی که از همسرش کتک میخورد!
🔸مرحوم شیخ جعفر کاشف الغطاء از بزرگترین فقیهان جهان تشیع بوده است. ایشان در نجف میزیسته و شاگردان بسیاری تربیت کردهاست. آن زمان شایع شده بود از همسرش کتک میخورد!
🔸وقتی از او دراین باره پرسیدند گفت: "بله، عرب است، قدرتمند هم هست، قویالبنیه هم هست، گاهی که عصبانی میشود، حسابی مرا میزند. من هم زورم به او نمیرسد!"
«وقتی پرسیدند چرا طلاقش نمیدهید گفت: "این زن در این...
ادامه در کانال ...
🌷الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِلوَلــیِّڪَاَلْفــَرَجْ🌹
کانال جبهه ی انقلاب در ایتا👇☫👇
╭┅──────┅┅╮
¦ @Jebheye_Enghelab 👈
╰┅──────┅┅╯
📌 راز شهیدیکهبویعطر میداد در وصیتنامه اش فاش شد
🔹️ خیلی از همرزمان شهید میگفتند: شهید همیشه بویعطر میداد، خوشبو بود.
◇ خیلی وقتها از او میپرسیدیم حسین چه عطری میزنی اما هر دفعه جواب سر بالا میداد یا بحث را عوض میکرد، ولی آنچه که برای ما عجیب بود بویعطر خیرکنندهاش بود که هیچ جا نبود.
◇ تا اینکه در وصیت نامهاش راز این بوی خوش، فاش شد.
◇ این شهید در وصیت نامهاش نوشته بود: به خدا هیچگاه در زندگیام از عطر استفاده نکردم، فقط هر گاه میخواستم بوی خوش داشته باشم، میگفتم: «السلام علیک یا اباعبدالله»
🔹️ زندگینامه شهید: شهید حسینعلی اکبری ششم تير ۱۳۴۳، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود.
◇ پدرش اسماعیل، کشاورز بود و مادرش فاطمه نام داشت. تا سوم متوسطه در رشته ریاضی فیزیک درس خواند و به عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت.
◇ بيست و هشتم دي ۱۳۶۵، با سمت جانشین تیپ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر، شهيد شد. مزار او در گلزار شهدای اسلام آباد واقع است.
#شهید_سردار_حسینعلی_اکبری
#شهادت: ۱۳۶۵/۱۰/۲۸