eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ 🔹️سخنگوی سازمان فضایی: بیش از یک سال از پرتاب ماهواره «خیام» می‌گذرد/تاکنون حدود ۴۰ درصد کشور توسط این ماهواره تصویربرداری شده است. 🔹️رئیس سازمان حمایت: قیمت مصرف‌کننده انواع روغن‌ نباتی نیمه‌جامد و مایع در بسته‌بندی‌های مختلف در دامنه ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت. 🔹تیم ملی بسکتبال ایران سومین دیدار خود در مرحله گروهی را مقابل اسپانیا با شکست پشت سر گذاشت. 🔹کرملین: احتمال دارد هواپیمای پریگوژین عمداً سرنگون شده باشد.
♦️قیمت دلار امروز/چرا بازار ارز به اخبار واکنش نشان نمی‌دهد؟ 🔹روز گذشته قیمت دلار افزایش ۱۰۰ تومانی داشت و با رقم ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. به نظر می‌رسد دامنه نوسان این اسکناس در حال کوچک‌ شدن است و معامله‌گران این موضوع را خواست سیاست‌گذار می‌دانند. دیروز البته دلار در بازار کم بود و تقاضا زیاد، اما این موضوع نیز نتوانست محدوده مقاومتی ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومانی اسکناس آمریکایی را بشکند. 🔹در روزهای گذشته اخبار مربوط به بگیر و ببندهای انتظامی در بازار ارز در محدوده‌های میدان هفت تیر و گفت‌وگوی تلفنی آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در خصوص برجام و اخباری از این دست نتوانست تاثیر کاهشی بر قیمت دلار داشته باشد. از همین رو فعالان بازار ارز معتقدند روند باثبات قیمت دلار، سیاستی است که بانک مرکزی در پیش گرفته است؛ زیرا کاهش قیمت دلار افزایش تقاضا را در پی خواهد داشت. 🔹کارشناسان اقتصادی نیز همواره بر روند افزایشی قیمت دلار در نیمه دوم سال‌جاری تاکید می‌کنند؛ آنها معتقدند ماه‌هاست که اقتصاد کشور بر اساس دلار بالای ۵۰ هزار تومان مبادله می‌شود اما این اسکناس همچنان در منطقه ۴۹ هزار تومانی تثبیت شده است. آنها می‌گویند پایین آمدن بیش از حد قیمت دلار نیز می‌تواند اثرات بدی بر کلیت اقتصادداشته باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پرسه زدن شیر در خیابان‌های شهر کراچی پاکستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جزئیات امارت لیونل ‌مسی در شهر میامی آمریکا که قراره بزودی ساخته بشه 🔹این عمارت فوق‌العاده الهام گرفته از لوگوی برند لیونل‌مسی به شکل «M» انگلیسی است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زور بسکتبالیست‌های ایران به اسپانیا نرسید 🔹 اسپانیا ۸۵ - ۶۵ ایران 🔹کار ایران با ۳ شکست در مرحلۀ گروهی جام جهانی به پایان رسید و بسکتبالیست‌های ایران باید برای کسب رده‌های ۱۷ تا ۳۲ تلاش کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مسعود کشمیری؛ تحت تعقیب‌ترین مرد ایران 🔹در تاریخ ایران داستان‌های سیاسی مرموز زیادی وجود دارند اما شاید هیچ کدام به اندازه داستان مسعود کشمیری دارای زوایای پنهان نباشد. 🔹کشمیری شخصیتی بود که یک ریش محرابی داشت و حساسیت شدید نسبت به مسائل شرعی، مقید به نماز اول وقت بود و بسیاری از شخصیت‌های سیاسی پشت سر او نماز می‌خواندند. 🔹اما در حقیقت او یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق بود که توانسته بود به رده‌های بالای جمهوری اسلامی نفوذ کند و در نهایت رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر را ترور کند. 🔹این روایت جنجالی را تماشا کنید و برای علاقه‌مندان به سیاست ارسال کنید.
۶ حمله تروریستی بزرگ ایران 🔹در دهه‌های اخیر، کشور ما مورد آماج حملات گروهک‌های تروریستی سنگدل قرار گرفته‌است. حملات تروریستی زیادی صورت گرفته، اما در این اینفو به ۶ حمله پرداخته‌ایم که تعداد زیادی شهید و مجروح برجای گذاشته‌است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میکائیل برادر سلوان مومیکا (سوزاننده قرآن کریم) از همه مسلمانان و مقتدی صدر عذرخواهی و از برادرش سلوان اعلام برائت کرد و گفت: 🔹سلوان دیگر از ما نیست به او بگویید برادرت از تو اعلام برائت کرد ای سگ!
🟡بورس هفته‌اش را هم با صعود تمام کرد شاخص کل بورس امروز هشتم شهریور، با رشد ۹۷۷۱ واحدی نسبت به دیروز روی دو میلیون و ۱۰۴ هزار واحد ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز رشد ۳۵۵۱ واحدی را داشت و عدد ۷۱۰ هزار و ۵۶۰ واحد را به ثبت رساند
. 📌آموزش درآمد از موبایل به روش جهانی ؛------------------------------------------ 🎁نوع دوره : کاملا رایگان 👨‍🏫مدرس : محمد کریمی نویسنده ایرانی 📘مدت زمان : در حال برگزاری ... ⚠️ اول تو کانال من چند قسمت رایگان ببین، بعد دوست داشتی عضو شو 🤑❗️ ؛------------------------------------------------ 👈 می‌خوام با موبایلم پول در بیارم ؛------------------------------------------------ .
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹پیامبر(ص): داناترین مردم کسی است که دانش دیگران را به دانش خود بیفزاید. امروز چهارشنبه ۸ شهریور ماه ۱۳ صفر۱۴۴۵ ۳۰ آگوست ۲۰۲۳
♦️توزیع داروی سقط‌ جنین در برخی پلتفرم‌های آنلاین مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو: 🔹داروی سقط جنین در برخی پلتفرم‌های آنلاین توزیع می‌‌شود. 🔹فروش دارو از طریق پلتفرم‌های آنلاین تخلف است. 🔹پرونده این تخلفات باز است. 🔹پلتفرم مربوطه مدعی است که فقط ارسال کننده داروست و با داروخانه‌ها قرارداد دارد. 🔹این پلتفرم در مرجع قضایی نتوانسته این موضوع را ثابت کند.
♦️پورتو با میلان توافق کرد؛ طارمی به زودی به روسونری می‌پیوندد 🔹️مذاکرات میلان و پورتو برای انتقال طارمی به مرحله توافق رسیده است. نزدیکان مهدی طارمی خبر می‌دهند که طرفین بر سر ۱۸ میلیون یورو +۲ میلیون یورو پاداش به توافق رسیده‌اند. 🔹️دستمزد طارمی در میلان ۳ میلیون یورو +۱ میلیون پاداش خواهد بود./ایرنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله پهپادی به فرودگاهی در روسیه 🔹میخائیل ودرنیکوف فرماندار منطقه پسکوف بامداد امروز چهارشنبه، اعلام کرد: پهپادهای انتحاری به فرودگاهی در شهر پسکوف حمله کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نجات کودک ۱۰ روزه از مرگ حتمی با راهنمایی تلفنی 🔹به گفته مسئول روابط عمومی اورژانس تربت حیدریه، این نوزاد ۱۰ روزه که هنگام شیرخوردن دچار انسداد راه تنفسی شده بود با راهنمایی تلفنی کارشناس مرکز اورژانس از مرگ حتمی نجات یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
متهم کلاهبرداری ۶۰ میلیاردی پس از بازگردانده شدن به کشور برای محاکمه به دادستانی تحویل شد
♦️ 🔹فلاحت پیشه، استاد دانشگاه علامه: رئیس‌جمهور به موضوع اخراج اساتید ورود کند. 🔹اسلامی: با اقدام نظامی و ‌تحریم نمی‌توان برنامه هسته‌ای ایران را حذف کرد. 🔹بلومبرگ مدعی شد:غنی‌سازی ایران، کانون گزارش آتی آژانس/ آژانس احتمالا کاهش سرعت غنی‌سازی در ایران را اعلام خواهد کرد. 🔹فدراسیون تکواندو روسیه به آسیا پیوست. 🔹وزیر دفاع انگلستان، استعفا داد. 🔹دبیر شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی: صندلی فروشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کذب است.
زیرنویس شبکه خبر:تا دقایقی دیگر جزئیات مهمی از یک عملیات بزرگ در حوزه کشف و خنثی‌سازی در وزارت دفاع رسانه‌ای می‌شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرین ویدیو پریگوژین/همه چیز خوب است! 🔹پریگوژین رئیس واگنر چند روز قبل از مرگش یعنی نیمه دوم اوت میلادی در ویدئویی می‌گوید در آفریقا هستم. وی سپس با «عاشقان بحث مرگ و کشتن او» صحبت می‌کند و به آن‌ها می‌گوید که همه چیز خوب است.
سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توانست طی یک طرح پیچیده از یک خرابکاری در صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران پیشگیری کند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تغییر_اقلیم چیست؟ 🔹تغییر اقلیم= فقر 🔹تغییر اقلیم= گرسنگی 🔹تغییر اقلیم= مشکلات سلامتی 🔹تغییر اقلیم= بازدارنده تحصیلی 🔹تغییر اقلیم= مانع توانمندسازی 🔹تغییر اقلیم=  کمبود آب 🔹تغییر اقلیم= تغییر نیاز به انرژی 🔹تغییر اقلیم= معضلات اقتصادی 🔹تغییر اقلیم= اختلال در نوآوری 🔹تغییر اقلیم= نابرابری 🔹تغییر اقلیم= مسائل اجتماعی 🔹تغییر اقلیم= نبرد بر سر منابع 🔹تغییر اقلیم= فقدان تعهد 🔹تغییر اقلیم= تهدید اقیانوس ها 🔹تغییر اقلیم= تخریب زیست بوم ها 🔹تغییر اقلیم= ناعدالتی اجتماعی 🔹تغییر اقلیم= گرفتاری جهانی اما تغییر اقلیم= مشکلی قابل حل به شرط آنکه برای حل آن متعهد و متحد باشیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویری از قطعات معیوب و تجهیزشدۀ موساد که در تور حفاظت اطلاعات وزارت دفاع قرار گرفت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازگشت ۸۰۰ هزار نفر به مرزهای ایران فرمانده قرارگاه اربعین: 🔹۸۰۰ هزار نفر به مرزهای ایران بازگشتند. 🔹میانگین حضور زائرین ۶ روز است.