eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️فرمانده فراجا: اتباع غیرمجاز باید تا پایان سال به کشورشان بازگردند سردار رادان: 🔹در موضوع خدمت‌رسانی به زائران تا به امروز یک میلیون و ۵۰۰ هزار گذرنامه صادر شده که ۶۵۰ هزار گذرنامه زیارتی بوده است. 🔹برای اتباع خارجی برای حضور در راهپیمایی اربعین در مبادی مرزی مجوز خروج و دفترچه خادم صادر نمی‌شود. 🔹اتباع خارجی فقط از مرز چذابه اجازه خروج و ورود برای سفر اربعین را دارند. 🔹اتباع غیرمجاز باید تا پایان سال کشور را ترک کرده و به کشور خود بازگردند.
۳ گزینه نهایی برای وزارت نیرو / چهره نهایی کیست؟ 🔹شنیده می‌شود برای کرسی وزارت نیرو کابینه پزشکیان، سه گزینه به مرحله نهایی رسیده‌اند. 🔹مهندس قاسم تقی زاده خامسی، دکتر ایرج حیدریان و مهندس پرویز فتاح سه گزینه نهایی هستند که امروز فتاح از حضور در دولت انصراف داد. 🔹با توجه به معیارهای رئیس جمهور مبنی بر اینکه ۶۰درصد وزرا از بدنه همان وزارت خانه انتخاب شده و جوانگرایی رعایت شود، احتمالا محتمل ترین گزینه وزارت نیرو دکتر ایرج حیدریان است.
♦️پایگاه رسانه‌ای اسرائیل: بزرگترین انتقام ایران از ترور اسماعيل هنية این است که ۹ میلیون اسرائیلی را به مدت یک هفته و نیم در ترس زندگی کرد! پ.ن: صد البته این انتقام نیست؛ اقتضای قبل از است...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون کاملا خالی از مسافر 🔹درپی لغو پروازهای بیشتر شرکت‌های هوایپمایی خارجی به مقصد اسرائیل، فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون در تل‌آویو کاملا خالی از مسافر است.
📷طبق جدیدترین نظرسنجی‌ها، کامالا هریس همچنان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ از دونالد ترامپ پیش است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ویدئویی که پربازدید شد؛ آغوش باز تیم ملی ایران برای کشتی‌گیر هموطنی که با دوبنده آذربایجان به میدان رفت 🔹صباح شریعتی کشتی گیر ایرانی که برای آذربایجان در المپیک کشتی می‌گرفت بعداز شکست مقابل امین میرزازاده از کشتی خداحافظ کرد ولی کسی از کادر فنی آذربایجان موقع خداحافظی کنارش نبود، در همین زمان تیم ملی ایران و کادرفنی به استقبال وی ‌می‌روند ٠۲۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️یحیی السنوار، رهبر حماس: ما صدها کیلومتر تونل و هزاران موشک داریم اگر ایران نبود به اینجا نمی‌رسیدیم. برخلاف برادران عرب، ایران به ما پول و اسلحه و تخصص داد. دولت‌ های عربی درهایشان را به روی ما بستند و گفتند اول با آمریکایی‌ها صحبت کنید.
♦️ قتل جوان ۳۹ ساله به خاطر جای پارک خودرو رئیس پلیس آگاهی استان فارس: 🔹در پی وقوع یک فقره قتل در منطقه چشمه بیدی شیراز، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت. 🔹ماموران در بررسی‌ های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که فردی حدودا ۳۹ ساله که به همراه خانواده در منطقه تفریحی بوده به دلیل پارک خودرو با قاتل درگیر می‌شود و با سلاح سرد به قتل می‌رسد. 🔹کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند قاتل ۲۰ ساله را شناسایی و او را در مخفیگاهش در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند. قاتل پس از اقرار به قتل برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
علیرضا مهمدی راهی فینال شد 🔹علیرضا مهمدی در نیمه‌نهایی کشتی فرنگی المپیک پاریس حریف اوکراینی خود را شکست داد و راهی فینال شد. ٠۲۴
♦️ 🔹رسانه‌های عبری: حمله ایران حداکثر تا سه روز دیگر انجام خواهد شد/واکنش ایران پس از نشست سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد شد. 🔹دستور مصر به خطوط هوایی خود: به مدت سه ساعت در اوایل روز پنج شنبه، از پرواز در حریم هوایی ایران خودداری کنید. 🔹مکرون: به رئیس جمهور ایران گفتم که چرخه اقدامات انتقام جویانه باید متوقف شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقایون پرنسس شدن؟! 🔹همیشه فکر می‌کردیم بعضی از کارهای زیبایی تا همیشه مختص به خانم ها باقی میمونه مثل شیدینگ لب یا همون رژلب دائم... 🔹ولی حالا می‌بینیم که اینکار تو کلینیک های زیبایی اقایون هم رونق گرفته! 🔹با این فرمونی که اقایون پیش گرفتن معلوم نیست چند سال دیگه بتونیم فرق زن و مرد رو از هم تشخیص بدیم... شما تو کامنت ها بگید با اینکار موافقین یا مخالف؟
♦️ 🔹سازمان همکاری اسلامی: ترور اسماعیل هنیه، تعرض به تمامیت ارضی ایران بود. 🔹لوفت‌ هانزا پروازهایش به تل آویو را تا هفته آینده تعلیق کرد. 🔹بیانیه وزارت خارجه عربستان سعودی: ترور هنیه در جریان سفرش به تهران نقض آشکار حاکمیت ایران است.
پوستر اتحادیه جهانی کشتی به بهانه مدال طلای «ساروی» در المپیک پاریس ٠۲۴
پزشکیان: زنان سرزمین ما، به زندگی‌ ما رنگ می‌بخشند. دخترم، مبینا نعمت‌زاده، به تو و تمامی زنان و دختران ایران افتخار می‌کنم‌
🌱 مخمل کوه، بهشت رویایی لرستان
☘️ يا مَنِ اسْمُهُ دَواءٌ وَ ذِكْرُهُ شِفاءٌ ☘️ 🚧مشکلات آقایان زمینه ساز 80% طلاق ها و سرطان پروستات در ایران🚧 🌱 بهبود ریشه ای ۱۰۰٪ گیاهی 🌱 با متخصص طب سنتی 📖🧿( الرِّجالُ قَوّامُونَ عَلَي النِّساءِ )🧿📖 مردان تكيه گاه زنانند. 🫂 👇🏻‼️ اول بیا تو کانال رضایتمندی هارو ببین بعد اقدام کن‼️👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2006909634Cb4274cbb13 نوبت دهی آنلاین و سریع👇📋 https://formafzar.com/form/qoowa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️شادی در اردوی تیم ملی کشتی ایران پس از قهرمانی ساروی
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام جواد(ع): هر كه كار زشتی را تحسین و تأیید كند، در گناه آن شریک می‌باشد. امروز پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه ۳ صفر ۱۴۴۶ ۸ آگوست  ۲۰۲۴
♦️آسوشیتدپرس: ایران به ایرلاین‌های خارجی هشدار داده به مدت ۳ ساعت در بامداد پنجشنبه از حضور در آسمان ایران خودداری کنند
🥇جدول مدال‌های المپیک پاریس 🔹ایران با برنز میرزازاده و مبینا نعمت‌زاده و طلای محمد هادی ساروی، به صورت مشترک با ازبکستان در رده ۴۳ ایستاد.
♦️تصویری قدیمی از مهروز و هادی ساعی پس از مدال برنز مبینا نعمت زاده در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته کاربری در توییتر نوشت: 🔹‏شما یادتون نمیاد یه موقعی چقدر حرف زدن به هادی ساعی و خواهرش و سرزنش‌شون کردن که چرا این عکس را در خیابان‌های تهران گرفتند! امروز اما خواهرش و مبینا نعمت‌زاده دومین مدال برنز زنان را المپیک بدست آوردند. خانم ساعی مرسی که برای مبینا زحمت کشیدی و از این حواشی هیچوقت دلسرد نشدی.