eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.6هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️گائل رومئو کاکوتا وینگر ۳۳ ساله فرانسوی به استقلال پیوست
♦️‌
رهبر انصارالله: جبهه پشتیبانی یمن  تا کنون 177 کشتی مرتبط با آمریکا، انگلیس و اسرائیل را هدف قرار داده است

🔹‌‌رهبر انصارالله گفت رژیم اسرائیل در حالت رعب و وحشت و نگرانی شدید به سر می برد و اقداماتی که این رژیم پس از اقدامات تنش آمیز اخیر خود انجام می دهد، بیانگر وحشت زیاد آن است.

🔹‌‌وی افزود محافل دشمن معتقدند که ضربات حزب الله یک چالش راهبردی بی سابقه برای اسرائیل تشکیل داده است. عملیات حزب الله از طریق موشکباران و حملات پهپادی تاثیرات بسیار زیادی بر دشمن داشته است.

🔹‌‌الحوثی گفت جبهه پشتیبانی یمن در هفته جاری، عملیاتی را با 16 موشک بالستیک و پهپاد انجام داد که یکی از مهمترین عملیاتها در این هفته، هدف قرار دادن دو ناوشکن آمریکایی و سرنگونی یک پهپاد ام کیو9 بود.

🔹‌‌وی افزود تعداد کشتی هایی که از ابتدا تا کنون از سوی جبهه پشتیبانی یمن هدف قرار گرفته به 177 فروند رسیده است.

🔹‌‌رهبر انصارالله گفت تردد کشتی های مرتبط با آمریکا و انگلیس یا کشتی هایی که کالا برای رژیم اسرائیل حمل می کنند، بی نهایت کاهش یافته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ویدئوی جالب اتحادیه جهانی کشتی برای درس گرفتن از مدال طلای «سعید اسماعیلی» 🔹"همیشه باور داشته باش؛ هر چیزی ممکن است" ٠۲۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥇ناهید کیانی در قدم آخر کم آورد/دختر شایسته ایران به مقام دوم المپیک رسید 🔹ناهید کیانی در مسابقه نهایی وزن ۵۷- کیلوگرم مسابقات تکواندو المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مقابل حریف کره‌ای خود شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد. ٠۲۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💕الهی... 💫 درسکوت شب 💫تمام سختی 💫 روزمان را به تو می‌سپاریم 💫سلامت را ارمغان 💫 فردای من و دوستانم کن 💫و همزمان 💫 باطلوع آفتاب فردایت، 💫هدیه‌ای الهی از نوع آرامش 💫 خودت به زندگی 💫همـه‌ی ما هدیه فرمـا... ...🌙 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‎‌‎‎‎‌‎‌‎‎‌‎‌‍‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام هادی(ع): کسی که خود را پست شمارد، از شر او در امان مباش. امروز جمعه ۱۹ مرداد ماه ۴ صفر ۱۴۴۶ ۹ آگوست  ۲۰۲۴
♦️ 🔹 زمین لرزه ۴ ریشتری، بنک در جنوب بوشهر را لرزاند. 🔹استاندار تهران: رصد فعالیت‌های همه اتباع در دستور کار بخش‌های مختلف امنیتی قرار دارد. 🔹کیفیت هوای پایتخت در شرایط «ناسالم» 🔹مصر، قطر و آمریکا: توافق آتش‌بس غزه روی میز است.
📷درخواست اوکراین از مکزیک برای بازداشت پوتین/مکزیک: پوتین را بازداشت نمی‌کنیم 🔹اوکراین از مکزیک درخواست کرد تا در صورت سفر «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به این کشور آمریکای جنوبی، وی را بازداشت کند. 🔹اما رئیس‌جمهور مکزیک در پاسخ به درخواست اوکراین برای بازداشت پوتین در صورت سفر او به مکزیک، گفت: ما نمی‌توانیم این کار را بکنیم. این ارتباطی به ما ندارد.
♦️آیا گذرنامه زیارتی اربعین، نیاز به تمدید دارد؟ سرهنگ زراعت کار,رئیس پلیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: 🔹کسانی که سال قبل گذرنامه زیارتی گرفتند امسال هم بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانند به زیارت اربعین مشرف شوند. 🔹توصیه اکید ما به مردم این است که برای گذرنامه زیارتی از طریق ورود به برنامه کاربردی «پلیس من» درخواست دهند. این برنامه آموزش‌های گام‌به‌گام را ارائه می‌کند و مردم بدون مراجعه به ادارات گذرنامه و پلیس +۱۰ می‌توانند گذرنامه زیارتی خود را دریافت کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پست جدید اتحادیه جهانی کشتی؛ پادشاه وزن ۱۲۵ کیلوگرم المپیک کیست؟ امیرحسین زارع، گنو پتریاشویلی یا طاها آک‌گول؟! ٠۲۴
📷سقوط هواپیمای آموزشی در نظرآباد 🔹صبح امروز یک فروند هواپیمای فوق سبک آموزشی در حوالی تالاب صالحیه در نظرآباد استان البرز سقوط کرد که بر اثر این حادثه دانشجوی درحال آموزش جان باخت.
📷صفحه کاکوتا بعد از پیوستن این بازیکن به استقلال تبدیل به پربازدیدترین صفحه ترانسفرمارکت شد.
♦️هشدار دانشمندان ژاپنی در باره وقوع "مگازلزله" با ۳۰۰ هزار قربانی 🔹اداره هواشناسی ژاپن (JMA) درباره احتمال وقوع یک زلزله بزرگ(megaquake) در منطقه نانکای در اقیانوس آرام هشدار جدی داده است. 🔹این هشدار بر اساس قوانین جدید پس از فاجعه زلزله و سونامی ۲۰۱۱ در این کشور صادر شده است. دانشمندان احتمال وقوع این زلزله در ۳۰ سال آینده را حدود ۷۰ درصد برآورد کرده‌اند. 🔹به گزارش خبرگزاری فرانسه، منطقه نانکای که به طور تاریخی محل وقوع زلزله‌های عظیم با بزرگی هشت تا ۹ بوده، قادر به ایجاد سونامی‌های بزرگ و ویرانگر است که می‌تواند خرابی‌های گسترده‌ای را در سواحل جنوبی ژاپن به همراه داشته باشد. 🔹طبق ارزیابی کارشناسان، در بدترین حالت ممکن است ۳۰۰ هزار نفر جان خود را از دست بدهند و خسارات به ۱۳ تریلیون دلار برسد. با این وجود، اداره هواشناسی ژاپن تأکید دارد که این هشدار به معنای وقوع قریب‌الوقوع زلزله نیست، بلکه هدف آن افزایش آگاهی و آمادگی مردم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️رئیس پلیس راه استان ایلام: خودرو‌های پارک شده در مسیر‌های منتهی به شهر مهران و پایانه مرزی به جهت ممنوعیت توقف به وسیله جرثقیل به پارکینگ‌های مشخص منتقل خواهند شد
♦️فریدون آسرایی یه کیک خریده، تنهایی رفته پارک واسه خودش تولد گرفته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥇 جوادی در رده پنجم المپیک به کارش پایان داد 🔹میرمصطفی جوادی در حرکت یک‌ضرب مسابقات وزنه‌برداری المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در حرکت اول وزنه ۱۶۴و در حرکت دوم وزنه ۱۶۸ کیلوگرمی را بالای سر برد ولی در حرکت سوم موفق به مهار وزنه ۱۷۱ کیلوگرمی نشد تا در جایگاه ششم قرار بگیرد. 🔹جوادی همچنین در حرکت اول دوضرب وزنه ۲۰۴ را مهار کرد ولی در حرکت دوم و سوم موفق به مهار وزنه ۲۱۷ کیلوگرمی نشد تا با مجموع ۳۷۲ کیلوگرم در ردعه پنجم قرار بگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سید حسن نصرالله: براى دشمن و پشتیبانانش بدانید پاسخ ما به یاری خدا حتمیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥇یادی کنیم از ضربه فوق العاده هادی ساعی پرافتخارترین تکواندوکار ایرانی
♦️ 🔹رسانه‌های رژیم صهیونیستی از لغو پروازهای شرکت هواپیمایی اسپانیا به مقصد فلسطین اشغالی تا ۱۴ آگوست خبر دادند. 🔹جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ، یک خودرو را در ورودی جنوبی شهر صیدا لبنان هدف قرار دادند 🔹آمریکا به مدال برنز والیبال المپیک رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تصاویری از جدیدترین سامانه موشکی سپاه 🔹جدیدترین سامانه موشکی نیروی دریایی سپاه که هنوز سپاه نام و مشخصات آن را اعلام نکرده است.
♦️ 🔹روح الله دهقان مدیرعامل سابق شرکت مدیریت فناوری بورس صبح امروز بر اثر سانحه یک هواپیمای آموزشی در گذشت. 🔹نعمت‌زاده دارنده برنز المپیک: سه بار برای حمایت از مردم فلسطین از مسابقه با حریف اسرائیلی انصراف دادم. 🔹رویترز: دولت آمریکا ممنوعیت صادرات سلاح‌ های هجومی به عربستان سعودی را لغو خواهد کرد. 🔹«کایل دِیک» مقابل طوفان «تاکاتانی» زانو زد./«یونس امامی» حذف شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥇واکنش علیرضا دبیر به لحظات پایانی مبارزه امیرحسین زارع
‌ نامِ 𝅕تُ♡𝅕 عاشِقانه تَرین داستانِ عشقِ 𝅕جَهـــان♡𝅕 است..!♥️∞💍 . .