eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پست جدید اتحادیه جهانی کشتی؛ پادشاه وزن ۱۲۵ کیلوگرم المپیک کیست؟ امیرحسین زارع، گنو پتریاشویلی یا طاها آک‌گول؟! ٠۲۴
📷سقوط هواپیمای آموزشی در نظرآباد 🔹صبح امروز یک فروند هواپیمای فوق سبک آموزشی در حوالی تالاب صالحیه در نظرآباد استان البرز سقوط کرد که بر اثر این حادثه دانشجوی درحال آموزش جان باخت.
📷صفحه کاکوتا بعد از پیوستن این بازیکن به استقلال تبدیل به پربازدیدترین صفحه ترانسفرمارکت شد.
♦️هشدار دانشمندان ژاپنی در باره وقوع "مگازلزله" با ۳۰۰ هزار قربانی 🔹اداره هواشناسی ژاپن (JMA) درباره احتمال وقوع یک زلزله بزرگ(megaquake) در منطقه نانکای در اقیانوس آرام هشدار جدی داده است. 🔹این هشدار بر اساس قوانین جدید پس از فاجعه زلزله و سونامی ۲۰۱۱ در این کشور صادر شده است. دانشمندان احتمال وقوع این زلزله در ۳۰ سال آینده را حدود ۷۰ درصد برآورد کرده‌اند. 🔹به گزارش خبرگزاری فرانسه، منطقه نانکای که به طور تاریخی محل وقوع زلزله‌های عظیم با بزرگی هشت تا ۹ بوده، قادر به ایجاد سونامی‌های بزرگ و ویرانگر است که می‌تواند خرابی‌های گسترده‌ای را در سواحل جنوبی ژاپن به همراه داشته باشد. 🔹طبق ارزیابی کارشناسان، در بدترین حالت ممکن است ۳۰۰ هزار نفر جان خود را از دست بدهند و خسارات به ۱۳ تریلیون دلار برسد. با این وجود، اداره هواشناسی ژاپن تأکید دارد که این هشدار به معنای وقوع قریب‌الوقوع زلزله نیست، بلکه هدف آن افزایش آگاهی و آمادگی مردم است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️رئیس پلیس راه استان ایلام: خودرو‌های پارک شده در مسیر‌های منتهی به شهر مهران و پایانه مرزی به جهت ممنوعیت توقف به وسیله جرثقیل به پارکینگ‌های مشخص منتقل خواهند شد
♦️فریدون آسرایی یه کیک خریده، تنهایی رفته پارک واسه خودش تولد گرفته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥇 جوادی در رده پنجم المپیک به کارش پایان داد 🔹میرمصطفی جوادی در حرکت یک‌ضرب مسابقات وزنه‌برداری المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در حرکت اول وزنه ۱۶۴و در حرکت دوم وزنه ۱۶۸ کیلوگرمی را بالای سر برد ولی در حرکت سوم موفق به مهار وزنه ۱۷۱ کیلوگرمی نشد تا در جایگاه ششم قرار بگیرد. 🔹جوادی همچنین در حرکت اول دوضرب وزنه ۲۰۴ را مهار کرد ولی در حرکت دوم و سوم موفق به مهار وزنه ۲۱۷ کیلوگرمی نشد تا با مجموع ۳۷۲ کیلوگرم در ردعه پنجم قرار بگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سید حسن نصرالله: براى دشمن و پشتیبانانش بدانید پاسخ ما به یاری خدا حتمیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥇یادی کنیم از ضربه فوق العاده هادی ساعی پرافتخارترین تکواندوکار ایرانی
♦️ 🔹رسانه‌های رژیم صهیونیستی از لغو پروازهای شرکت هواپیمایی اسپانیا به مقصد فلسطین اشغالی تا ۱۴ آگوست خبر دادند. 🔹جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ، یک خودرو را در ورودی جنوبی شهر صیدا لبنان هدف قرار دادند 🔹آمریکا به مدال برنز والیبال المپیک رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تصاویری از جدیدترین سامانه موشکی سپاه 🔹جدیدترین سامانه موشکی نیروی دریایی سپاه که هنوز سپاه نام و مشخصات آن را اعلام نکرده است.
♦️ 🔹روح الله دهقان مدیرعامل سابق شرکت مدیریت فناوری بورس صبح امروز بر اثر سانحه یک هواپیمای آموزشی در گذشت. 🔹نعمت‌زاده دارنده برنز المپیک: سه بار برای حمایت از مردم فلسطین از مسابقه با حریف اسرائیلی انصراف دادم. 🔹رویترز: دولت آمریکا ممنوعیت صادرات سلاح‌ های هجومی به عربستان سعودی را لغو خواهد کرد. 🔹«کایل دِیک» مقابل طوفان «تاکاتانی» زانو زد./«یونس امامی» حذف شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥇واکنش علیرضا دبیر به لحظات پایانی مبارزه امیرحسین زارع
‌ نامِ 𝅕تُ♡𝅕 عاشِقانه تَرین داستانِ عشقِ 𝅕جَهـــان♡𝅕 است..!♥️∞💍 . .
‌ نامِ 𝅕تُ♡𝅕 عاشِقانه تَرین داستانِ عشقِ 𝅕جَهـــان♡𝅕 . .
♦️آمریکا ممنوعیت فروش سلاح‌های تهاجمی به عربستان را لغو کرد 🔹منابع آگاه به خبرگزاری رویترز گفته‌اند دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفته ممنوعیت فروش سلاح‌های تهاجمی به عربستان سعودی را لغو کند. 🔹رویترز نوشته دولت بایدن با این اقدام به سیاستی سه ساله که برای تحت فشار قرار دادن عربستان سعودی جهت نزدیک شدن به صلح در جنگ یمن در دستور کار قرار گرفته بود پایان داده است. 🔹یک منبع مطلع به رویترز گفت که دولت بایدن در هفته جاری تصمیم خود برای رفع ممنوعیت فروش این سلاح‌ها را به کنگره اطلاع داده و فروش این تسلیحات می‌تواند از هفته آینده آغاز شود. 🔹یک مقام ارشد آمریکایی که به دلیل محرمانه بودن موضوع خواسته نامش فاش نشود گفت: «سعودی‌ها به عهدشان وفادار مانده‌اند و ما هم آماده پایبندی به وعده‌هایمان هستیم.» 🔹مقام آمریکایی اضافه کرد از مارس ۲۰۲۲ که صلحی با میانجی‌گری سازمان ملل حاصل شده سعودی‌ها به یمن حمله هوایی نکرده‌اند و یمنی‌ها نیز حملات فرامرزی به عربستان را متوقف کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ویدیویی از تیم ملی پرورش اندام بانوان ایران که در فضای مجازی بازدید زیادی داشته است
مصدومیت کتف طلا را از یزدانی گرفت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم، اسارت سربازان ارتش روسیه در داخل خاک روسیه فیلمبرداری شد 🔹این ویدئو دستگیری حداقل ۵۰ سرباز را به طور همزمان مستند می کند. 🔹اوکراین به پیشروی خود در منطقه کورسک ادامه می دهد و در عین حال به تلاش برای دفع حمله روسیه ادامه می‌دهد.
♦️یزدانی در کنار تختی قرار گرفت 🔹 دلاور کشتی ایران با کسب مدار نقره به رکورد پهلوان تختی رسید و در تاریخ ورزش ایران جاودانه شد ۱- هادی ساعی 🥇🥇🥉 ۲- حسین رضازاده 🥇🥇 ۳- غلامرضا تختی 🥇🥈🥈 ۴- حسن یزدانی 🥇🥈🥈
کسی که بلغمی بشه😢 اول دچار مشکلات گوارشی میشه بعد شکمش بزرگ میشه و هیکلش بهم میخوره ، روز به روز بی انرژی‌تر میشه و دائما خسته است همچنین دچار مشکلات گوارشی خلط پشت حلق و کبد چرب و مشکلات خواب و اعصاب میشه عزیزانی که این مشکلات رو دارن یا میخوان بدونن مزاج بدنشون چیه روی لینک زیر بزنن فرم مشاوره مزاج شناسی رو پر کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید👇‌👇‌👇‌ https://formafzar.com/form/k44e3 کارشناس ارشد طب سنتی خانم سمنانی
. ❓همزاد یعنی چی و راه درمانش چیه ؟ ❔چشم زخم دقیقا چیه ؟ ❓از کجا بفهمم مس‌جن نشدم ؟ ❔چجوری متوجه بشم مشکلاتی که تو زندگیمه منشا ماورایی داره؟ 👈🏻 در دوره میتونی همه ی این چیزا رو آموزش ببینی 🔺 جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر : 🆔 https://eitaa.com/joinchat/851574975C715dc77ef7 .
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام حسن عسکری(ع): زيبايى چهره، زيبايى ظاهرى است و خوبى انديشه زيبايى باطنى است. امروز شنبه ۲۰ مرداد ماه ۵ صفر ۱۴۴۶ ۱۰ آگوست  ۲۰۲۴