مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
✨
_
کار خوبه امام رضا درست کنه =)✨
مأوامه امام رضا ، دنیامه امام رضا...
پشم گرمه وقتی که ، آقامه امام رضا : )
_
دیشب بعد اینکه فهمیدم: ناراحت نیست
اینطوری بودم که :
آخیششش ، نفس عمیق ، خنده ی خجالتی که باعث شد متوجه جای خشک شده اشکم رو گونه هام بشم ، چشمای برق زده ی قلبی =)
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
منو ببرید اینجا لطفا.
یطوری ترافیکه که مطمئنم وقتی برسیم پرنده پر نمیزنه و کلا بساطُ جمع کردن چه برسه که آقای قلیچُ ببینیم🗿💔
https://eitaa.com/gharar_229/2153
حسادت نکن بابا .
ما رفتیم اینقدر سِن دور بود که مهمونا قشنگ مورچه بودن .
اول هزار تا گروه و سرود و اجرا اینا بود بعد
برعکس همیشه هم آقای شیرکاکائو زودتر اومدن(نسبت به جراهای قبل)👩🦯
(همون بهتر زودتر اومد وگرنه زینب پا میشد میرفت💔)
اینقدر گوشی رو بالا گرفتم که از آقای قلیچ فیلم بگیرم اینقدر بالا بود قندم افتاد.
تا به خودم اومدم سه تا تِرَک خوند بابا،دستآخر،ایلیا و بعد خدافظی کرد رفت 🗿
منم چون هم قبلا ازشون امضا داشتم هم عکس کلا نرفتم دنبال عکس و امضا ولی مثل اینکه اون پشت همه ریختن سرشون و همه عکس گرفتن و حرفم زدن👩🦯
آقای قلیچم عادت دارن با خودشون بارون میارن ، بارون شدید قشنگ موش آب کشیده شدیم🦦
ارع دیگه این بود همین از امروز میدون انقلاب 🚶♀
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
https://eitaa.com/gharar_229/2153 حسادت نکن بابا . ما رفتیم اینقدر سِن دور بود که مهمونا قشنگ مورچه
بعد با همون لباس اجرای مشهد بودن ..
باور کنید خونه نرفتن از فرودگاه یه راس اومدن میدون انقلاب شیرکاکائو 👩🦯
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
https://eitaa.com/gharar_229/2153 حسادت نکن بابا . ما رفتیم اینقدر سِن دور بود که مهمونا قشنگ مورچه
عجیب بود زود اومدنشون .
چون اکثرا آخرین اجرا بودن
و آقای خراسانی که گفت خاننده خوشتیپ و....
اونجا بود که برگشتم سمت زینب اینطوری بودم که امکان نداره😃
زینب گف نیاد میرم 💔
من که میدونم خدا حرف زینبو شنید زودتر اومد ولی نمیتونم ثابت کنم🗿
الان هر چی فیلم هارو میبینم بجای این که سوژه آقای قلیچ باشه ...
یا رعد و برقه یا کله ی مردم یا پرچمِ جلوم که کلا جلو دید رو گرفته بود😃💔