محمدمهدی
خب .. اوکی.. هنوز اون ذات براندازی زنده است. میرسیم به سوال بی جواب هر براندازی: اینا برن کی بیاد؟ ا
برام عجیب بود که چرا یه برانداز بدون توهین صحبت کرده که دیدم نوشته عستاد😂😂😂
محمدمهدی
پس با این اوصاف اگه کسی به قصد کشت با قمه و اسلحه حمله کرد شما باید آب بپاشید ممنون😂
مهندس اگه طرف مقابلتون با ماشین آتش نشانی که برای متفرق کردن باید آب بپاشه این کارو کرد چی؟
متأسفانه سوال رو خیلی جلوتر طرح کردم
یعنی تو فرض سوال به حکومت احتمالی آینده مشروعیت دادم.
فردا این سوال رو مطرح میکنیم که بلافاصله بعد از سرنگونی قراره چه اتفاقی بیوفته و برنامه حکومت آینده چیه و چرا توسط تریبون های رسمی براندازی به برنامه ها پرداخته نمیشه و صرفاً میگن اینا برن..
خب اگه وسط جمعیت تیم های مسلح بودن که هدفشون کشته سازی علیه حکومت شما بود و گروهک های تروریستی فعال بودن میخواید چه کار کنید؟
حرف شما حرف نظام حاکم فعلی هم هست.
چه تضمینی هست موقع عمل مخالفین شما حرفای مخالفین فعلی رو نزنند؟
آیا اگه اون موقع مردم مخالف شما به دروغ آمار های جعلی دادند شما بر حکومت باقی میمانید یا به قول نظر خودتون استعفا میدید؟
منتظر تعریف مو به مو هم هستم چون هیچ کسی نتونسته بگه
از هزار رهبر براندازی کسی برنامه جامع ارائه نداده مگر وابستگی به دیگر قدرت ها..
محمدمهدی
خب اگه وسط جمعیت تیم های مسلح بودن که هدفشون کشته سازی علیه حکومت شما بود و گروهک های تروریستی فعال
میخوام بگم حکومتی که برای اومدنش دارید دفاع میکنید صرفاً جای من و شما رو در جایگاه معترض و مدافع تغییر میده و هیچ برنامه ای برای آبادانی مملکت ندارید
چون رأس این هرم براندازی شدیدا خواستار افزایش تحریم هایی شده که مستقیماً بر سفره مردم اثر داره
و آشکارا خواستار حمله نظامی به ایرانه
اگه شما به عنوان یک برانداز با این خواسته هاش مخالفید، نشانه تشتت شدید آرا بین شما و لیدر هاتونه و این علت شکست جنبش شماست چون یک نظر واحد و یک رهبر واحد ندارید و بعد از براندازی ایران رو با سرعت به سمت آنارشیسم سازماندهی شده هدایت میکنید