محمدمهدی
پس با این اوصاف اگه کسی به قصد کشت با قمه و اسلحه حمله کرد شما باید آب بپاشید ممنون😂
مهندس اگه طرف مقابلتون با ماشین آتش نشانی که برای متفرق کردن باید آب بپاشه این کارو کرد چی؟
متأسفانه سوال رو خیلی جلوتر طرح کردم
یعنی تو فرض سوال به حکومت احتمالی آینده مشروعیت دادم.
فردا این سوال رو مطرح میکنیم که بلافاصله بعد از سرنگونی قراره چه اتفاقی بیوفته و برنامه حکومت آینده چیه و چرا توسط تریبون های رسمی براندازی به برنامه ها پرداخته نمیشه و صرفاً میگن اینا برن..
خب اگه وسط جمعیت تیم های مسلح بودن که هدفشون کشته سازی علیه حکومت شما بود و گروهک های تروریستی فعال بودن میخواید چه کار کنید؟
حرف شما حرف نظام حاکم فعلی هم هست.
چه تضمینی هست موقع عمل مخالفین شما حرفای مخالفین فعلی رو نزنند؟
آیا اگه اون موقع مردم مخالف شما به دروغ آمار های جعلی دادند شما بر حکومت باقی میمانید یا به قول نظر خودتون استعفا میدید؟
منتظر تعریف مو به مو هم هستم چون هیچ کسی نتونسته بگه
از هزار رهبر براندازی کسی برنامه جامع ارائه نداده مگر وابستگی به دیگر قدرت ها..
محمدمهدی
خب اگه وسط جمعیت تیم های مسلح بودن که هدفشون کشته سازی علیه حکومت شما بود و گروهک های تروریستی فعال
میخوام بگم حکومتی که برای اومدنش دارید دفاع میکنید صرفاً جای من و شما رو در جایگاه معترض و مدافع تغییر میده و هیچ برنامه ای برای آبادانی مملکت ندارید
چون رأس این هرم براندازی شدیدا خواستار افزایش تحریم هایی شده که مستقیماً بر سفره مردم اثر داره
و آشکارا خواستار حمله نظامی به ایرانه
اگه شما به عنوان یک برانداز با این خواسته هاش مخالفید، نشانه تشتت شدید آرا بین شما و لیدر هاتونه و این علت شکست جنبش شماست چون یک نظر واحد و یک رهبر واحد ندارید و بعد از براندازی ایران رو با سرعت به سمت آنارشیسم سازماندهی شده هدایت میکنید
چون ممکنه کسی که به عنوان رهبر گذار معرفی کردید بخواد تصمیماتی بگیره که شما نمی پذیرید و اون موقع شما باز علیه اون باید اعتراض کنید
نکته دیگه اینکه حتی با وجود این همه تشتت آرا و جزایر مختلف، ارتش نداشته حکومت آینده (که سپاهش رو تروریست خوندید و ارتشش رو قاتل) بتونه از تجزیه ایران و قتل های خیابانی جلوگیری کنه، اعتماد مردم به حکومت رو به طور کل نابود کردید
یعنی فرقی نداره این حکومت باشه یا حکومت بعدی.
هدف جنبش شما نابودی اعتماد بین مردم و حکومته.
چون با دروغ های کشته سازی و کشتار چند ده هزار نفری سر کار اومدید و القا کردید حکومت با شما رو راست نیست ، به محض بروز کوچکترین مشکل در زندگی مردم که حکومت آینده بهش توجه نمیکنه باعث میشه مردم با خودشون بگن چون به نفعشون نیست پس اینام دروغ میگن
اینجاست که سرمایه اجتماعی ملی ایران به یغما میره و کشور هیچ جوره از جنگ ها سربلند نمیکنه. چون:
۱- اعتماد عمومی به واسطه دروغ های سابق خدشه دار شده.
۲- جمعیت کثیری از مخالفان که فکر میکردند با تغییر حکومت همه چیز درست میشه ناامید شدند.
۳- ایدئولوژی که مردم رو دور هم جمع کنه ندارید چون در طول مسیر براندازی لیدر هاتون صریحا به مقدسات و دیگر قومیت ها توهین کردند.
همه این ها اتفاقاتیه که بعد براندازی قراره سر ایران بیاد