eitaa logo
محمدمهدی
674 دنبال‌کننده
489 عکس
162 ویدیو
6 فایل
نظرات یک محمدمهدی ویراستی: https://virasty.com/Mahdi_151 ناشناس: https://eitaayar.ir/anonymous/P52p.a422z
مشاهده در ایتا
دانلود
شما چه کار بقیه دارید جنبش گفتار نیک نباید یه فحش کوچیک هم بده خب ☺️ با اشتباه دیگران اشتباه خودتون رو توجیه نکنید
اینکه شد مثال طرفدارای جمهوری اسلامی که میگن مدیریت تغییر کنه. البته حق دارید.‌ چون برانداز ها خیلی نسبت به مفهوم کلمه انقلاب و تغییر حکومت تصور درستی ندارند. منتها تغییر حکومت همون تخریب ساختمونه نه تغییر مدیر.
محمدمهدی
پس با این اوصاف اگه کسی به قصد کشت با قمه و اسلحه حمله کرد شما باید آب بپاشید ممنون😂
مهندس اگه طرف مقابلتون با ماشین آتش نشانی که برای متفرق کردن باید آب بپاشه این کارو کرد چی؟
خب اول اینکه فحش روزه رو باطل نمیکنه دوم اینکه من کسی رو تطهیر نکردم فقط گفتم پاسخگوی رفتار خودتون باشید و توجیه نیارید. سوم اینکه بی غیرت ترین مسلمون، مسلمونیه که با اونی که قرآن میسوزونه یه نظر داشته باشه. چهارم اینکه از پاسخ به سوال باااز هم طفره رفتید..
متأسفانه سوال رو خیلی جلوتر طرح کردم یعنی تو فرض سوال به حکومت احتمالی آینده مشروعیت دادم. فردا این سوال رو مطرح میکنیم که بلافاصله بعد از سرنگونی قراره چه اتفاقی بیوفته و برنامه حکومت آینده چیه و چرا توسط تریبون های رسمی براندازی به برنامه ها پرداخته نمیشه و صرفاً میگن اینا برن..
خب اگه وسط جمعیت تیم های مسلح بودن که هدفشون کشته سازی علیه حکومت شما بود و گروهک های تروریستی فعال بودن میخواید چه کار کنید؟ حرف شما حرف نظام حاکم فعلی هم هست. چه تضمینی هست موقع عمل مخالفین شما حرفای مخالفین فعلی رو نزنند؟ آیا اگه اون موقع مردم مخالف شما به دروغ آمار های جعلی دادند شما بر حکومت باقی می‌مانید یا به قول نظر خودتون استعفا میدید؟ منتظر تعریف مو به مو هم هستم چون هیچ کسی نتونسته بگه از هزار رهبر براندازی کسی برنامه جامع ارائه نداده مگر وابستگی به دیگر قدرت ها..
محمدمهدی
خب اگه وسط جمعیت تیم های مسلح بودن که هدفشون کشته سازی علیه حکومت شما بود و گروهک های تروریستی فعال
می‌خوام بگم حکومتی که برای اومدنش دارید دفاع می‌کنید صرفاً جای من و شما رو در جایگاه معترض و مدافع تغییر میده و هیچ برنامه ای برای آبادانی مملکت ندارید
چون رأس این هرم براندازی شدیدا خواستار افزایش تحریم هایی شده که مستقیماً بر سفره مردم اثر داره و آشکارا خواستار حمله نظامی به ایرانه
اگه شما به عنوان یک برانداز با این خواسته هاش مخالفید، نشانه تشتت شدید آرا بین شما و لیدر هاتونه و این علت شکست جنبش شماست چون یک نظر واحد و یک رهبر واحد ندارید و بعد از براندازی ایران رو با سرعت به سمت آنارشیسم سازماندهی شده هدایت میکنید
چون ممکنه کسی که به عنوان رهبر گذار معرفی کردید بخواد تصمیماتی بگیره که شما نمی پذیرید و اون موقع شما باز علیه اون باید اعتراض کنید
نکته دیگه اینکه حتی با وجود این همه تشتت آرا و جزایر مختلف، ارتش نداشته حکومت آینده (که سپاهش رو تروریست خوندید و ارتشش رو قاتل) بتونه از تجزیه ایران و قتل های خیابانی جلوگیری کنه، اعتماد مردم به حکومت رو به طور کل نابود کردید