eitaa logo
محتوی رسانه ای شهرستان مرند
82 دنبال‌کننده
512 عکس
212 ویدیو
7 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰🔰تصمیم مؤثر ولی غیرمسئولانه ▪️این ویدئو به خوبی نشان می‌دهد که رفتارهای مؤثر و غیرمسئولانه، چگونه هزینه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای خودمان و دیگران خواهد داشت.
🔰 جدول اجراهای هفدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند 🔹اجراها: 19 الی 21 تیرماه 1402 🔹مراسم اختتامیه: پنجشنبه 22 تیرماه 1402 - ساعت 17 🔹مکان: مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مرند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نبرده است ز خاطر هنوز غریو مردان و بانگ را... واقعه مسجد گوهرشاد ؛ این تجمع در تیر سال ۱۳۱۴ش و در زمان حکومت پهلوی اول رخ داده است. این تحصن به شدت سرکوب و بیش از ۱۶۰۰ نفر کشته و تعدادی هم زخمی شدند.
🏴 السلام علی الرضیع الصغیر 🏴 💠 همایش شیرخوارگان حسینی 🔸سخنران: حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای فقری 🔹ذاکرین اهل بیت (علیهم السلام): حاج ابراهیم کاظمی و کربلایی محسن محسن زاده 📆زمان: روز جمعه مورخه 30 تیر ماه ساعت 8 صبح 🕌مکان: حسینیه امام خمینی (ره) 🔻 ستاد برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی شهرستان مرند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 خواب میدیدم که کنار ضریح تو 🏴اشکای نم نم بارون میشه 🏴من تو رویام میدیدم 🏴که دلم توی صحن تو اقا مهمون میشه 🔊قطعه حسرت 🎙حسین طاهری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی): محرّم ماه امام حسین است، ماه حسینی است، ماه همه‌ی آن ارزشهایی است که در وجود سیّدالشّهدا (سلام‌الله‌علیه) متجلّی و متبلور است. ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
📚 ⁉️ دیپ‌فیک چیست؟ 🔹دیپ فیک یک شکل جدید و منحصر به فرد از اطلاعات نادرست بصری، مبتنی‌بر ویدئو است. ‌ 🔸این فناوری با هوش مصنوعی ساخته می‌شود و با استفاده از این ابزار می‌توان صوت و تصویرهای غیرمرتبط را با هم منطبق کرد. ‌ 🔹 تصاویر، قدرت متقاعدسازی بیشتری از متن‌ها دارند؛ بنابراین افراد در برابر فریب بصری آسیب‌پذیرتر هستند. ‌ 🔸 تکنولوژی‌های جدید این امکان را فراهم کرده که ویدیوهای ساختگی اما کاملا طبیعی از شخصیت‌های سیاسی ساخته شده و صدای افراد با کیفیت بالا شبیه‌سازی شود (دیپ‌فیک‌های سیاسی). ‌ 🔹 این نوع از دیپ‌فیک‌ها در شرایط حساس سیاسی، نقش پررنگی در انتشار اطلاعات نادرست و فیک‌نیوزها ایفا می‌کنند. 🔴 اثرات دیپ‌فیک‌ 🔸 افراد فقط ۵۰ درصد از دیپ‌فیک‌ها را به درستی شناسایی می‌کنند. ‌ 🔹 دیپ‌فیک‌ها الزاما افراد را فریب نمی‌دهند بلکه مخرب‌ترین اثر آن‌ها، کاهش اعتماد عمومی است. 🔵 راهکارهای مقابله با اطلاعات نادرست 🔸 آموزش در خصوص دیپ‌فیک و نحوه‌ کارکرد آن. 🔹در عصر دیپ‌فیک‌ها، روزنامه‌نگاری تحقیقی و راستی‌آزمایی، بیش از پیش مورد نیاز خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 خواب میبینم 🏴که شب جمعه با سینه زن ها 🏴حرمت عازمم 🏴اصلا دارم دیگه دق میکنم 🏴من این روزا کربلا لازمم 🔊قطعه کربلا لازمم 🎙سید مهدی حسینی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 زینب من مدافع حرم باش مراقب چادر دخترم باش نیافتد از سر چادر و معجر
🔰🔰انتظار چیزی از دیگری داشتن حتی بدون اینکه چیزی بگویی روی عملکرد او اثر گذار است 💎آقای رابرت رزنتال سالهاپیش یک فرضیه داشت و یک سوال: آیا انتظارات مثبت یا منفی ما از دیگران (بدون انتقال شفاهی این انتظارات)، روی عملکرد آن ها تاثیر میگذارد؟ 💎و خب یک آزمایش عجیب طراحی کرد. به جای انسان‌ها به سراغ موشها رفت. تعداد موش رندوم را انتخاب کرد و به دو دسته‌ی مساوی تقسیمشان کرد. روی یک دسته لیبل بسیار باهوش زد و روی دسته‌ی دیگر لیبل بسیار خنگ. معیار خنگ یا باهوشی برای موشها هم به عملکردشان در بیرون آمدن از یک هزارتو بستگی داشت. صد البته که هیچکدام از این موشها واقعا مورد آزمایش قرار نگرفته بودند و خنگ یا باهوش نبودند. همه شان موشهای متوسط داکوتای شمالی بودند. بعد این موشها را به عده‌ای آزمایشگر داد و به آنها گفت یک دسته موش خنگ داریم و یک دسته باهوش. آن ها را در هزارتو بگذارید و نتایج ازمایش را ثبت کنید. 💎نتیجه باورکردنی نبود، موشهایی که برچسب باهوش خورده بودند دو برابر بهتر از موشهایی که برچسب خنگ داشتند، معمای هزارتو را حل کردند. خب دیدید قانون راز درست بود؟ دیدید افکار روی زندگی شما تاثیر میگذارند؟ دیدید نیروهای ماورایی وجود دارند؟ 💎 طبیعتا هیچکس در جامعه‌ی علمی چنین توضیحاتی را از آقای رزنتال قبول نمیکرد، نتیجتا آقای رزنتال به دنبال دلایل واقعی‌تری گشت. کلید معما چه بود؟ظاهرا انتظارات مثبت و منفی‌ای که آزمایشگران از موشها داشتند، ترجمه شد به مجموعه‌ای از رفتار‌های بسیار کوچک که منجر به چنین تغییر عظیمی در نتیجه شدند. ظاهرا با ملایمت بیشتر جابجا کردن و در دست گرفتن موشها باعث بهبود عملکردشان میشود. و خب دانشمندانی که حس میکردند مجموعه‌ای بسیار باهوش از موشها را در دست دارند با آنها با ملایمت بسیار بیشتری رفتار میکردند. و همین در نهایت باعث تغییر عملکرد موشهای با برچسب مثبت میشد. 💎اگر از میزان هوشمندی که در طراحی این آزمایش وجود دارد بگذریم (آزمایش روی موشها به جای آدمها و در نهایت عوض کردن جای آزمایشگر و آزمایش شونده) بیایید به اثر انتظارات در زندگی و عملکرد روزمره‌مان بپردازیم. 💎برقراری ارتباط چشمی، لمس، جهت قرارگیری بدن، لبخند زدن یا نزدن و حتا حسی که چشم‌ها منتقل میکنند میتواند، انتظارات ما را به دیگران منتقل کند بدون این که نیاز باشد کلمه‌ای صحبت کنیم و آن ها این را درک خواهند کرد و این روی عملکردشان اثر میگذارد. 💎مثلا در سالن اگر دروازه بان اعتماد داشته باشد به من و کوتاه کار کند و اعتماد به نفس بیشتری میگرم تا این که بلندبفرستد توپ را میان مدافعان حریف. دروازه بان نگفته به من نگفته است که من به بازی تو اعتماد ندارد اما این حس را منتقل کرده است، نتیجتا این شک به من هم منتقل میشود و خب در موقعیت بعدی از متوسط عملکردم پایین تر می‌آیم. 💎البته باید حواسمان جمع باشد که نمیتوان باور داشت که کسی میتواند پرواز کند بعد او را با لبخند از ساختمان بیاندازیم پایین و او بال دربیاورد. دامنه عملکرد فرد به متوسط توانایی‌اش گره خورده است، اما ما میتوانیم روی بالا یا پایین بودن عملکرد او اثر بگذاریم. 💎این ایده وقتی جالب میشود که به اثر جمعی آن فکر کنیم. من فکر میکنم ما ایرانی ها فرهنگ تمیز نگه داشتن ساحل را نداریم، پوست یکی از تخمه‌ها که می‌ افتد روی زمین، خم نمیشوم بردارم. نفر بعدی. می‌آید پوست تخمه را میبیند. و ترجیح میدهد پلاستیک آشغالهایش را برندارد و به همین شکل. حالا فقط تصور کنید که همه‌ی این جو منفی(به حق) که در مورد فرهنگ جمعی در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد میتواند، چه اثر منفی بزرگی روی زندگی روزمره همه ما ایجاد کند. فقط یک لایی کشیدن کافی است که تا یک اتوبان به هم بریزد. 💎توییت‌های پرناله در توییتر احتمالا اثرشان بیشتر از این حرفهاست، متاسفانه. غر زدن کار را خراب میکند. همیشه آخرین تکه‌ی دومینوی اتفاقات منفی روی سر خودمان می‌افتد پس بیایید آغازگرش نباشیم. 💎قرار نیست اینجا دنیا را اصلاح کنیم، اما خب مهم است که شناخت بهتری از عملکرد و اثرمان روی محیط داشته باشیم. نتیجتا اگر فکر میکنید این متن میتواند زندگی دوستی را بهتر کند، از به اشتراک گذاری‌اش دریغ نکنید ▪️صدرا علی آبادی
✅ معنای عاشورا و تاسوعا 🏏چرا روز شهادت امام حسین(ع) و یارانش را عاشورا گفته اند؟ ⚡️اکثر قریب به اتفاق اهل لغت این تصور را داشته اند که چون عشر و عاشر از یک ریشه اند و واقعه کربلا هم در دهم ماه محرم اتفاق افتاده است، پس عاشورا یعنی دهم محرم. و بر همین قیاس تاسوعا را نیز که با تسع و تاسع شباهت ظاهری دارند را روز نهم ماه محرم گفته اند. اما این معنا به دلایل زیر اشتباه است: ⭕️ ۱- آیا واژه ی عاشورا برای دهم ماه های دیگر نیز بکار می رود؟ مثلا آیا شنیده شده است که کسی به دهم ماه رجب هم عاشورا گفته باشد؟ یا این مفهوم مختص دهم ماه محرم است؟ ⭕️ ۲- آیا اگر امام حسین مثلا در یازدهم محرم شهید می شد، آنگاه تاسوعا با عاشورا عوض می شد و عاشورا واژه ی دیگری داشت؟! ⭕️️ ۳- آیا اعراب قبل از این واقعه به دهم محرم "عاشورا" و نهم محرم "تاسوعا" می گفتند؟ در هیچ منبعی حداقل در مورد تاسوعا چنین چیزی وجود ندارد. ⭕️ ۴- در ریاضی اعداد قاعده خود را دارند و هر قاعده ای که بر شمارش اعداد حکم کند، بر سلسله اعداد هم حاکم خواهد بود. اعداد بر خلاف کلمات استثنا پذیر نیستند؛ بطور مثال در کلام عرب اعداد این گونه شمارش می شوند: اول - ثاني - ثالث - رابع ...... و یا اولاً - ثانیاً - ثالثاً - رابعاً و... چنان چه "تاسوعا" و "عاشورا" در زمره ی اعداد باشند، باید قاعده پذیر باشند. یعنی باید بتوان بقیه اعداد را هم به همان سیاق تلفظ نمود؛ مثل تاسوعا - عاشورا - ثامونا - سابوعا. اما می بینیم که بقیه اعداد از این قاعده پیروی نمی کنند. ✅ لذا نمی توانیم دلیلی داشته باشیم که "تاسوعا" و "عاشورا" عدد هستند تا از قاعده شمارش پیروی کنند. و این دو روز هیچ ربطی به اعداد ندارد. بلکه معنای دیگری دارند. ✅ اما تفسیر و معنای ما از عاشورا و تاسوعا: 💥"عشر" به کسر عین و عشرت به معنای معاشرت و مصاحبت است. "معاشر" به ضم میم یعنی مصاحب و "عاشر" اسم فاعل عشر است که خودش ثلاثی مجرد اسم مصدر عشرت می باشد. ⭕️ خداوند می فرماید: "وَ عاشِرُوهُنَّ بِالْمَعْرُوفِ" / (نساء - ۱۹) - با زنان آن گونه که شایسته آنان است معاشرت کنید. 🔅عشیر یعنی همدم و رفیق. "وَ لَبِئْسَ الْعَشِیرُ" / ( حج - ۱۳) - چه بد دوستی انتخاب کرده اند و چه بد معاشر و رفیقی است. ✳️ "العاشور" از ریشه عشر به کسی گفته می شود که معاشرت خصلت او باشد. العاشوراء جایی که میل به معاشرت و رفاقت و مصاحبت نمایان می شود و افراد میل معاشرت خود را با کسی که مورد نظر است عرضه می کنند. و عاشوراء مبالغه است از میل به معاشرت. یعنی روزی که میل معاشرت و رفاقت با امام به شدت بالا می رود. ✳️ با خارج شدن عاشورا از سلسله اعداد، عدد بودن تاسوعا نیز مورد تردید قرار می گیرد و معنی نهم را از دست می دهد. 🔆 "اتسع به فتح الف" یعنی گروههای ۹ نفره شدند. 🔆 اما "اتسع به کسر الف" یعنی وسعت پیدا کرد - گشاد شد - فراخ گردید. 🔆 "اتساع" یعنی گسترده شدن - گشاد شدن - بالا رفتن ظرفیت. 🔆 اتساع شرائین ؛ یعنی رگ ها گشاد شدند و ظرفیتشان برای عبور خون زیاد باشد. 🔆 "التاسوع" چیزی که فراخی و گستردگی و ظرفیتش زیاد باشد. 🔆 و بالاخره "التاسوعا" یعنی جایی که بتوان ظرفیت را بالا برد و فراخی ایجاد کرد. و تاسوعا این معنی را پیدا می کند: روزی که ظرفیت بالا می رود و در سینه ها فراخی ایجاد می شود و به جای تنگی، وسعت می یابد. ⬅️ این دو نام از ابداعات امام سجاد(ع) است و اگر در بعضی از روایات از پیامبراکرم(ص) از عاشورا گفته شده است، اکثرا جعلیات بنی امیه برای کم کردن اثرات عاشورای امام حسین(ع) است. اما در مورد تاسوعا تقریبا نداریم که قبلا از امام سجاد(ع) لغت تاسوعا بکار برده شده باشد. و این معنا از عاشورا و تاسوعا خیلی عاشقانه است. ✍ برگرفته از کتاب "سفری از عاشورا تا اربعین - عبدالله مستحسن"
✅ مروری بر توصیه‌ها و تذکرات رهبر انقلاب درباره‌ی مدیریت فضای مجازی؛ فضای مجازی رابه نفع ارزشهای ملت مدیریت کنید ◀️ قوی شدن در فضای مجازی برای کشور حیاتی است قوی شدن کشور جزو هدفهای ما است... ابعاد قوّت ابعاد وسیعی است... امروز قوّت در فضای مجازی حیاتی است؛ امروز فضای مجازی حاکم بر زندگی انسانها است در همه‌ی دنیا؛ و قوّت در این [زمینه] حیاتی است. ۱۳۹۹/۱/۰۳ ◀️ آرایش جنگی بگیرید دشمنان از لحاظ فضای مجازی، دارند برنامه‌ریزی میکنند برای اینکه از این طریق به کشور ضربه بزنند... از لحاظ فضای مجازی آرایش جنگی گرفته؛ در مقابل این دشمنی که آرایش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرایش مناسب بگیرد، باید خودش را آماده کند. ۱۳۹۸/۲/۱۱ ◀️ مرکز ملی فضای مجازی باید تصمیم‌گیری فعال داشته باشد شورای عالی فضای مجازی وظیفه دارد مرکز ملّی فضای مجازی کشور را ایجاد نماید تا اشراف کامل و به روز نسبت به فضای مجازی در سطح داخلی و جهانی و تصمیم‌گیری نسبت به نحوه مواجهه فعال و خردمندانه کشور با این موضوع از حیث سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و محتوایی در چارچوب مصوّبات شورای عالی و نظارت بر اجرای دقیق تصمیمات در همه سطوح تحقق یابد. ۱۳۹۰/۱۲/۱۷ ◀️ کشورهای قدرتمند در فضای مجازی خط قرمز دارند قوی‌ترین کشورها، در این زمینه‌ها خطّ قرمز دارند؛ راه نمیدهند؛ خیلی از بخشهای فضای مجازی اعزام‌شده‌ی از سوی آمریکا و دستگاه‌های پشت سر و پشت صحنه‌ی این قضیّه را راه نمی‌دهند؛ کنترل میکنند. ما هم باید کنترل کنیم؛ این کنترل کردن معنایش این نیست که ملّت را از فضای مجازی محروم کنیم. ۱۳۹۶/۰۳/۲۲ ◀️ سرعت اینترنت را در جایی که به ضرر کشور نیست افزایش دهید امروز بهمنی از گزاره‌های درست و نادرست دارد روی سر مراجعین اینترنت ما فرود می‌آید؛ ما چرا باید اجازه بدهیم آن چیزهایی که برخلاف ارزشهای و اصول مسلّمه‌ی ما است، به‌وسیله‌ی کسانی‌ که بدخواه ما هستند، در داخل کشور توسعه پیدا کند؟ نه. کاری کنید که از منافع و سودها و بهره‌های فضای مجازی همه بتوانند استفاده کنند، سرعت اینترنت را افزایش هم بدهید امّا در آن چیزهایی که به ضرر کشور شما، جوان شما و افکار عمومی شما نیست. ۱۳۹۶/۳/۲۲ ◀️ تحقق شبکه ملی اطلاعات زمانبندی لازم دارد شبکه‌ی ملّی اطّلاعات اجزائی دارد، این اجزا باید در زمان‌بندی‌های مشخّص تحقّق پیدا کند؛ آدم میبیند که تحقّق پیدا نمیکند، از زمان‌بندی‌ها عقبند؛ یا سیاستهای اصولی‌ای در زمینه‌ی پهنای باند وجود دارد که مکرّر ابلاغ شده، خب این سیاستها باید رعایت بشود و اینها مورد درخواست و تأکید مؤکّد اینجانب است. ۰۲/۰۶/۹۹ ◀️ رها کردن فضای مجازی افتخار ندارد متأسّفانه در فضای مجازی کشور ما، رعایتهای لازم با وجود این همه تأکیدی که من کردم صورت نمیگیرد و در یک جهاتی واقعاً ول است. همه‌ی کشورهای دنیا روی فضای مجازی خودشان دارند اِعمال مدیریّت میکنند، در حالی که ما افتخار میکنیم به اینکه ما فضای مجازی را ول کرده‌ایم! این افتخار ندارد. فضای مجازی را باید مدیریّت کرد. ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ ◀️ نباید مردم را بی‌پناه رها کنیم فضای مجازی بدون اختیار ما، از بیرون از اختیارِ ما دارد مدیریّت میشود. فضای مجازی یک چیزی نیست که آدم بتواند مثل یک آب روانی هر جور که میخواهد از آن استفاده بکند؛ دیگران دارند این آب را به یک سمتی که خودشان میخواهند هدایت میکنند؛ آنها دارند این فضا را... هدایت و مدیریّت میکنند. ما نمیتوانیم بی‌کار بنشینیم؛ ما نمیتوانیم مردممان را که با فضای مجازی ارتباط دارند، بی‌پناه رها کنیم. ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ◀️ تاکید مکرر بر تشکیل شبکه ملی اطلاعات آن مدیری که دارد پشت پرده، فضای مجازی را اداره میکند و عوامل مسلّط بین‌المللی در این زمینه‌ها بشدّت فعّالند. از لحاظ خبردهی، خبررسانی، تحلیل داده‌ها و امثال گوناگون؛ هزاران کار دارد انجام میگیرد روی فضای مجازی. برای خاطر این است که بنده روی مسئله‌ی شبکه‌ی ملّی اطّلاعات این‌ همه تأکید میکنم. این شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملّی فضای مجازی که تشکیل داده‌ایم و بنده اصرار داشتم و دارم که این [شورا] تشکیل بشود و رؤسای محترم در آن شرکت کنند و تصمیم‌گیری کنند و اجرا کنند، به خاطر اهمّیّت این مسئله است؛ نمیشود این مسئله را رها کرد. ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ◀️ از زیانهای آموزش مجازی مراقبت کنید یک نکته زیانهایی است که احتمالاً در آموزش مجازی وجود دارد... بایست مراقبت کنید تا این موجب این نشود که جوانها وارد فضای بی ‌بند و بار و رهای اینترنت بشوند و سرشان گرم بشود به یک چیزهای دیگری که هم از لحاظ اخلاقی، هم از لحاظ اعتقادی خطرهای بزرگی برای اینها دارد. ۱۳۹۹/۶/۱۱       
♨️ خباثت همان خباثت است. 🔰 روزی با لمپن‌ها، روزی با سلبریتی‌ها ⛔ در نهایت آ‌ن‌ها به دنبال ایران ضعیف هستند که... 📍 آمریکا همیشه پشت و پناه بی مخ‌هاست. روزی شعبون بی‌مخ را حمایت می‌کرد و امروز سلبریتی‌های بی‌مخ.
📡🟧 تقلای رسانه‌های معاند برای نمادسازی در آستانه سالگرد اغتشاشات 📌تا فرارسیدن پاییز و سالگرد اغتشاشات خیابانی زمان زیادی نمانده و جبهه مخالف همه توان خود را به کارگرفته تا دوباره آشوب و نا امنی برپا کند. ‼️پاییز ۱۴۰۱ که برای نخستین‌بار برخی افراد روسری از سر برداشتند، رسانه‌های غربی و شبکه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین مطمئن شدند که برای مدت‌های طولانی خوراک خبری خواهند داشت. 🔺این خوراک چنان چرب و لذیذ بود که به همه آن‌ها سهم رسید و سیرشان کرد، اما همچون آدم چشم‌ودل‌گرسنه‌ای که هرچه می‌خورد بازهم ولع خوردن دارد، این رسانه‌ها نیز همچنان هول می‌زنند تا بر سر سفره حجاب بنشینند و از این سوژه داغ برای خودشان لقمه‌های جدید بگیرند. 📍این‌ها به واقعیت‌های جامعه ایرانی و رفتار حقیقی زنان کاری ندارند، چون سناریویی که رهبران‌شان برای آن‌ها نوشته‌اند، اغراق‌کردن و تغییر واقعیت را دیکته می‌کند.  🔺رسانه‌های معاند با و قصد دارند نشان دهند که همه زنان و دختران ایرانی با انقلاب موسوم به «زن، زندگی، آزادی» همراه هستند و در این مسیر نیروی انتظامی دست‌بسته مانده است، اما واقعیت جامعه ایرانی با لایه نازکی از افرادی که در بیرونی‌ترین سطح جامعه نمایش بی‌حجابی راه‌انداخته‌اند فاصله‌ای عمیق دارد. 🔺نمایش بی‌حجابی در سطح خیابان‌ها بخش ناچیزی از زنان ایرانی را به نمایش می‌گذارد که برخی از آن‌ها زنان و دختران جوانی هستند که فریب جریان‌سازی رسانه‌های معاند را خورده‌اند و بخش دیگر افراد اجیرشده‌ای که برای این خط‌شکنی و عادی‌سازی استخدام شده اند و دستمزد‌های دلاری می‌گیرند! 🔺واقعیت جامعه ایرانی نشان می‌دهد آن‌هایی که حجاب را برداشته و ظاهری هنجارشکن دارند به‌واقع عده کمی از مردم ایران هستند. این افراد به‌هیچ‌وجه در گروه اکثریت جای نمی‌گیرند چراکه اکثریت همچنان در اختیار افراد معتقد به رعایت حجاب و پوشش اسلامی است. بااین‌حال رسانه‌های مخالف و شیپور‌های خبری و تحلیلی معاند، این حقیقت را ۱۸۰درجه تغییر می‌دهند و بی‌حجاب‌ها را در گروه اکثریت می‌نشانند. 📍 آن‌ها به‌دنبال فریب زنان و دختران ایرانی هستند و بی‌حجابی را نمادی از نافرمانی مدنی جا زده‌اند، درحالی‌که اگر به کنه این تبلیغات توجه کنیم این حرف‌ها چیزی جز تلاش برای مهیاکردن بستر آشوب‌های تازه نیست؛ ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که می‌تواند یک خوراک خبری مفصل برای تغذیه رسانه‌ای جبهه مخالف فراهم کند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️هالیوود؛ سیاست یک بام و دو هوا! 🔺در فیلم‌هایشان فردگرایی و زن محوری (اومانیسم و فمینیسم) را به جای خانواده‌محوری ترویج می‌دهند و عادی‌سازی می‌کنند 🔺 اما خود بازیگرها در زندگی شخصی‌شان وقتی مادر می‌شوند، رفتاری فطرت‌محور پیش می‌گیرند و حتی انتخاب‌های شغلی‌شان را جوری تنظیم می‌کنند که خانواده و فرزندانشان اولویت داشته باشند!