به چشمهایم زل زد و گفت :
" با هم درستش میکنیم "
چه لذّتی داشت این " باهم "
حتّی اگر باهم هیچ چیزی هم
درست نمیشد !
حتّی اگر تمامِ سرمایهام بر باد میرفت
حسّی که به واژهی " باهم " داشتم را
با هیچ چیزی در این دنیا معاوضه نمیکردم ...
تنها کسی که وحشتِ تنهایی را
درک کرده باشد
میتواند حسِ مرا
در آن لحظات درک کند !
با_هم_درستش_میکنیم
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
به انقراض دچارم ولی هنوز نمردم
شبيه واژه طهران شبيه طای مزخرف..
- #سید_تقی_سیدی
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
میان جمع بغضی میفشارد این گلویم را
مبادا اشکهای من بریزد آبرویم را
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
هرکسی رفت از این دل به جهنم اما
تو نباید بروی از دل من میفهمی؟!
#شاخه_نبآت
🌿. @Mava_a
فکر أعتقد بعد سنوات!
بياض شعرنا...
كنت تعرف التقدم في السن بجانبك
كم تلتصق ؟!
أن يدي ترتعش،
ساقاي لا تستطيعان المشي
وأنا أجلس بجانبك وعاجز
اترك ثقل رأسي على كتفيك!
دعني أنام وأحلم بذلك اليوم
هذا ما قلته لأول مرة
"أنا أحبك" وضحكت...
به سالها بعد فکر میکنم!
به زیبایی سپیدی موهایمان...
میدانستی پیر شدن کنار تو
چقدر میچسبد؟!
اینکه دستانم بلرزند،
پاهایم توان راه رفتن نداشته باشند،
و کنارت بنشینم و بیاختیار
سنگینیِ سرم را روی شانههایت رها کنم!
خوابم ببرد و رویای آن روزی را ببینم
که برای اولین بار گفتهام
"دوستت دارم" و تو خندیدی...
- #مهران_رمضانیان
#عربیات
🌿. @Mava_a️
°
•
چیز عجیبی که تو قهوه
وجود داره اینه که
با اینکه تلخه؛
ولی خیلیا دوسش دارن !
بعضیا یکم شیرینش میکنن، بعضیا تلخ میخورن
خلاصه که
شبیه زندگیه ماست
عجیب !
•
°
#شاخه_نبآت
🌿 . @Mava_a