هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
👤 نظرات #نادر_طالب_زاده
در رابطه با #علی_صفایی_حائری
🔸 آقای #صفایی یک حالتی داشتند که
مشخص بود بلد هستند با هر تیپی برخورد
متناسب با او را داشته باشند این حالت #دعوت در ایشان خیلی قوی بود.
🔸 برخی افراد خصوصیتی دارند که دعوت به #حق در آنها خیلی قوی است و معمولاً این افراد هستند که موفق می شوند آدمها را #متحول کنند و به #اندیشه بیاورند. یعنی کسی بود که به راحتی میتوانست #مسیحی را #مسلمان کند.
🔸 یک #سلوک ویژه خاص خود هم داشت
میتوانست با هر شخص کنار بیاید در عین
حالی که آن حالت #روحانیت خود را هم کاملا حفظ کند جالبتر این که هنرمند بود و اهل #شعر و شاعری و مهمتر از آن #هنر فهم بود
#⃣ #عین_صاد #در_نگاه_دیگران #متن
•═══••@Einsad••═══•
هدایت شده از اسناد مراقبت معنوی
✨چند سند برای آشنایی بیشتر با #مراقبت_معنوی و نقش #حوزه و #روحانی آموزش دیده
در یک کانال خصوصی آرشیو شده که جهت جلوگیری از شلوغی و کثرت مطالب لطفا از لینک زیر دریافت فرمایید. 👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3236495548C0ccc63109e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃
❤️ای مهربان تر از پدر و مادرم
حسین علیه السلام😍❤️
🍃
چقدر درباره امام حسین علیه السلام
با بچه هاتون صحبت می کنید؟؟؟؟؟؟😊
هدایت شده از طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
فصل تربیت اخلاقی طرح جامع پژوهش در حوزه اخلاق و تربیت.pdf
1.25M
گزیده فصل #تربیت_اخلاقی کتاب «طرح جامع پژوهش در حوزه اخلاق و تربیت» - مناسب برای ایده گرفتن در جهت مقاله یا موضوع پایاننامه
هدایت شده از طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
طرح جامع پژوهش در حوزه اخلاق و تربیت.pdf
1.8M
✨متن کتاب «طرح جامع پژوهش در حوزه اخلاق و تربیت» - مناسب برای ایده گرفتن در جهت مقاله یا موضوع پایاننامه در حوزه اخلاق و تربیت و..
بررسی پیامدهای توسعه نامناسب فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان و چالش های موجود در چرخه تولید محتوا و خدمات بومی
مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی عبدالرحیم قاسمی نژاد عبدالرحیم قاسمی نژاد 3 روز پیش خواندن این مطلب 7 دقیقه زمان میبرد https://iranthinktanks.com/investigating-the-challenges-of-developing-the-virtual-space-ecosystem-in-the-field-of-children-and-adolescents/
هدایت شده از نهضت أین عمار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر دنبال این هستید که در نمایشگاه کتاب امسال کتابهای تاریخی مفید به خصوص درباره تاریخ پهلوی تهیه کنید این فیلم را ببینید.
در این فیلم 4 کتاب خوب و مفید تاریخی معرفی کرده ایم. توضیحات مربوط به هر کتاب در این فیلم بیان شده و هر کتاب را نیز از طریق لینک اختصاصی با ده درصد تخفیف و ارسال رایگان می توانید همین الان سفارش دهید.
کتاب اول
جعبه سیاه (خلاصه یادداشت های افشاگرانه اسدالله علم؛ یار غار شاه)
لینک خرید:
https://b2n.ir/Jaabesiah
کتاب دوم
خود خدا (اهم تحلیلها و دیدگاه های مورخان خارجی درباره فجایع دوران رضا شاه)
لینک خرید:
https://b2n.ir/Khodekhoda
کتاب سوم
خدازاده (اهم تحلیلها و دیدگاه های مورخان خارجی درباره فجایع دوران محمد رضا شاه)
لینک خرید:
https://b2n.ir/Khodazade
کتاب چهارم
تاریخ معاصر از نگاه مقام معظم رهبری (روایتها و تحلیلهای آیت الله خامنه ای از تاریخ ایران؛ از دوره قاجار تا پهلوی و بعد از انقلاب)
لینک خرید:
https://b2n.ir/Tarikhrahbar
با نشر این مطلب، به همه کسانی که می خواهند درباره تاریخ معاصر کتابهای مفید بخوانند، کمک کنید.
#نهضت_أین_عمار 👇👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2448621883Cabbce35280
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 #ویدیو | 🔰مربی و شاگرد
🎥 تصویر استاد علی صفایی حائری
📥 لینک دانلود از آپارات
📚 #انسان_در_دو_فصل
#⃣ #کلیپ #تربیت
#عین_صاد | عضو شوید 👉🏻
👤: @ad_Einsad
هدایت شده از پذیرش مدرسه علمیه حضرت خدیجه (س) ۱۴۰۲
﷽؛
✨پذیرش ✨
🔰مدرسه علمیه حضرت خدیجه سلام الله علیها از واجدین شرایط در مقطع سیکل در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ ثبت نام به عمل می آورد.
💠 اولین مدرسه سیکلی علوم دینی قم
💠 رویکرد تربیتی - فرهنگی
💠 تحصیل در محیطی معنوی و با نشاط
💠 تربیت دخترانی انقلابی و بصیر
💠 اردوهای فرهنگی -پژوهشی
💠 طرح های مطالعاتی و اندیشه ورز
💠 اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)
💠بهرهمندی از اساتید برجسته
🔹شرایط ثبت نام:
1. متولدین سال ۱۳۸۴ به بعد
اتمام پایه نهم
2. سکونت در قم
🗓 مهلت ثبت نام: تا آخر اردیبهشت ماه
🔺ثبت نام به صورت حضوری:
🔸 همه روزه شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ظهر با مراجعه به مدرسه
🚪آدرس: بلوار جمهوری، میدان سپاه، انتهای بلوار شهید اخلاقی، به سمت ریل، مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س)
ثبت نام مجازی :
🖥 مراجعه به سایت: paziresh.wch.ir
☎️ 32907610 - 32917577
راهنمای پذیرش:
http://paziresh.whc.ir
کانال ما در ایتا
https://eitaa.com/joinchat/338362694C8c7025fd6d
📌 سیمای دینداری در دو سال گذشته!
🖋 با استناد به سنجش مولفههای مختلف در پیمایش های بینا میتوان گفت بخش قابل توجهی از جامعهی ایران دیندار هستند. با این حال مقایسه دو پیمایش پیرامون «سنجش وضعیت دینداری مردم» که یکی بعد از ماه رمضان 1399 و دیگری بعد از ماه رمضان 1401 انجام شده است نشان می دهد تعداد محدودی از شاخصها تغییرات معناداری داشتهاند.
⏱در این بازه زمانی حوادث خاصی اتفاق افتاده که می تواند عامل ایت تغییرات باشد؛ از جمله همهگیری کرونا، مواجهه مدام جامعه با شبکههای اجتماعی به خصوص اینستا گرام و تغیییر دولت.
براساس این پیمایش:
💡 در این دوسال، افراد با تحصیلات دانشگاهی بیشتر میزان اعتقاداتشان به معصومین 8درصد کاهش یافته است.
💡 اعتقاد به مهدویت بین افراد دارای تحصیلات بالا چهار و نیم درصد کاهش یافته است.
📊 طبق پیمایش های مذکور 15 درصد جامعه اصطلاحا بیدیناخلاق مدار هستند. (منظور آن دسته از مردماند که به احکام فقهی کاملا پایبند نیستند ولی احکام اخلاقی مانند صداقت را رعایت می کنند.) تاثیر این افراد بر جامعه بیش از درصدشان است و میتوانند حس مردم به بیدینی را عادیسازی کنند.
📉 مولفه موافقت با اسلام سیاسی در آخرین دهک دینداری به میزان قابل توجهی کاهش یافته و این گروه اجتماعی را مستعد بروز مخالف با جمهوری اسلامی کرده است؛ این درحالی است که چنین تغییرات بارزی، در دیگر بخشهای جامعه (دهک یک تا نه) مشاهده نشده است.
#گزارش_پیمایش
#دین
#بینا
🌐 صفحه معاونت راهبردی و توسعه راهبری سازمان تبلیغات اسلامی
🔰https://eitaa.com/ido_strategy
هدایت شده از خانه خلاق و نوآوری اشراق
44.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰فراخوان رویداد ملی #زنگ_بهشت با محوریت فعالیت های #تبلیغی_تربیتی در مدارس
✅شناسایی ابتکارات، ایده ها و #دستاوردهای موثر تبلیغی تربیتی طلاب و فضلای حوزوی
🔆با محوریت فعالیت های کلاسی، گردهمایی، اردوهای #دانش_آموزی و ...
💠مهلت ارسال ایده و دستاورد تا پایان تیر ۱۴۰۲
🚀رشد و #شتابدهی تیم های نوآور
🔶 معرفی رویداد و #ثبت ایده و دستاورد:🔻
🌐zangebehesht.ir
#رویداد
#دستاوردهای_موثر
#ایده_پردازی
#آموزش_و_پرورش
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🔸به #خانه_خلاق_و_نوآوری_اشراق بپیوندید:👇
❇️ سایت | ایتا | اینستاگرام | کاریزنگار | فانوس
#قاره_سبز کتابی که امروز #رهبر_عزیز_انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خریداری فرمودند.
#قاره_سبز نوشته #مریم_نقاشان دکترای حقوق حکومتی از دانشگاه روستوک آلمان و یکی از ۷ بانویی که در دیدار ۱۴/۱۰/۱۴۰۱ نکاتی را در محضر #رهبر_عزیز_انقلاب
به استحضار جمع رساند.
🌷🇮🇷🌷
#ستاره_هاچیدنی_نیستند کتابی که امروز #رهبر_عزیز_انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خریداری فرمودند.
ستاره_هاچیدنی_نیستند نوشته #محمدعلی_حبیباللهیان از #نشر_معارف رمانی برگرفته از زندگی یک دختر آمریکایی است.
🌷🇮🇷🌷
#سواد_مطالبه_دستگاه_محاسباتی_در_عدالتخواهی_امیدآفرین
نوشته #محسن_مهدیان کتابی که امروز #رهبر_عزیز_انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خریداری فرمودند.
این کتاب در پاسخ به این سؤال اصلی شکل گرفته که چرا با رشد کنشگریهای اجتماعی و نظارتهای مدنی و عدالتخواهی در سطح حاکمیتی، امید به اصلاح کمتر، احساس بیعدالتی و تبعیض بیشتر، و تلقی فساد سیستمی مضاعف شده است؟
🌷🇮🇷🌷
#داعشهای_کراواتی_و_تفریح_آدمخواران کتابی که امروز #رهبر_عزیز_انقلاب از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خریداری فرمودند.
این کتاب به جنایات هولناک #غرب میپردازد. از #کریستف_کلمب تا ایجاد گروهک #داعش که خوی آدمخواری را از #غرب آموختهاند.
🌷🇮🇷🌷
1562053911-9521-177.pdf
530.8K
مطالعه تطبیقی تربیت اخلاقی کشورهای ایران، چین و آمریکا در عصر معاصر در آموزش عالی (مقاله علمی وزارت علوم)
درجه علمی: نشریه علمی (وزارت علوم)
درجه علمی در دستهبندی سابق وزارت علوم: علمی-پژوهشی
نویسندگان: حسن ملکی ذکیا عباسی عباس عباسپور سعید بهشتی
منبع: پژوهش های اخلاقی سال هفتم بهار 1396 شماره 3 (پیاپی 27)
🔴 برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار دبیر در سال جاری
↙️ رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش از صدور مجوز استخدام ۲۸ هزار دبیر دبیرستانها، هنرستانها و مربیان پرورشی و برگزاری یک آزمون استخدامی دیگر در سال جاری خبر داد و گفت: فرصت خوبی برای علاقهمندان تعلیم و تربیت فراهم شده است که وارد این فرایند شوند.
ـــــــــــــــــــــــــ
🌐کانال اطلاعیه و اخبار مهم🔰
📡کانال آگهی طلاب و حوزه های علمیه
@tollab_newws
✅ استخدام مربی پرورشی در آموزش و پرورش
↙️ استخدام مربی پرورشی در مقطع دبیرستان
جهت کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.
👇
https://dpsocial.ir/morabi-parvareshi1/?utm_campaign=akharinkhabar&utm_source=instagram&utm_medium=banner-
ـــــــــــــــــــــــــ
🌐کانال اطلاعیه و اخبار مهم🔰
📡کانال آگهی طلاب و حوزه های علمیه
@tollab_newws
هدایت شده از ستاد مدارس مسجد محور کشور
🇮🇷همایش کشوری به توان ما🇮🇷
💐گردهمایی🫂مراکز و تشکل های تحول دوست تعلیم و تربیت کشور 💐
⏱ زمان: ۲۷ ، ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
📍مکان: اصفهان _ سالن دانشگاه علوم پزشکی
📍 اسکان و پذیرایی
📍 ثبت نام تا فرداشب
📲 کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق پیوست زیر 👇
📍b2n.ir/conference1402📍
..................................................
🆔@conference1402
🌐 betavanemaisf.ir
هدایت شده از ستاد مدارس مسجد محور کشور
حجت الاسلام و المسلمین دهقانی.pdf
450.2K
♦️ تجربه نگاری مختصر مدرسه مسجدمحور کار و تولید قرآن و زندگی / بیرجند _ خراسان جنوبی
♦️ تجربهای نو در نظام آموزشی کشور. مدرسه چگونه بین دروس معمولی، قرآنی و انواع مهارتها و تولید جمع کرده است؟
♦️ بچهها چگونه هم کار و مهارت میآموزند و هم در تامین مخارج تحصیل خود مشارکت میکنند. تولید انواع محصولات طیور، کشاورزی، دامی، آبزیان و... توسط دانش آموزان ابتدایی و دبیرستان
♦️ قابل استفاده محققین و علاقمندان آشنایی با مدارس مسجدمحور
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
هدایت شده از ستاد مدارس مسجد محور کشور
نشست علمی-تخصصی دربارهٔ چرایی و چیستی مدارس مسجدمحور.MP3
50.4M
♦️ صوت کامل نشست علمی تخصصی «چیستی و چرایی مدارس مسجدمحور و نقد» آن در پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش وابسته به سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی وزارت آ و پ
🟡 آقای دکتر دلبری مسئول جلسه: بنده تا کنون در این جلسات ندیده بودم وقت جلسهای تمام شده باشد حتی کلی هم از زمان مقرر گذشته باشد اما افراد همچنان نشسته باشند و موضوع را دنبال کنند.
❇️ اینجا کانال رسمی ستاد مدارس مسجدمحور کشور است:
https://eitaa.com/joinchat/3942449329C0d3812e329
هدایت شده از استاد علی صفایی حائری
✅ضرورت برنامه ریزی
🔶استاد #علی_صفایی_حائری:
بهخاطر شتاب زياد و يا علاقه به كارى، نمىتوان از برنامهريزى چشم پوشيد و نمىتوان از نيازها و موانع كار، صورت نگرفت. آنجا كه بدون تقدير و ارزيابى قدم بر مىدارى، ناچار با كمبودها و كسرىها و با نيازها و مقدّمات كار و يا با موانع و مشكلات،برخورد مىنمايى و با اين هدايت و با اين برخوردها، كه ضعف برنامهريزى و تقدير تو را مشخص مىكنند، نمىتوان لجاجت كرد و به كار سابق ادامه داد؛ كه كار پيشرفتى نخواهد داشت و يا با سلامت و درستى به سامان نخواهد رسيد و به ماست مالى و خرابكارى خواهد انجاميد.
كسى كه شتاب دارد و يا علاقه به نتيجه دارد،به همين دليل،بايد همهى نيازها و همهى موانع و مشكلات را بررسى نمايد؛ چون كارى كه در جاى خود به سادگى و در زمان كم انجام مىشود، در ميان راه و در كوير مرگ،با سختى و با مشقّت و چه بسا با مرگ و گرفتارى هم سامان نيابد.
آن مقدار وقتى را كه براى سامان دادن و يا تأمين نيازها و مقدّمات مىگذارى، مىتوانى آن را از ساعت كار حساب كنى.
بسيار كسانى كه از راه تبليغ و يا از كار تربيت و يا از مبارزه و جهاد و يا خدمت و فداكارى چشم پوشيدند و بهخاطر شماتتها و يا وسوسهها به ذلّت نشستند و مسكين و زمينگير شدند؛ كسانى هستند كه زمينهها و ريشههاى كار خود را فراهم نكردند و بهخاطر شتاب و يا چشمپوشى و يا چشم و همچشمى،بدون برنامه و تقدير حركت كردند و در برخورد با واقعيتها و سختىها و يا در برابر وسوسهها و آرزوها،به آزادى،به «فكّ رقبة» و به آموزش و تعليم و اطعام روى نياوردند و ناچار در گردنههاى سنگين ماندند و از رفتن و از شتاب و اقتحام در رفتن محروم ماندند
📚 #نامه_های_بلوغ ص۱۸۴
🌿 @einsad