هدایت شده از طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
▪️زندانی در برزیل وجود دارد که زندانیان با خواندن یک کتاب و نوشتن برداشت خود از کتاب میتوانند چهار روز از مدت زمان حبس خود کم کنند!
مردی که به جرم سرقت مسلحانه به زندان محکوم شده بود با خواندن حدود سیصد جلد کتاب ، مدت حبس خود را از ده سال به کمتر از هفت سال کاهش داد. این مرد پس از آزادی از زندان، به لطف مطالعات و دانش کسب شده در مدت حبس، بلافاصله در آزمون ورودی معتبر ترین دانشگاه این کشور پذیرفته شد و اکنون پس از گذشت ده سال از آزادی خود و اخذ مدارک تحصیلی، به عنوان استاد و مدرس دانشگاه مشغول به کار است. برای همینه که میگن مردمی که کتاب بخوانند ملتی سربلند و موفق خواهند بود.
💎📚💎📚💎📚💎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این آقاااا نمیذاره!!!!
آفرین به این جوون آفرین به جهاد تبیینش👏👏
🌷🇮🇷🇵🇸🇮🇷🌷
هدایت شده از مدرسه علمیه حاج ملاصادق مجتهد قمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️ به آقا مرتضی گفتیم یه آرپیجی زن به ما بده؛ یه بچه فرستاد که وقتی گلوله رو گذاشت سر قبضه آرپیجی، قدش از اون کوتاهتر بود!
#روایت_شهید
#انس_با_قرآن
#حاج_حسین_یکتا
🔰 مدرسه علمیه حاج ملاصادق مجتهد قمی(ره)
🍃 مدرسه زندگی🌱
🆔 @mojtahedeqomi
🌐 mojtahedeqomi.com
هدایت شده از محتوای تربیت دینی 🇵🇸 کودک و نوجوان
-312664319_-1119742998.pdf
3.4M
✨اطلس مجموعه های فعال در عرصه تربیت اسلامی #دختران
ویرایش اول
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از مقدمات اجتهاد
TarheKoli.pdf
8.12M
📌(کامل) فایل PDF جزوۀ نقشۀ اسلام | خلاصۀ سه سطحی کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن
📌فایل کامل - ۲۰۸ صفحه
👈محتوای فایل این کامل:
➖معرفی و راهنمای استفاده از جزوه: ۶صفحه
➖سطح مقدماتی: ۷ صفحه
➖سطح متوسطه: ۲۸ صفحه
➖سطح پیشرفته: ۱۶۱ صفحه
@Panahian_ir
📚 📕 مقدمات اجتهاد 🖌📝
📱https://eitaa.com/Moghaddemat
🔰 آیت الله میرباقری:
«در حوزه تعليم و تربیت، اگر ما بخواهيم يک نسلی #تربيت کنيم که در مقابل امواج تمدنی غرب و در مقابل امواجی که جريان نفاق در دنيای اسلام ايجاد می کند، #مقاومت کند، غير از اين که بايد حوزه #تعليم را تغيير دهيم و اين کتب درسی و نظام تعليم لااقل در حوزه علوم انسانی تغيير کند بايد يک دوره #نظام_فکری و اعتقاداتی را هم به جوانها تعليم دهيم که اين تعليم، رابطه بين #اعتقادوعمل اجتماعیشان را تمام کند؛ يعنی بفهمند که چطور بايد عمل کنند که به نفع اسلام تمام شود؛ یعنی در مقابل ساختارهای سياسی جهان غرب و ساختارهای فرهنگی جهان غرب موضع پيدا کنند.»
ثبت نام در دوره تمدن نوین اسلامی و نظام فکری توحیدی- مهلت ثبت نام تا فردا
⬅️ویژه دانشجومعلمان استان قم
#نظام_فکری
فرهنگستان علوم اسلامی قم
ایتا | سایت | اندیشه منیر | انتشارات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این نوجوان فلسطینی چه زیبا میگوید:
⭕️ رابطه ما را با عالم قطع كردهاند اما نمىتوانند رابطه ما را با ربالعالمين قطع كنند.
گرچه خسته و درتنگنا هستیم اما امیدمان به خداست!
خدایا زمین را زیر پاهای یهود بلرزان و
ما را بر یهود پیروز کن!
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از کانال حمید کثیری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه دیالوگ ماندگار تو #اتوبوس_شب هست. اونجایی که خسرو شکیبایی از اون پسرِ نوجوون میپرسه: پسر تو چند سالته؟
اون پسر هم جواب میده: پارسال 16 سالم بود بچه بودم، 2 روز بعد بابام مرد. بازم 16 سالم بود، اما دیگه بچه نبودم ...!!
این بچههای فلسطینی نسلی هستند که خیلی زود بزرگ میشن، خیلی ...
شاید ما دهها سال از اونها بزرگتر باشیم، اما اون فقط یه عدده که توی شناسنامههامون نوشته شده ...
ما صحبت از #تربیت میکنیم، اما هیچ کدام از این حرفها در اونها گنجانده نشده. چرا؟!
چون این حرفها زیستنی است، گفتنی نیست. #مغز_تربیت زیستنی است، زیستی با مجاهدت و کنار مجاهدان الهی. زیستی که خیلی از ماها صحبت کردن از آن هم برایمان سخت است ...
#حمید_کثیری 👇👇
https://eitaa.com/joinchat/2151219200Cf6cb8914a4
30.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاهش زمان خدمت سربازی به یک سال، معافیت سربازان متأهل با دو فرزند که بالای ۳۰ سال سن دارند و افزایش حقوق سربازان به حداقل ۳ و حداکثر ۹ میلیون تومان، خبر بسیار خوبی بود 👌
هدایت شده از طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خود مجری هنگ کرد که کیو آوردیم ضد جمهوری اسلامی حرف بزنه😁
🌏 #تخریبچی👇
🆔 @takhribchi110
پیش نیازشناسی و وظیفهشناسی مربی تربیت دینی در اندیشههای استاد علی صفایی حائری.pdf
2.69M
مقاله:
تبیین اندیشههای استاد صفایی حائری بر پایه پیشنیازشناسی و وظیفهشناسی
چکیده:
🔺هدف پژوهش حاضر تبیین اندیشههای استاد صفایی حائری بر پایه پیشنیازشناسی و وظیفهشناسی مربی در تربیت دینی بوده تا مربیان کنونی را به غفلتها و ضعفهای خود آشنا و برنامهای برای بهبود وضعیت موجودشان ارائه کند.
🔺روش پژوهش توصیفی- تحلیلی بوده و مطالعات به دست آمده از محیط مطالعه یعنی آثار مستقیم و دست اول استاد صفایی حائری در حوزه تربیت مورد بررسی قرار گرفته است.
🔺نتایج نشان داد که شناخت روحیهها، ارزیابی و شناسایی، آشنایی و دوستی، جذب و صمیمیت و زمینهسازی، پیشنیازهای تربیت دینی متربی برای مربی هستند.
پس از فراهم کردن پیشنیازها، مربی باید متربی خود را از اسارتهایی چون غرایز و امیال، برداشتها و سخنان مردم، جلوههای دنیا و شیطان رهایی داده و وظایف
خود را ذیل تزکیه، تعلیم و تذکر متمرکز کند.
🔺کلیدواژهها: تربیت دینی، توحیدگرایی، مربی، تربیت مربی، صفایی حائری
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از طرح «عریف»
🔺اگر همه گاوها به یکباره حمله کنند نجات این یک گاو حتمی است و نمی دانند که شکار بعدی یکی از همین تماشاگران است.
🔺اما در مورد انسان ها درد آور اینست که:
25 دولت عربی...
430 میليون عرب...
57 کشور اسلامی...
2 میليارد مسلمان...
واقعا چرا برخی حاکمان و مردم خاموش اند و مانند این تصویر تماشا می کنند تا نوبت کشته شدن شان برسد!!!
🔺سخن رسول الله ﷺ به حاضران فرمود:
"نزدیک است به شما زمانی بیاید که همه کفار دنیا برای نابودی شما یکدیگرشان را صدا بزنند....
کسی گفت: یارسول الله آیا ما در آن زمان تعداد مان کم هستند؟
رسول الله فرمود: نخیر شما زیاااااد هستید ولی شما مثل چوبک های سیل آورده هستید، (بی انگیزه و بی هدف) و این دو چیز شما را خراب ساخته است
"حُب الدنيا و كراهية الموت" ..
«دوستی دنیا و ناپسند داشتن مرگ»
📗سنن أبي داود عن ثوبان عن رسول اللّه صلى الله عليه و آله :يُوشَكُ الاُمَمُ أن تَداعى عَلَيكُم كَما تَداعَى الأَكَلَةُ إلى قَصعَتِها .
فَقالَ قائِلٌ : ومِن قِلَّةٍ نَحنُ يَومَئِذٍ ؟
قالَ : بَل أنتُم يَومَئِذٍ كَثيرٌ ، ولكِنَّكُم غُثاءٌ كَغُثاءِ السَّيلِ ، ولَيَنزِعَنَّ اللّهُ مِن صُدورِ عَدُوِّكُمُ المَهابَةَ مِنكُم ، ولَيَقذِفَنَّ اللّهُ في قُلوبِكُمُ الوَهَنَ. فَقالَ قائِلٌ : يا رَسولَ اللّهِ ، وما الوَهَنُ ؟
قالَ : حُبُّ الدُّنيا وكَراهِيَةُ المَوتِ .
📗سنن أبي داود : ج ۴ ص ۱۱۱ ح ۴۲۹۷ ، مسند ابن حنبل : ج ۸ ص ۳۲۷ ح ۲۲۴۶۰ ، تهذيب الكمال : ج ۱۳ص ۴۷ الرقم ۲۸۱۱ ، حلية الأولياء : ج ۱ ص ۱۸۲ الرقم ۳۱ ، تاريخ دمشق : ج ۲۳ ص ۳۳۰ ح ۵۰۸۶ ، كنز العمّال :ج ۱۱ ص ۳۳۰ ح ۳۰۹۱۶ .
#همافزایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
منتشرشد😍🤍
نماهنگ زیبای #حریفت_منم
با شعر و صدای محمد اسداللهی
اجرا شده در شهرستان بابل
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از چشم انتظار
🔻 دوره مهارتیابی "به روایت هشتادیا"
📌 افزایش مهارت جهت نقشآفرینی و کنشگری رسانهای نوجوانان و جوانان دهه هشتادی
💥 ۳۰ ساعت آموزش مجازی با تدریس اساتید مجرب
🗓 ۱ آذرماه الی ۱۲ دیماه
🎬 همراه با جشنواره و عملیات رسانهای و ارائهی گواهینامه و اهدای هدایا پس از ارزیابی
⏳ مهلت پیشثبتنام: تا ۲۵ آبانماه
💳 هزینه ثبتنام: ۸۰۰ هزارتومان
💢 کد تخفیف ۹۰ درصدی برای فعالین فرهنگی
🔅 ۱۰ درصد از هزینهی ثبتنام در مرحلهی پیشثبتنام اخذ میشود. این مبلغ کل هزینهی ثبتنام فعالین فرهنگی میباشد. از دیگر ثبتنامکنندگان در مرحلهی ثبتنام اصلی مابقی مبلغ اخذ میگردد.
🔗لینک پیش ثبت نام:
http://www.chashmentezar.ir/hashtadiya/
@tavana_esf
#توانا
#به_روایت_هشتادیا
💠فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اصفهان
@chashmentezar_ir
🌗 بیان یا بلاغ مبین!
کلماتی درباه نقش تربیتی استادان
✍️ استاد حجت الاسلام اکبر فرحزادی
🔸 - وَ ما كانَ اللَّهُ لِيُضِلَّ قَوْماً بَعْدَ إِذْ هَداهُمْ حَتَّى يُبَيِّنَ لَهُمْ ما يَتَّقُون
🔹- وَ أَنْزَلْنا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ ما نُزِّلَ إِلَيْهِمْ وَ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُون
🔸- اول آگاهی دادن بعد مؤاخذه و عقوبت.
🔹- اول آگاهی دادن بعد انتظار تاثیر داشتن.
🔸- زیباترین و تاثیرگذارترین و صائب ترین پیامها اگر به گوش مخاطب نرسد چه تحولی را در پی خواهند داشت!!؟
🔹- ریشه بسیاری از خطاها و گناهان ناآگاهی نسبت به خطا بودن خطا و گناه بودن گناه است.
🔸- بدون تبیین و روشنگری مناسب، مجازات و عقوبت منطقی نیست.
🔹- آیه شریفهی «فهل علی الرسل الا البلاغ المبین؟ آیا بر رسولان، جز بلاغ مبین، تکلیف است؟» می فرماید اول بیان رسا و رساندن پیام ، سپس مجازات و بازخواست.
🔸- آیه شریفهی «فهل علی الرسل الا البلاغ المبین؟ آیا بر رسولان، جز بلاغ مبین، تکلیف است؟» می فرماید: بیان، رسالت اصلی پیامبران.
🔹- ابتدا برنامه ریزی صحیح برای انتقال آگاهیهای لازم به مردم ، سپس انتظار داشتن برای تحول و اصلاح.
🔸- اول یافتن راههای ابلاغ آموزه های دین و پیامهای صائب، سپس امید به تحول و هدایت.
🔹- چه ساده اندیشانه است: بدون ساختن ستونها و پایه ها سراغ نقش و نگار دیوار رفتن!؟.
🔸- چه ساده اندیشانه است: بدون آگاه سازی و معرفت افزایی، انتظار عمل صالح و تغییر و تحول داشتن.!؟
🔹- چه ساده اندیشانه است: انتظار مؤمن بودن و عمل صالح داشتن، بدون کسب علم و آگاهی.!؟
🔸- چه ساده اندیشانه است: تغییر انسانهایی که پای ماهواره ها شکل می گیرند، بدون داشتن رسانه قدرتمند و قوی برای انتقال پیام.!؟
🔹- چه ساده اندیشانه است: تغییر انسانهایی که تنها و تنها از طریق ماهواره ها تغذیه می شوند و هرگز به رسانه های داخلی اقبالی ندارند؛ از طریق رسانه های متداول داخلی.!؟
🔸- چه ساده اندیشانه است: انتظار به بار نشستن بذر و تحصیل محصول! بدون پاشیدن بذر در خاک!؟.
🔹- چه ساده اندیشانه است: انتظار تحول زیر بنایی داشتن از مخاطب، تنها با انتقال مطالب غیر بنیادین را به ایشان!؟
🔸- چه ساده اندیشانه است: انتظار عمل صالح و ایمان قوی داشتن از مخاطب، بدون پرداختن به مباحث زیربنایی و اصلی!؟
🔹- بیان مطالب غیر بنیادین یعنی: «خانه از پای بست ویران است / خواجه در بند نقش ایوان است»..
🔸- نسبت «بیان» به تاثیر مانند نسبت و ضرورت غذا است به زنده ماندن و سلامت.
🔹- نسبت «بیان» به تاثیر و تحول مانند نسبت و ضرورت ستون خانه است برای ساخت آن.
🔸- نسبت «بیان» به رشد و تعالی مانند نسبت و ضرورت وجود بذر در خاک است برای به دست آوردن محصول مناسب و مفید.
🔹- نسبت «بیان» به رشد و تعالی مانند نسبت و ضورت بال است برای پرواز.
🔸- چه بسیار است بلاغهای غیر مبین، غیر ارزشمند و غیر مفید.
🔹- چه بسیارند «بیان» های غیر ضرور.
🔸- چه بسیارند بیانهای بی تاثیر و لغو.
🔹- چه بسیارند بیان های مضر و خسارت بار.
🔸- چه بسیارند سخنان غیر کاربردی که مغز مخاطبان را پر ساخته اند.
🔹- چه بسیارند آموزشهای بی ارزش و بی تاثیر.
🔸- چه بسیار بذر مناسب و ارزشمند که در انبارها مانده و فاسد شده و از بین می روند.
🔹- چه بسیار سخنان زیبا و تاثیر گذار که به خاطر عدم وصول به مخاطبین، تاثیر نداشته و سودی نرسانده اند.
🔸- چه بسیارند «بیان»های بی بیان!، سخنان مغلق و غیر قایل درک.
🔹- چه بسیارند بیانهای غیر هنرمندانه و بی تاثیر.
🔸- چه بسیارند بیانهای نا بجا، بی وقت و بدون توجه به زمان تاثیرگذاری.
🔹- چه بسیارند بیانهای ناشیانه و آسیب زا .
🔸- چه بسیارند بیانها که بدون توجه به آمادگی مخاطب ارائه شده اند.
🔹- چه بسیارند بیانها که تناسبی با مخاطب ندارند.
🔸- چه بسیارند مطالب و مباحثی که بیان یا عدم بیان آنها مساویست و فرقی ندارد.
🔹- چه بسیار «بذر» که ارزش کاشتن ندارند و کاشته می شوند.
🔸- بیان باید دارای انگیزه های صحیح و الهی باشد.
🔹- بیان باید متناسب با عقل و اندیشه مخاطب باشد.
🔸- بیان باید قابل دفاع باشد؛ مستند، مستدلّ، متقن و به دور از خرافات و ظنیات و شایعات .
🔹- بیان باید به اندازه باشد.
🔸- گاه بیان باید موجز باشد تا مفید واقع شود.
🔹- گاه باید بیان، مبسوط باشد تا تاثیر گذار گردد.
🔸- گاه باید داروی تلخ را در روکشی زیبا و شیرین پنهان نمود.
🔹- گاه باید به جای آمپول شربت شیرین به بیمار داد.
🔸- گاه باید «بیان» را پنهان! نمود و چراغ خاموش حرکت کرد.
🔹- گاه باید مطلبی بیان نشود تا ضرر نرسد!.
🔸- گاه باید بیان، مکرر شود [مطلبی چند بار بیان شود] تا تاثیر بگذارد؛ تذکر، یعنی تکرار بیان.
🔹- جهت جلوگیری از فراموش شدن بیان، بیان باید تکرار شود.
🔸- تکرار بیان باید نوآورانه و متنوع باشد.
🌐 نشریه معارف🔻
https://eitaa.com/maarefmags_ir
داوطلبان نمایندگی مجلس از این دانشآموز ۱۰ ساله یاد بگیرند!
🔸️دانشآموز کلاس پنجم دبستان شهید شکراللهی غرغن شهرستان فریدن در استان اصفهان یکی از دانشآموزانی بود که امسال در انتخابات شورای دانشآموزی مدرسه خود به عنوان رئیس شورای مدرسه انتخاب شد و به یکی از وعدههای انتخاباتی خود تحت عنوان «رفع نقاط حادثهخیز مدرسه» جامهعمل پوشاند.
🔹️ابوالفضل بختیاری میگوید: «وعده انتخاباتی من این بود که خطکشی حیاط، خرابی زمین مدرسه، سرویس بهداشتی، شیشههای آبدارخانه و شیر آبدارخانه درست میشود و همچنین لوازم ورزشی تهیه میکنم. با همین وعدهها در انتخابات رأی آوردم و بهعنوان رئیس شورای دانشآموزی انتخاب شدم».
🔹️ پدر و مادرم هم پیشنهاد کردند برای مدرسه لوازم ورزشی تهیه شود؛ برای عمل به دومین وعده انتخاباتی باید مهمترین کار را انجام دهم؛ یعنی اول شیرهای آبدارخانه و دستشوییها را درست کنم. یکی از کارهایی که میخواهم انجام دهم، باز کردن در پشتی مدرسه است تا دانشآموزانی که خانهشان پشت مدرسه است، زودتر بتوانند وارد مدرسه شوند».
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از سواد تغذیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در یک آزمایش ساده میتوان فهمید روغن حیوانی برای بدن مناسب است یا روغن های نباتی که با سیب سلامت و مهر وزارت بهداشت به خورد مردم داده میشود!!
#دیدنی_ها
اکران رایگان ۶ اثر «خانه مستند» با موضوع فلسطین
«خانه مستند» ۶ اثر از تولیدات یک دهه اخیر خود با موضوع #فلسطین را در سایت خود اکران رایگان کرد.
به بهانه عملیات #طوفان_الاقصی در سرزمینهای اشغالی فلسطین و به منظور آگاهی بیشتر مخاطبین از چرایی اتفاقات اخیر، مستندهای #سهی، #پوریم، #رویای_بازگشت، #در_جستجوی_وطن_شرقی، #چند_نفس_تا_افق و #ساعت۶_به_وقت_واشینگتن اکران می شود.
«سهی» دخترمعلول فلسطینی است که معلولیت و مشکلات مالی نتوانسته مانع جنگیدن او برای ادامه زندگی شود.
«پوریم» ریشه های جشن پوریم را بررسی کرده است.
«رویای بازگشت» به بررسی نقشههای رژیم صهیونیستی برای یهودیسازی قدس میپردازد.
«در جستجوی وطن شرقی» به بررسی زندگی و اندیشههای «ادوارد سعید» متفکر فلسطینی الاصل مسیحی پرداخته است.
«چند نفس تا افق» ماجرای پرالتهاب اعزام کشتی ایرانی حامل غذا و دارو به نوار غزه در سال 87 است.
«ساعت 6 به وقت واشینگتن»، به مذاکرات کمپ دیوید و نتایج آن در منطقه پرداخته است.
برای تماشای رایگان این مستندها میتوانید به سایت «خانه مستند» به نشانی https://khanemostanad.ir مراجعه کنید.
@khane_mostanad
✨اخیراً پیش نویس نقشه اجرایی سند تحول بنیادین دست به دست در مراجع قانونی برای اظهار نظر می شود از اینکه بعد از ۱۰ سال از مطالبه رهبری انقلاب وبعد از دو سال از دولت به اصطلاح ولایی وبعد از چند بار رونمایی کذایی در دولت های اشرافی این نقشه در منظر نخبگانی قرار گرفت جای بسی شکر در دوران لختی وبی ارادگی و اشتغال به لهو ولعب بورکراسی است
🔺شاید این پیش نویس را محصول توان ومهارت کارشناسی ستاد آموزش وپرورش دولت جناب آقای رئیسی بتوان دانست و نگرشی که حضرات میزنشین از تحول بنیادین دارند.
🔺ماحصل این پیش نویس تجمیع بیش از ۴۵۰ برنامه زیر نظام ها به ۱۰۴ پروژه است که نخبگان مولف نقشه راه را فشرده سازی برنامه ها تشخیص دادند تا اولویت گزینی در ۲۰ سال آینده اجرای سند در اتاق های دربسته ستاد راحتر باشد واز سویی به گمان مولفان همپوشانی وموازی کاری وتداخل برنامه ها کاسته شود یعنی ستاد آموزش وپرورش در تفصیل و تجمیع برنامه ها در دولت ها ی مختلف می اندیشند تا تحول آسیب نبیند و شاید طراحی های مختلف در ۱۰۴ پروژه مانند طراحی های شایستگی های مشترک واستاندار سازی وتدوین سند تراز مدرسه به برنامه توسعه هشتم برسد.
🔺صریحترین مطالبه رهبری معظم در تدوین نقشه راه شاخص سازی فعالیت ورصد وبرنامه ریزی آن بوده است که نقشه راه نقش آن را بر آب زد واز شاخص ها صدایی در نقشه شنیده نمی شود!!
🔺نقشه در دو بخش مدرسه و ستاد طراحی شد و ارتباط بین این دو بخش مشخص نیست که ۱۰۴ پروژه چه عایدی برای دانش آموز و معلم ومدیر دارد!؟
🔻تحول در مدرسه با تنوع بخشی به محیط یادگیری از مدرسه به کارخانه و مزرعه و موزه وکتابخانه وکارگاه وآزمایشگاه وجامعه صورت می گیرد.
🔻تحول از معلم علمی به معلم علمی فرهنگی واجتماعی صورت می گیرد.
🔻تحول از کتاب درسی به موارد ورسانه های آموزشی مختلف صورت می گیرد.
🔻تحول از کلاس ۴۰ نفره به کلاس ۲۰ نفره صورت می گیرد
🔻تحول از زمین ورزش زیر پیلوت مدرسه به زمین چمن صورت می گیرد.
🔺ستاد هزینه های تحولی را صرف چند مدرسه کند و نیمکت آنها را تهیه کند!!
که ما را بخیر تان امیدی نیست شر مرسان!!
✍دکتر فاضلی
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از افق مدیا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نازنینم بگو «الحمدلله»؛ 😔😢
بلند و از صمیم قلب بگو «الحمدلله»،
کاری از دست دشمن برنمیآید،
بگو «الحمدلله»
#اَللّٰهُمَّ_عَجِّلْ_لِوَلیِّکَ_الفَرَج
#حریفت_منم
🔴 دیگران را به کانال حسینیه دعوت کنید
👇👇👇👇👇
┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈
#حسینیه
╔══❖•°⚫️ °•❖══╗
https://eitaa.com/Darseakhlaq
╚══❖•°⚫️ °•❖══╝