eitaa logo
محتوای تربیت دینی 🇵🇸 کودک و نوجوان
2.4هزار دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
2.9هزار ویدیو
1.2هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
13.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ کلیپ ویژه ♨️ 🎥 ببینید | بالاخره صف پاکان و ناپاکان، جدا خواهد شد! 🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 @haerishirazi
🔰نگاه رویش 《سلسله کارگاه‌ آشنایی با الگوی تعلیم و تربیت رویش》 ✅ عناوین کارگاه‌ها 1⃣ دور مدارس دنیا در یک روز 《آشنایی با الگوهای نوین آموزشی و مدارس مطرح ایران و جهان》 2⃣ ظهور مسئله در مدرسه 《چگونگی آموزش مسئله‌محور در مدرسه و طرح‌درس نویسی》 3⃣ مربیان زندگی 《بررسی ساختار آموزش مربی‌محور، وظایف مربی و تحقق اصل ولایت والدین در مدرسه》 4⃣ گرفتاران قفس اسکینر 《الگوی نظام تشویق و تنبیه در مدرسه مبتنی بر کرامت نفس انسانی》 5⃣ حیات در سایه مسئولیت 《تحقق اصل مسئولیت‌پذیری و چگونگی اصلاح زیست دانش‌آموزان در مدرسه》 ⏰ روزهای پنجشنبه؛ از ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ الی ۲۱ تیر ۱۴۰۳ 📍 تهران، خانه خلاق و نوآوری ستاپ ✔️ نحوه برگزاری به صورت حضوری ⚠️ظرفیت ثبت‌نام محدود 🔹 کد تخفیف ۳۶٪ جهت ثبت‌نام فردی rouyesh1 🔸 تخفیف ویژه جهت ثبت‌نام گروهی 🔗 ثبت‌نام از طریق پیوند زیر: https://evnd.co/aBI9M 🆔 کسب اطلاعات بیشتر ۰۹۱۰۸۱۷۶۸۸۵ پشتیبانی در پیام رسان بله @gholamii_z 🌐 کانالهای ارتباطی با رویش rouyesh.school @rouyeshedu الگوی تعلیم و تربیت رویش 🌱
11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺بشنوید سخن تازه شیخ تیجانی را در مورد برادران اهل سنتی که بخاطر ماجرای غزه شیعه شده‌اند! 👌 🌷🇮🇷🌷
1106386689_341546271(1).pdf
5.53M
اثری زیبا از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شهرضا «پدر مهربان» به مناسبت ارتحال امام خمینی ره 🌷🇮🇷🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸 لحظه هایی که هیچکس تصورش را نمیکرد رخ بدهد در حال اتفاق افتادن است و این یکی از همان لحظه هاست......✌ ┅✿💠❀🇮🇷❀💠✿┅
هدایت شده از KHAMENEI.IR
49.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره). ۱۴۰۳/۳/۱۴ 💻 Farsi.Khamenei.ir
11.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☝️ما اصلا برای چی اومده بودیم حوزه ؟! 🤔کجا سرمایه گذاری کنیم؟ حوزه یا دانشگاه ؟ میدونستید سطح سه رشته ای به نام ✨تربیت دینی کودک و نوجوان ✨داره؟ ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در 👇 Whc.ir پذیرش تهران مدرسه علمیه حضرت قاسم ابن الحسن علیهما السلام ☎️۳۳۱۰۰۵۴۰ @Jahadibentolhoda
هدایت شده از باور
. 💢 بنده به پدران و مادران عرض می‌کنم که فرزندان ما فرزندان عادی و معمولی نیستند؛ فرزندان ما از ما بهترند. فرزندان ما باید پیش مربی بزرگ‌تری تربیت بشوند. فرزندان ما برای آینده روشن‌تری در جهان در اختیار ما گذاشته شده‌اند. 🛑 فرزندان ما فرزندانی هستند که می‌خواهند سرنوشت عالَم را عوض کنند. نسل گذشته شاه را برانداخت و این نسل می‌خواهد استکبار جهانی را براندازد. نسل گذشته امام و اسلام را در حد توان در این کشور حاکم کرد و نسل آینده می‌خواهد سراسر جهان را زیر پوشش نور و هدایت قرار بدهد. 💢 البته...این‌طور نیست که کشور ما همه عالَم را زیر و رو کند؛ نه، این کشور زودتر آتش گرفته و آتش ایمان در آن اثر کرده است. ما کاغذ زیر این همه هیزم هستیم. 🛑 امام(ره) کبریتی را که امام زمان(عج) زد، به ما نزدیک کرد و این همه جوان را با شعله ایمان مشتعل کرد. خود امام هم آماده‌تر از هر کسی بود و این آتش در او بهتر اثر کرد. 🌹به مناسبت سال‌روز قیام تاریخی ۱۵ خرداد. 💎 | راه رشد، جلد ۱، صفحه ۱۵۱ و ۱۵۲. 🔰 باور؛ خانه کنشگرانِ تربیت اسلامی. 🆔 @Bavar_tarbiat
هدایت شده از | اندکی اندیشه |
📌طلبه ها و مخاطبان: نیاز یا علاقه؟ شرط موفقیت طلبه در فضای مجازی است. مخاطب معمولا به شما نمی‌گوید به چه مطالب دینی یا اخلاقی نیاز دارد اما شما باید با رصد کردن او بفهمید نیازها، سؤالات و دغدغه هایش چیست. البته باید توجه داشت که نیاز با متفاوت است. ممکن است مخاطب به مطلبی علاقه داشته باشد اما نیاز او نباشد. برای مثال ممکن است برخی نوجوانان علاقه داشته باشند که یک روحانی مدافع دوستی آنان با باشد. در این موارد نباید به علاقه مخاطب توجه کرد بلکه باید نیاز واقعی او را در نظر گرفت و متناسب با آن تولید محتوا کرد و با او سخن گفت. حسینعلی رحمتی ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ 💥اندکی اندیشه ضرر ندارد
هدایت شده از | اندکی اندیشه |
⚽️مسئله فقط دیدن فوتبال نیست در خبرها آمده بود عروس و داماد در روز عروسی شان میهمانان را معطل گذاشتند و با تلفن همراه مشغول تماشای بازی مورد علاقه خود شدند. این گونه خبرها که هرروز می شنویم نشانگر آن است که برای نسل امروز جزوی جدایی ناپذیر از زندگی شان است نه صِرف وقت گذرانی و علافی (آنگونه که برخی ما بزرگترها فکر می کنیم). بعلاوه که وجه آن هر روز دارد پررنگ تر می شود. اینها نشان دهنده نیز هست. از این رو کسانی که در صدد فعالیت یا سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی (و حتی سیاسی) برای جامعه امروز ایران هستند باید فوتبال را از نسل جوان ببینند و درباره اش قضاوت کنند. در غیر این صورت برنامه های شان مورد استقبال این نسل قرار نخواهد گرفت؛ سهل است که ممکن است موجب فاصله افتادن بیشتر بین آنها و مخاطبان شان شود. حسینعلی رحمتی ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ 💥اندکی اندیشه ضرر ندارد
هدایت شده از گنجینه
تکریم شخصیت کودک🙇‍♀ روزی پیامبر اکرم (ص) در راه مسجد، به کودکانی برخوردند که بازی می‌کردند. کودکان گرد ایشان حلقه زدند و گفتند شتر ما باش تا بر دوشت سوار شویم. اصحاب که برای اقامه نماز در مسجد، منتظر پیامبر بودند بلال را به دنبال ایشان فرستادند. پیامبر به بلال فرمودند به منزل من برو و چیزی برای کودکان بیاور. بلال رفت و ۸ دانه گردو یافت. پیامبر (ص) به کودکان فرموند: آیا شتر خود را به این گردوها می‌فروشید؟ کودکان رضایت دادند و با خوشحالی پیامبر را رها کردند. بر این اساس اگر بخواهیم کودکان را از کاری به ویژه از بازی‌های مورد علاقه آنها باز داریم، باید به شیوه‌ای عمل کنیم که با رضایت خاطر به این کار تن دهند، نه با کراهت و اجبار و احیاناً خشونت. مانند پیامبر (ص) که متوسل به چیزی شد که مورد علاقه کودکان بود. 📖دکتر محمد داوودی. سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت صفحه ۸۷ @ganjinehasar
هدایت شده از مراقبت معنوی اسلامی 🇵🇸
آموزش مهارت های معنوی ویژه مربیان.pdf
1.17M
📕آموزش مهارت های معنوی ویژه مربیان 🔸واژه معنویــت در انگیســی از ریشــه لاتیــن اســپریتوس گرفتــه شــده اســت کــه بــه معنــای تنفــس یا نفس کشیدن است. معنویــت نامــی اســت کــه بــه تجاربــی فراتــر از مســائل مــادی نســبت داده می شـــود. تجاربـــی کـــه بـــا حـــواس پنج گانـــه حاصـــل نمی شـــوند، بلکـــه حقایـــق عمیـــق و ارزش هایـــی را در بـــر می گیرنـــد کـــه انســـان بـــا یکـــی از ابعـــاد خـــود کـــه هـــان «بعـــد روحانـــی» اســـت، آن را درک می کند. در ایــن کتــاب بــه دفعــات از تعریــف معنویــت صحبــت خواهــد شــد و هـــر نویســـنده ای بعـــدی از معنویـــت را چـــه واقعـــی باشـــد و چـــه نظـــر خـــودش باشـــد را بیـــان کـــرده اســـت. ایـــن گرچـــه ممکـــن اســـت تکـــراری و گاه کســـالت بـــار باشـــد ولـــی از پیچیدگـــی بعـــد معنـــوی خـبــر مـــی دهـــد و از زیبایـــی هـــای بســـیاری کـــه در مفهـــوم آن و در درون آن وجـــود دارد. پارگامنـــت (1997 )معنویـت را جسـتجو و تـلاش بـرای در یافـتن دنیـای مقـدس می دانـد، دنیـای مقدسـی کـه انســان بــا بعــد روحانــی آن در صــدد شناســایی و ارتبــاط بــا آن اســت و بــه کمــک همیــن بعــد اســت کـــه انســـان معنـــوی بـــه حقایـــق هســـتی پـــی می بـــرد. حقایقـــی کـــه نشـــانگر ایـــن اســـت کـــه انســـان موجــودی فراتــر از جســم مــادی اســت و بــه جهانــی دیگــر تعلــق دارد. https://ch.saorg.ir/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA/%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%B