هیچی به جز جنگ نمیتونست اعتیادم رو نسبت اینستا ازم بگیره. تنها خوبی جنگ برام:
نمیدونم چطوری میتونی از خودت محافظت کنی، ولی عزیزِ من لطفا نمیر! من هنوز نداشتمت.
ما نور ماه رو داریم، برای چی بترسیم؟ وَخی، وَخی سلاحت رو دست بگیر.
داداشم دیشب جلو یه ایل و تباری گفت اگر منبع آمونیاکِ حیفارو بزنن من شام میدم. زدن. شانستو مرد، شانستو :)))).
یاسهاسبزخواهندشد ؛
چمیدونم ، مثلا بیا بگو روزت مبارک.
چمیدونم، مثلا بیا بپرس:«خوبی؟ زندهای؟ سالمی؟».