یاسهاسبزخواهندشد ؛
دچار بحران ۲۰ سالگی شدم جدی.
میشه برگردیم از اول لطفا خداجون؟
من همیشه فکر میکردم بیست خیلی عدد دوریه، من تا بخوام بهش برسم یه عالمه کار کردم.. چی شد پس؟
غر نمیزنم ولی به قول استاد حامدی، انگار پام رو جدی گذاشتم تویِ بزرگسالی و خودم دارم میفهمم چقدر همین یک روز و نیم، باعث شده، بپذیرم همه چیز رو. دنیایِ رنج محورِ لذتبخش رو پذیرفتم.
یاسهاسبزخواهندشد ؛
-تولد بیست سالگیش-
من عاشق این #ولاگ ام : )
تشکر زیاد از خانمی کارگردان..
یاسهاسبزخواهندشد ؛
چقدر نگاه کردن به آدمها و غصه خوردن جاشون سخته.
چقدر اینکه نمیتونی بری جلو بغلشون کنی و بار غمشونو سبک کنی سخته.
چقدر آدمها و ارتباط گرفتن باهاشون، دیدن غم و ناراحتیشون و هیچکاری نتونستن کردن سخته.
یاسهاسبزخواهندشد ؛
امروز بعد از هفتهها رفتم نشستن پای تکالیف استاد حامدی.
برای یکی دو ساعت حداقل نجات پیدا کردم واقعا، از همه فکرهای منفی، اتفاقاتِ نا جالب، آدمهای دوستنداشتنی و... با چهارتا خط عبور کردم.