eitaa logo
یه نوکرِساده
1.6هزار دنبال‌کننده
875 عکس
451 ویدیو
38 فایل
به نام آنکه مهربان ترین است... سلام من کیم؟ 💚یک نوکر، 🌱یک نوکرِساده ی اهلبیت 📌درمسیر آموختن و رشد 📍اینجا از عکس هام و روزمرگی های یادگرفتنی به اشتراک میزارم ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_37qaird&btn=نوکر.ساده
مشاهده در ایتا
دانلود
اگه بیداری، آرام باش عزیزِ من... ما خدارو داریم... دعا برای رزمندگان اسلام فراموش نشه❤️❤️‍🩹
. ما را از جنگ نترسانید؛ _ ما سه مرتبه در روز اشهد خودمان را می‌خوانیم؛ اَشهد اَنّ عَلیاً وَلی الله ::.
آیت الله حائری شیرازی خدا با شماست. با توکل بر خدا محکم باشید. خدا، است. هر عدد، به‌اضافۀ بی‌نهایت، مساوی با بی‌نهایت است. هر عدد، مِنهای بی‌نهایت، مساوی با صفر است. بی نهایت را از هر عددی که کم کنید، آن عدد، صفر می‌شود. هرچه باشد، خدا، در مقابل اوست؛ لذا مِنهای بی‌نهایت می‌شود و از او فقط باقی می‌ماند. ▫️اسلحۀ شما هر اندازه کم باشد، وقتی خدا را اضافه کنید، بعلاوۀ بی‌نهایت می‌شود و حاصلش بی‌نهایت خواهد بود. «بی‌نهایت» نباید از «صفر» بترسد. به کانال نوکرساده | بیپوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/2875982515C69ff7be2d8
بهتر ز صد طبیب و مداوا و مرهم است یک جرعه چای حرمت❤️
من از بچگی عاشقت شدم امام رضا😍 یه چای خور حرفه ای چایخونه از همون بچگی😁 @nokarsad
رفاقت‌هامون یه شبه و یه روزه به وجود نیومده، براش سختی کشیدیم و زمان هزینه کردیم! انگار که یه دیوار ساختیم، اگه از رفیقمون یه بدی دیدیم دیوار رو خراب نکنیم، یه آجر برداریم | سید مصطفی موسوی | ‌
آیات قرآن درس است، درس زندگی است، درس پیشرفت است... اگر به قرآن عمل بکنیم، عزّت پیدا میکنیم؛ این راهی است که مسلمانها را خوشبخت میکند‌.... عزیزان من! با قرآن انس داشته باشید؛ با قرآن انس پیدا کنید. هر روز یک مقداری -ولو چند آیه- قرآن بخوانید و توجّه به معانی قرآن پیدا کنید. قرآن انسان را هدایت میکند: اِنَّ هذَا القُرءانَ یَهدی لِلَّتی هِیَ اَقوَم؛(۱) انسان را به راه راست هدایت میکند.... +اینها تیکه هایی از صحبت های آقا راجب قرآن بود که دیدم... آقای شهیدمون چقدر مارو به قرآن خواندن و تدبر در اون سفارش کردند... شمارو دعوت میکنم به چشیدن طعم زیبای قرآن خوندن ،فهمیدن و تدبر کردن ، شما فقط روزی یک صفحه معنای و ترجمه و تفسیر قرآن رو بخون ... اونوقت میبینی انس با قرآن چه لذت وصف نشدنیی داره :)❤️ @nokarsad
من هیچ وقت دلم نمیخواد سوار بر موجی بشم و احساسی چیزی اینجا بنویسم :) اما فقط این رو میدونم که هربار مسئولان ما حرف از توافق زدن و به ظالمان جزیره اپستین اعتماد کردند! بله اعتماد! دقیقا همونجا ضربه خوردیم... اینها هزینه ی اعتماد شما به دشمن هست نه نتیجه ی مقاومت...! نتیجه ی مقاومت یعنی قدرت! در کدوم کشوری قدرتی پیدا میکنید که رهبرش و فرمانده هانشان شهید شده اما مردم ۱۰۰روز پای کار موندن اینها نتیجه و دستاورد مقاومته دستاورد مذاکره هم دیدیم!!!!