eitaa logo
یه نوکرِساده
1.6هزار دنبال‌کننده
875 عکس
451 ویدیو
38 فایل
به نام آنکه مهربان ترین است... سلام من کیم؟ 💚یک نوکر، 🌱یک نوکرِساده ی اهلبیت 📌درمسیر آموختن و رشد 📍اینجا از عکس هام و روزمرگی های یادگرفتنی به اشتراک میزارم ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_37qaird&btn=نوکر.ساده
مشاهده در ایتا
دانلود
آیات قرآن درس است، درس زندگی است، درس پیشرفت است... اگر به قرآن عمل بکنیم، عزّت پیدا میکنیم؛ این راهی است که مسلمانها را خوشبخت میکند‌.... عزیزان من! با قرآن انس داشته باشید؛ با قرآن انس پیدا کنید. هر روز یک مقداری -ولو چند آیه- قرآن بخوانید و توجّه به معانی قرآن پیدا کنید. قرآن انسان را هدایت میکند: اِنَّ هذَا القُرءانَ یَهدی لِلَّتی هِیَ اَقوَم؛(۱) انسان را به راه راست هدایت میکند.... +اینها تیکه هایی از صحبت های آقا راجب قرآن بود که دیدم... آقای شهیدمون چقدر مارو به قرآن خواندن و تدبر در اون سفارش کردند... شمارو دعوت میکنم به چشیدن طعم زیبای قرآن خوندن ،فهمیدن و تدبر کردن ، شما فقط روزی یک صفحه معنای و ترجمه و تفسیر قرآن رو بخون ... اونوقت میبینی انس با قرآن چه لذت وصف نشدنیی داره :)❤️ @nokarsad
من هیچ وقت دلم نمیخواد سوار بر موجی بشم و احساسی چیزی اینجا بنویسم :) اما فقط این رو میدونم که هربار مسئولان ما حرف از توافق زدن و به ظالمان جزیره اپستین اعتماد کردند! بله اعتماد! دقیقا همونجا ضربه خوردیم... اینها هزینه ی اعتماد شما به دشمن هست نه نتیجه ی مقاومت...! نتیجه ی مقاومت یعنی قدرت! در کدوم کشوری قدرتی پیدا میکنید که رهبرش و فرمانده هانشان شهید شده اما مردم ۱۰۰روز پای کار موندن اینها نتیجه و دستاورد مقاومته دستاورد مذاکره هم دیدیم!!!!
اونجا که میگه منو مشتاق دیدار خودت کن :) برای این قسمت از زیارت امین الله میمیرم ❤️ خدایا به ما قوت بده مهلت بده توان بده مارو کمک کن که اونقدر دست پر باشیم اونقدر آماده باشیم که مشتاق دیدارت بشیم خدایا مارو وقف خودت کن... ای ستار العیوب ای مهربان مهربان ترین ها
موقعیت : دارم اشک میریزم چون جزییات مراسم تشیع آقا رو توی این کانال‌ها دارم می بینم😭 و با خودم هنوزم میگم باورم نمیشه... و دوباره سوالی تو ذهنم تکرار میشه...حالا میشه رفت برای خداحافظی یانه...:(❤️‍🩹😭
یه نوکرِساده
موقعیت : دارم اشک میریزم چون جزییات مراسم تشیع آقا رو توی این کانال‌ها دارم می بینم😭 و با خودم هنوزم
یادش بخیر انگار همین دیروز بود که با دوستم برای شرکت توی نماز جمعه آقا بعد شهادت سید حسن شرکت کردیم و چه ذوقی داشتیم که پشت سر آقا نماز میخونیم و صداشو میشنویم... و حالا...😭
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خب دلم تنگ شده برات...😔 محضر ارباب ما رو یاد کن آقاجان
مراسم وداع با آیت الله خامنه‌ای؟ خواب می‌بینیم نه؟ ما قرار نبود همچین روزی توی زندگی‌مون داشته باشیم..
بیا برات تعریف کنم😐 چای چایخونه حرم امام رضا اوردیم قم واسه چای خور اعظم😁
غصه داری ؟ دلت گرفته فقط آغوش حضرت معصومه...
آمریکا و رژیم صهیونیستی ذاتأ کودک کش و خبیث هستند، خیالتون رو راحت کنم بهترین افراد دیپلماسی هم داشته باشیم و بهترین متن تفاهم نامه هم بنویسیم و مجبورشون کنیم امضا کنند، هنوز جوهر امضا خشک نشده خیانت میکنند، حال که توافقی نمادین شده پس وقت خودت رو درگیر حواشی نکن، بجای اینکه انرژی خودت رو صرف بیهوده کنی خودت رو قوی کن، ما خیلی کار داریم برای نبرد نهایی. خودت رو قوی کن و متخصص شو ، وقتی به خودت برسی و متخصص بشی جای همون آدمی که بهش نقد می‌کنند رو خواهی گرفت و کار درست رو خودت انجام میدی،بجای اینکه به در و دیوار بزنین و عمر خودتون رو در هیجان کاذب به سر ببری، درس بخونین بچه ها، مطالعات خودتون رو بالا ببرین، روح و بدنتون رو قوی کنین، ما خیلی خیلی کار انجام نشده داریم، ما برای مبارزه به روح قوی احتیاج داریم. جنگ از ما دور نمیشه، ما به سمت مبارزه می‌رویم و باید قوی باشیم.
امروز برای اولین بار تعویض پرچم حرم دیدم ... دعاتون کردم به یادتون بودم تو اون لحظه ی عزیز و مبارک.... خدایا شکرت مارو به محرم رسوندی ✨