من هیچ وقت دلم نمیخواد سوار بر موجی بشم و احساسی چیزی اینجا بنویسم :)
اما فقط این رو میدونم که
هربار مسئولان ما حرف از توافق زدن و به ظالمان جزیره اپستین اعتماد کردند!
بله اعتماد!
دقیقا همونجا ضربه خوردیم...
اینها هزینه ی اعتماد شما به دشمن هست
نه نتیجه ی مقاومت...!
نتیجه ی مقاومت یعنی قدرت! در کدوم کشوری قدرتی پیدا میکنید که رهبرش و فرمانده هانشان شهید شده اما مردم ۱۰۰روز پای کار موندن اینها نتیجه و دستاورد مقاومته
دستاورد مذاکره هم دیدیم!!!!
موقعیت : دارم اشک میریزم چون جزییات مراسم تشیع آقا رو توی این کانالها دارم می بینم😭 و با خودم هنوزم میگم باورم نمیشه... و دوباره سوالی تو ذهنم تکرار میشه...حالا میشه رفت برای خداحافظی یانه...:(❤️🩹😭
یه نوکرِساده
موقعیت : دارم اشک میریزم چون جزییات مراسم تشیع آقا رو توی این کانالها دارم می بینم😭 و با خودم هنوزم
یادش بخیر انگار همین دیروز بود که با دوستم برای شرکت توی نماز جمعه آقا بعد شهادت سید حسن شرکت کردیم و چه ذوقی داشتیم که پشت سر آقا نماز میخونیم و صداشو میشنویم...
و حالا...😭
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خب دلم تنگ شده برات...😔
محضر ارباب ما رو یاد کن آقاجان
هدایت شده از توابین | سید مصطفی موسوی
مراسم وداع با آیت الله خامنهای؟ خواب میبینیم نه؟ ما قرار نبود همچین روزی توی زندگیمون داشته باشیم..
آمریکا و رژیم صهیونیستی ذاتأ کودک کش و خبیث هستند، خیالتون رو راحت کنم بهترین افراد دیپلماسی هم داشته باشیم و بهترین متن تفاهم نامه هم بنویسیم و مجبورشون کنیم امضا کنند، هنوز جوهر امضا خشک نشده خیانت میکنند، حال که توافقی نمادین شده پس وقت خودت رو درگیر حواشی نکن، بجای اینکه انرژی خودت رو صرف بیهوده کنی خودت رو قوی کن، ما خیلی کار داریم برای نبرد نهایی.
خودت رو قوی کن و متخصص شو ، وقتی به خودت برسی و متخصص بشی جای همون آدمی که بهش نقد میکنند رو خواهی گرفت و کار درست رو خودت انجام میدی،بجای اینکه به در و دیوار بزنین و عمر خودتون رو در هیجان کاذب به سر ببری، درس بخونین بچه ها، مطالعات خودتون رو بالا ببرین، روح و بدنتون رو قوی کنین، ما خیلی خیلی کار انجام نشده داریم، ما برای مبارزه به روح قوی احتیاج داریم. جنگ از ما دور نمیشه، ما به سمت مبارزه میرویم و باید قوی باشیم.
#فور_واجب
#عادلی
امروز برای اولین بار تعویض پرچم حرم دیدم ... دعاتون کردم به یادتون بودم تو اون لحظه ی عزیز و مبارک....
خدایا شکرت مارو به محرم رسوندی ✨