eitaa logo
یه نوکرِساده
1.6هزار دنبال‌کننده
875 عکس
452 ویدیو
38 فایل
به نام آنکه مهربان ترین است... سلام من کیم؟ 💚یک نوکر، 🌱یک نوکرِساده ی اهلبیت 📌درمسیر آموختن و رشد 📍اینجا از عکس هام و روزمرگی های یادگرفتنی به اشتراک میزارم ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_37qaird&btn=نوکر.ساده
مشاهده در ایتا
دانلود
°•°•°• در شام با وصیت بابا سفیره شد از بس که در صغیره شدن هم کبیره شد
‌ خدایا مارو تو انتخاب درست یاری کن . .
°•°•°• اگر رای دادن بی تاثیر بود اینقد برای رای ندادن ایرانی جماعت یقه پاره نمیکردن مومن،نشون بده بهشون کت تن کیه.
°•°•°• هرکسی به نظام اسلامی اعتقاد دارد،در این اعتقاد صادق است،شرکت در انتخابات را وظیفه‌ی خودش میداند.حضرت آقا
°•°•°• امام حسین بزرگ تر از دردای منه .
‌ خدایا دستمونو بگیر وسط سختیای این روزا . .
°•°•°• جمهوری اسلامی حرم است و ما باید با تمام توان از این حرم دفاع کنیم‌.شهید القدس
‌ اینکه هم ذوقتو دارم هم خودتو خیلی قشنگه.
‌°•°•°• گاهی یک رای هم موثر است،هیچ کسی نگوید رای من تنها چه تاثیری دارد،گاهی یک یا چند رای در سرنوشت یک کشور اثر میگذارد.حضرت آقا