eitaa logo
⭑𝘕𝘰𝘷𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳
237 دنبال‌کننده
376 عکس
146 ویدیو
3 فایل
در دفتر یادداشت‌هایش نوشت: دیگر نه اشتیاقی دارم که بروز دهم، نه توانی دارم که خود را مشتاق نشان دهم!؛ ‐چنل‌ ناشناس: https://eitaa.com/joinchat/2291598965C5b61f29069
مشاهده در ایتا
دانلود
MahyarBato.mp3
زمان: حجم: 10.4M
-عشق و دلتنگی توی چنلتون موج میزنه؛ -یه کافه‌ی کوچولو و دنج که توش گلدونای پیتوس با سلیقه چیده شدن و یه قفسه‌ی بزرگ هم توش کتاب داره؛
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
احساس شما«حسی که دارم حس عجیبه حس رهایی دارم انگار تو آسمون غرق شدم» احساس رهایی، گاهی انقدر خوش است که ادم میترسد. میترسد که نکند فردا بیدار شود و دوباره سنگین شود. میترسد که نکند این فقط یک حس زودگذر باشد. اما حقیقت این است که اگر تو زمانی رهایی را بچشی، دیگر نمیتوانی نادیده‌اش بگیری. مثل کسی که طعم ازادی را چشیده باشد، حتی اگر دوباره به بند کشیده شود، میداند که طعمی غیر از این هم وجود دارد. پس نترس از اینکه این حس بگذرد. بگذار اگر میخواهد برود. اما بدان که تو ان اسمان را درونت جا داده‌ای. هیچکس نمیتواند ان را از تو بگیرد، ان لحظه‌ی غرق شدن را.
The NeighbourhoodThe Neighbourhood - Sweater Weather (320).mp3
زمان: حجم: 9.8M
-آرامش و شادی توی چنلتون موج میزنه؛ -یه ویدیوکلاب با وایب دهه ۹۰ میلادی، سرشار از رنگ و لعاب و حس نوستالژی؛
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
احساس شما«سردرگمی ، دودل بودن ، عشقی که فکر کنم یه طرفه بوده ، غم» سردرگمی یعنی نشانیِ مقصد را گم کنی، اما پیاده شدن از قطار را هم بلد نباشی. یعنی همه‌چیز سر جایش است، جز تو. نقشه را وارونه نگاه میکنی و باز هم میگویی:نکند راه اشتباه رفتم؟ دودلی دقیقاً ایستادن روی مرزِ باریکِ بمانم یا بروم است. دودلی یعنی قلب اری میگوید و مغز نه و تو در میان این دو له میشوی. هیچ‌چیز به اندازه‌ی انتخاب نکردن ادم را خسته نمیکند. عشقی که یک‌طرفه بوده تلخترین کشفِ یک عاشق است. تمام این مدت فکر میکردی دو نفر دارید یک اسمان را نگاه میکنید... اما بعد میفهمی او فقط به جای دیگری خیره بود، و تو تنها کسی بودی که به چشمانش خیره ماندی. یک‌طرفه بودن یعنی تو برای او یک فصل اضافی بودی، او برای تو تمام کتاب. غم همیشه در پایان می اید. نه برای نوازش، برای تمام کردن. غم یعنی قبول کن که قصه تمام شد، حتی بدون یک پایان. غم یعنی بنشینی کنار پنجره و برای چیزی که هرگز مال تو نبود، اشک بریزی.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا