eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از روابط عمومی ک و ب
🔻 سرنوشت همه امور عالم توسط خداوند رقم زده شده ؛ آیا مشارکت و اقدام افراد جامعه ، تاثیری دارد ؟ 🔻 خداوند در دو آیه تصریح کرده که سرنوشت اقوام و ملتها تابع رفتار و عملکرد خودشان است . إِنَّ اللّهَ لاَ يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ . سوره رعد آیه 11 در حقيقت‏ ، خداوند متعال حال قومى را تغيير نمى‏ دهد تا آنان حال خود را تغيير دهند ... که شکل و نحوه سهیم شدن در این تغییر در زمان ها و شرایط مختلف ، متفاوت استذ. و هر فرد با تحقیق و از روی علم ، بهترین و موثرترین نحوه تغییر و بهبود امور جامعه را برمی گزیند . گاهی موثرترین روش ، نامزد شدن در انتخابات است و گاهی هم رای دادن و مشارکت در انتخابات . که فرد باید با اطلاعات خود و شرایط موجود بهترین تصمیم را بگیرد . پیامبر مکرم اسلام (ص) و حضرت علی (ع) نیز بر مسئولیت داشتن همه مردم در جامعه تاکید کرده اند . کلکمْ راعٍ وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ ؛ ( هر کدام از شما مسئول هستید و درباره افرادی که به سخن شما گوش می‌دهند بازخواست خواهید شد ) . ✌️
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🗳 من رأی می دهم 👇👇 🔻به یک غرب نزده 🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔻باید عزت ملی،سربلندی ملت،عظمت ملت در مقابل استکبار حفظ شود؛ (نامزدهای انتخاباتی) نشان بدهند که در مقابل زیاده خواهی آمریکا، در مقابل خباثت های صهیونیست ها ایستاده اند. ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
🔻شهید «جمشید افشین نیا» 🔻ما باید در این انتخابات افراد شایسته‌ای را انتخاب کنیم و این در حال حاضر شاید معلوم نباشد و لکن در آینده مشخص می‌گردد. من همیشه از این شخصیت‌های بزرگ اسلامی پشتیبانی کرده‌ام و امیدوارم که شما عزیزان با آگاهی کامل این راه را ادامه دهید تا انشاءالله انقلابمان در سراسر جهان گسترش یابد و به امریکا نشان دهیم که اسلام یعنی چه.
هدایت شده از شرق تهران
🖇 🌱 یک نگاه به نامحرم میتواند سال ها عبادتت را بسوزاند! و یڪ نگـاه نکـردن میتواند برتر از سال ها عبادت باشد! فقط یک نگاه را برگردان،چشمت را ببند! با خدا معامله کن! چکهای خدا سر وقت پاس میشود⏳
6 فقره سرقت با جمله "من مامور اطلاعات هستم با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان چهارباغ، اعضاي باند سه نفره سارقان مامورنما در سطح اين شهرستان دستگير و به 6 فقره سرقت با اين شيوه اعتراف کردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "کامران چراغي" فرمانده انتظامي شهرستان چهارباغ با اعلام اين خبر گفت: به دنبال وقوع يک فقره سرقت احشام با شيوه سوء استفاده از عناوين انتظامي، تيم ويژه اي در پليس آگاهي شهرستان چهارباغ جهت شناسايي و دستگيري سارقان تشکيل شد. وي افزود: در بررسي‌هاي اوليه کارآگاهان مشخص شد که سارقان با تهديد و معرفي خود به عنوان مامور اطلاعات اقدام به سرقت احشام از يک خانم سالخورده کرده و متواري شده‌اند. فرمانده انتظامي شهرستان چهارباغ اضافه کرد: ماموران با بررسي‌هاي ميداني رد پاي يکي از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌اي سطح استان را در اين پرونده مشاهده و با هماهنگي مقام قضائي اين شخص را به همراه 2 نفر از همدستانش دستگير کردند. اين مقام انتظامي از کشف تعداد قابل توجهي اقلام سرقتي در مخفيگاه سارقان، گفت: پس از انتقال متهمان به پليس آگاهي، سارقان به 6 فقره سرقت تحت عنوان مامور در سطح اين شهرستان اعتراف کردند. سرهنگ چراغي با اشاره به شناسايي مال‌باختگان پرونده و معرفي آنها به همراه سارقان به مرجع قضائي، در پايان به شهروندان توصيه کرد: در مواجهه با افراد مشکوکي که خود را به عنوان مامور معرفي مي کنند، از آنها درخواست کارت شناسايي و حکم ماموريت کرده و در صورت امتناع آنها از ارائه اين مدارک با شماره تلفن 110 تماس حاصل کنند.
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
🔴کشف خودروی سرقتی در "بیجار" فرمانده انتظامی بیجار از کشف یک دستگاه خودرو سرقتی در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بیجار هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند. وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی خودرو مورد نظر که سابقه سرقت در یکی از استان های همجوار را داشت توقیف و یک نفر سارق را نیز دستگیر و خودرو مورد نظر پس از سیر مراحل قانونی به مال باخته تحویل داده شد. سرهنگ قربانی در پایان به منظور پیشگیری از سرقت خودرو به شهروندان توصیه کرد: استفاده از تجهیزات ایمنی خودرو و پارک کردن وسیله نقلیه در مکانهای امن و مطمئن میتواند از بروز هرگونه سوء استفاده سارقان جلوگیری و آنان را در رسیدن به خواسته های شوم خود ناکام گذارد.
هدایت شده از روابط عمومی ع س استان کرمانشاه
🔻احکام انتخاباتی مطابق با فتوای رهبر معظم انقلاب آیا شرکت در انتخابات جمهوری اسلامی شرعا واجب وعدم شرکت، حرام است؟ پاسخ؛ شرکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی برای افراد واجدشرایط، یک وظیفه شرعی، اسلامی والهی است.
🔻حضور حداکثری همه احساس وظیفه کنند و ان شاءالله وارد میدان شوند. به توفیق پروردگار، همین جور خواهد شد. مسلما امنیت کشور، مصونیت کشور، با حضور همگانی و حداکثری مردم افزایش پیدا خواهد کرد.
🔻 در حقیقت انتخابات و حضور مردم در صحنه‌ی انتخابِ رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و یا سایر انتخابهایی که میکنند، هم حقّ مردم است، هم تکلیفی بر دوش آنهاست. در نظام اسلامی، مردم تعیین‌کننده‌اند. این هم از اسلام سرچشمه میگیرد.
هدایت شده از فرهنگ مجاهد گیلان
مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) 🔻بصیرت و فکر، سلامت انتخابات و سلامت رقابت را تأمین و تضمین میکند. ۱۳ روز مانده تا حماسه حضور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
33.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 شرکت یا عدم شرکت ما در انتخابات تاثیری نداره پس چرا اینقدر حرص می‌خورید؟؟
هدایت شده از ستادفراجا
انتخابات نشان دهنده اعتماد مردم به نظام است
هدایت شده از غواصان دریا دل
همه با هم برای سازندگی ایران رای می دهیم .
هدایت شده از روابط عمومی انتظامی لرستان
🔻حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️انتخابات حضور قانونی مردم برای شکل دهی قدرت است.
هدایت شده از محمدیاسین/محمدجواد جودکی
❣️🇮🇷 ❣️برای ایران ❣️🇮🇷❣️ 🌹"همه می آییم"🌹 🔸️وعده همه ما ۱۱ اسفند ماه پای صندوق های رای ۲📌