eitaa logo
علیرضا زادبر
55هزار دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
1.2هزار ویدیو
11 فایل
دکتری علم سیاست، گرایش مسایل ایران تاریخ ثبت نام کلاس های ترم جدید از ۳۱ خرداد
مشاهده در ایتا
دانلود
این چند خط را مینویسم چون ایران را دوست دارم👇👇
علیرضا زادبر
این چند خط را مینویسم چون ایران را دوست دارم👇👇
این چند خط را مینویسم چون ایران را دوست دارم حتی اگر سیاهِ سیاه باشد! . . با تشکر از دعوت و مهمان نوازی دانشجویان علوم پزشکی شیراز و مجموعه فرهنگی رضوان ارسنجان، چند نکته را براساس تجربه تکرار شده این ایام در دانشگاه ها عرض میکنم: اذهان بسیاری مسخ شده است. اما علت چیست؟ یک عامل نمیتواند بیانگر حالت فعلی جامعه باشد. من مجموعه عواملی که احساس میکنم نقش پررنگ تری دارند را عرض میکنم: ۱.علت روانشناختی افراد حتی با موقعیت خوب شغلی و اجتماعی احساس موفقیت ندارند. درست در نقطه مقابل احساس عقب ماندن و بدبختی غلبه دارد. مدام فرد در حال مقایسه زندگی خود با دیگری است. یک دیگری وجود دارد که نسبت به او برتری دارد. در رتبه بعد جامعه خود را با جامعه دیگر(کویت، امارات، عربستان و...) مقایسه می‌کند. مرکز و منبع این قیاس دائمی زیست اینستاگرامی فرد است. به تصاویری از زندگی دیگران و کشور دیگر دسترسی دارد که او از آن عقب مانده تر بحساب می آید حتی اگر یک پزشک یا مهندس موفق باشد. ۲. علت اقتصادی و حکمرانی کُند مسائل اقتصادی روز به آن علت اول که در بالا گفتم کمک میکند. اما بدتر از آن، کُندی مسولان رده بالا در تصمیم برای حل مسائل است. سرعت تصمیم گیری و انگیزه حل مساله بسیار پایین است. این کّندی حل مسائل را از گزینه اول مضرتر میدانم. ۳. دانشجو فاقد نظام معرفتی و مبنایی است دانشگاه به دانشجو نظام معرفتی نمیدهد. مقصودم فقط معرفت دینی نیست، دانشجو پر از اطلاعات درست و غلط از ایران و جهان پیرامون، بدون چارچوب رها شده است. حتی اگر دو گزینه اول حل شوند، تورم به صفر برسد، رفاه و عدالت در حد اعلی و اکثر خود ایجاد شود، مسائل حل شوند، باز هم دانشجو فاقد نظام معرفتی با هویت ایرانی_اسلامی غریبه خواهد بود. گزینه سوم از دو گزینه بالا خطرناکتر است. نیازمند حلقات مطالعاتی و مبنایی کوچک اما متعدد هستیم. مستمر باشد. خارج از واحد درسی باشد. باید نهضت و جریان جلسات حضوری ایجاد و گسترش یابد. https://eitaa.com/Politicalhistory
سخنرانی یک طرفه رابطه نیست. پل ارتباط قطع است. https://eitaa.com/Politicalhistory
علیرضا زادبر
کاشان🌹
بحران و هووی جمهوری اسلامی
علیرضا زادبر
یزد نشد
کاری نکردیم برای این انقلاب
علیرضا زادبر
مازندران
بلاک کنید این افراد را
علیرضا زادبر
#گزارش_مالی مجموع هزینه انجام شده ۱۷۲ میلیون به همراه ۴ میلیون تومان هزینه خرید روسری برای هدیه روز
شب چله ۳۰ آذر ۱۱۸ بسته معیشتی به لطف خدا و کمک شما توزیع شد. فردای آن روز خدمت‌تان عرض کردم خانواده ای با دو پسر دو نونهال زیر برزنت و خانه سرد در حال زندگی هستند‌👇👇👇
لوله کشی گاز انجام شد با فوریت اما خانه هیچ استحکامی نداشت ویدئو بعد را ببینید
علیرضا زادبر
لوله کشی گاز انجام شد با فوریت اما خانه هیچ استحکامی نداشت ویدئو بعد را ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تخلیه آهن امروز همان خانه خانه شماره ۴۴ به برزنت دقت کنید ریال به ریال از نذورات شماست و ریالی از سازمان های دولتی دریافت نمیشود.
در حال حاضر صرفا و فقط با نذورات مردمی در حال ساخت ۳ خانه در سه منطقه هستیم‌. در ماه رجب نیز پنجاه و یکمین سری جهیزیه تقدیم خواهد شد. بزرگترین امر به معروف مبارزه با فقر در عمل است، با توییت و انتقاد کاری پیش نمی رود. عمل، امید می آفریند. اگر در این مسیر بانی هستید وارد کانال شوید👇 https://eitaa.com/gorohe_masaf
هر شهری که هستیم امسال به رونق، تشویق و حمایت از اعتکاف دانش آموزی کمک برسانیم.
🔴 توضیحی درباره اساتید ترم دوم یه توضیح درباره مدرسین ترم دوم مدرسه والدین بدم: 1️⃣ دکتر علیرضا زادبر دکتر زادبر که معرف حضور هستند. عمده‌ی ماها ایشون رو با تاریخ معاصر و کار جهادی می‌شناسیم و چند سالی هست بروز و ظهور رسانه‌ای ایشون در این مسئله‌ها بیشتر بوده. کار مستقیم با نوجوان‌ها و کنش رسانه‌ای - سیاسیِ موثر و عقلانی و انقلابی در طول سالیان گذشته می‌تونه کمک بسیار خوبی به این دوره بکنه. ما دو جلسه دو ساعته در موضوعات زیر خدمت ایشون هستیم: ۱. هویت‌یابی تاریخی برای نوجوان ۲. تربیت سیاسی نوجوان 2️⃣ حجت‌الاسلام استاد اعلایی ایشون مدیر ادبستان چمران هستند. مدرسه‌ای خانواده‌محور که همین چند وقت پیش در یک از رویدادهای ملی تعلیم و تربیتی به واسطه رویکرد خانواده‌محورشون رتبه نخست رو کسب کردند. ما دو جلسه دو ساعته در مورد تعارضات تربیتی و اصلاح رابطه والدین خدمت ایشون هستیم. یکی از ریشه‌ای‌ترین مشکلات خانواده‌ها که در مباحث تربیتی کمتر بهش پرداخته میشه 3️⃣ حمید کثیری بنده هم به نمایندگی از یک تیم که چند ساله داره روی تربیت کار می‌کنه، در شش جلسه دو ساعته روی موضوعات زیر خدمت شما هستم: ۱. شناخت نوجوان از طریق آنچه مصرف می‌کنه و ایجاد پل‌های مهم ارتباطی ۲. ساخت نظام ارزشی برای خودمون و بچه‌ها و ارائه مدلی برای اولویت‌بندی ارزش‌هامون ۳. روش‌های انتقال ارزش‌ها در عصر حاضر ۴. ارائه یکی از توانمندترین مدل‌های ارتباطی برای گفتگو با بچه‌ها، همسرمون و دیگران. ۵. راهکارهای موثر برای حفظ ارزش‌های خانوادگی در عصر حاضر و شرایط پیچیده‌تر جامعه برای ثبت‌نام در ترم دوم مدرسه والدین می‌تونید از طریق لینک زیر اقدام کنید 👇👇 https://formafzar.com/form/term02 هر سوالی هم داشتید از آیدی پشتیبانی بپرسید 👇👇 @tarbiapp_edu
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر برای استدلال سیاسی از تاریخ شاهد و "فکت" بیاوریم غیرقابل انکار خواهد بود. کلی گویی بس است، مورد به مورد بصورت جزیی و مصداقی باید اثبات شود. https://eitaa.com/Politicalhistory
امشب دانشگاه امام صادق(ع)
علیرضا زادبر
امشب دانشگاه امام صادق(ع)
سه شنبه دانشگاه علوم پزشکی ایران
مذاکره و همکاری با شیطان مجید بهستانی در ایام شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم قرار داریم که هر چه می‌گذرد خاص بودنش هویداتر می‌شود. ولی در این سالها در حالیکه برای انتقام و قصاص آمر و مباشر قتل او می‌اندیشیدیم، دست تقدیر بار دیگر دونالد ترامپ را به کرسی قدرت بازگرداند. شرایط داخلی و خارجی ایران نیز بسیار پیچیده تر و حساس تر از گذشته شده است. گاه بخشی از راه‌حل آمریکا می‌شود. در این صورت میتوان به مذاکره و همکاری با دستوردهنده و قاتل شهید سلیمانی اندیشید؟ همانطور که تصمیم به جنگ و صلح در اختیار اولوالامر (خواه معصوم، و خواه رهبر غیرمعصوم) است، به طریق اولی مذاکره یا مجازات هم در اختیار اوست. من فقط میخواهم امکان آن را جستجو کنم. در تاریخ اسلام مواردی است که معصوم، در مقام امامت یا ولایت، با خبیثان و مغضوبان مذاکره، همکاری یا صلح کردند، برای مصلحت فرد یا جامعه اسلامی. نمونه اول: قبل از فتح مکه، ابوسفیان با وساطت عباس از پیامبر ص امان خواست. بعد از فتح مکه، پیامبر ص هم به ابو سفیان امان داد، و هم خانه‌اش را امن اعلام کرد که هر کس در آن رود خون و مالش محترم باشد. حال آنکه خاندان ابوسفیان از ام الفساد در دین او و جهان اسلام شدند، و در روایات است آنکه از باطل پیش از حضرت، قدرت میگیرد از تبار سفیانی است. ابوسفیان ۲۰ سال بر پیامبر جنایت کرد و خون‌های محترم فراوانی ریخته بود. نمونه دوم: خلیفه دوم در شهادت حضرت زهرا نقش داشت و غاصب مقام خلافت بود. ولو به اکراه، مولی علی ع با او بیعت کردند و بعدها به رغبت و برای حفظ شیرازه امت اسلامی، نه برای ترور او توطئه کردند، بالاتر، برای حفظ جانش نصیحت کرد که در جنگها شرکت نکند تا کشته نشود. در هیأت مشورتی جنگها، به دعوت خلیفه شرکت می‌کردند. نمونه سوم: در مواجهه با پیشنهاد صلح معاویه فرزند سفیان، امام حسن ابتدائا از آن بیزاری جست. وقتی لشکر خویش را سست یافت، خطبه خواند که این صلح ننگین است ولی اگر پای مقاومت ندارید، ناچار می‌پذیرم. و پذیرفت. بزرگان پابه رکابی (حزب‌اللهی) همچون قیس بن سعد و حجر بن عدی پیروی حضرت از مذاق جامعه را نپسندیدند و او را «مذل المومنین» خواندند. و تا مدتها از ایشان دوری می‌جستند. سراغ امام حسین رفتند تا او را برای جنگ تحریض کنند. حضرت همان رأی برادر را تایید کردند. بهرحال حضرت به دلیل بالاتری، تن به صلح ننگین با معاویه دادند. https://eitaa.com/mbehestani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حزب اللهی بودن را باید از این جوانان حزب الله لبنان آموخت. با اینکه چند هزار شهید داده اند. با اینکه بیش از ۳ هزار نفرشان در انفجار پیجرها جانباز شدند‌. با اینکه سید محبوشان حسن نصرالله را از دست داده اند. با اینکه خانه هایشان ویران شده است. اما احساس شکست ندارند، ایستاده اند https://eitaa.com/Politicalhistory