eitaa logo
مختاررحیمی (راهبرآموزشی)
3.7هزار دنبال‌کننده
20هزار عکس
9.7هزار ویدیو
13.4هزار فایل
فعالیت کانال: 🔹مسائل آموزشی و پرورشی و اداری و بخشنامه ها 🔹فیلم تدریس، درسنامه ها 🔹️ ارزشیابی 🔹️انواع روش‌های تدریس 🔹️چک لیست ها، جشنواره ها 🔹️اخبار استخدام و آموزش وپرورش 🔹️ روانشناسی و مشاوره 🔹️آیدی تبلیغات وارتباط بامدیرکانال @MRAHIMI72
مشاهده در ایتا
دانلود
زنگ فارسی 🌹متنهای روانخوانی نشانه ی اُ🌹 #ویژه_پایه_اول کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
⭕️ اگر فرزند یا دانش آموز شما دچار بدخط نویسی یا اختلال یادگیری است باید بین چشم، دست و ذهن او هماهنگی ایجاد شود: ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🔴۳۰ بازی برای تقویت‌هماهنگی‌چشم‌ودست والدین محترم فرزند خود را همراهی کنید تا هرروز یک یا دو تا از این بازی ها را انجام دهد. ۱- بازی دارت ۲- توپ و راکت ۳- توپ و قاشق ۴- قلاب و ماهیگری ۵- بازی پرتاب حلقه ۶- کارت دوخت ۷- مهره و نخ ۸- مازها ۹- پازل ۱۰- مینی بسکتبال ۱۱- بولینگ ۱۲- گرفتن و پرتاب توپ ۱۳- پیچاندن نخ دور قرقره ۱۴- حمل زنگوله بطوری که صدا نکند ۱۵- تیله بازی ۱۶- یک قل دوقل ۱۷- پینگ پنگ ۱۸- بازی دست به دست ۱۹- دومینو ۲۰- رمز نویسی ۲۱-  پر رنگ کردن نقطه چین ها و خط چین ها ۲۲- تصاویر فراستیک ۲۳- رنگ آمیزی اشکال ۲۴- چیدن اشکال ۲۵- کپی کردن اشکال ۲۶- تیراندازی با تفنگ پلاستیکی ۲۷- راه رفتن بین خطوط ۲۸- ردیابی کردن خطوط با مداد یا انگشت ۲۹- کوبیدن میخ در تخته ۳۰- حمل لیوان آب بدون اینکه آب بیرون بریزد. کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
42040057761702.xlsx
11.6K
احتراما پیرو اجرای طرح شهید محمودوند ، ضمن تشکر از تمامی پیگیرکنندگانی که در اجرای بهینه این طرح مشارکت ساعی را داشتند و اظهار تأسف برای همکارانی که در موعد مقرر نسبت به تعیین وضعیت بازماندگان در سامانه سیدا اقدام ننموده اند، مقتضی است همکاران محترم با مراجعه به سامانه سیدا ، نسبت به تعیین تکلیف دانش آموزان مذکور تا آخر وقت اداری مورخه 1401/10/12 اقدامات لازم را مبذول فرمایند. (اسامی پیگیرکنندگانی که هیچ فعالیتی نداشتند به همراه دانش آموزان به پیوست ارسال می گردد) 💠 نحوه مراجعه به سامانه سیدا جهت یادآوری: مسیر سامانه سیدا : مدیریت ⬅️ تسهیلات ⬅️ پیگیری دانش آموزان بازمانده از تحصیل کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چطور کاردستی دوچرخه بسازیم؟ ✅ آموزش کاردستی دوچرخه😍🚲🚲 کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چطور اوریگامی لیوان درست کنیم؟ کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چطور دکور مقوایی بسازیم؟ کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
🟢معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آذربایجان غربی جزو استان های پیشتاز در زمینه جذب دوباره تارکان و بازماندگان از تحصیل به این چرخه است، اظهار کرد: طرحی که در این راستا در استان در حال اجراست برگرفته از نام شهید محمودوند ،شهیدِ تفحص بوده و براساس و با احترام به جایگاه والای شهدا این نامگذاری در اقدامات مربوط به بازماندگان و تارکان تحصیل،نیازمند پیگیری و تفحص جدی و اساسی است. میرصادق جامعی بااشاره به عنوان ارتقاء صلاحیت های حرفه ای معلمان با طرحی مزین به نام شهید همت بیان کرد:کليه معلمان دوره ابتدایی در دوره های بازآموزی و توانمندسازی شرکت می کنند و پس از آن در کلاسهای درس شرکت میکنند. جامعی با اشاره به شاخصهای دوره ابتدایی گفت: چهارشاخص مهم شامل نرخ تکرار، ترک تحصیل، پوشش دوره ابتدایی و جذب خالص در پایه اول است. وی با تاکید بر ساماندهی و سازماندهی بموقع برای سال ۱۴۰۲ ، اضافه کرد:معلم پایه اول ابتدایی با توجه به ضرورت و اهمیت این پایه باید معلمی شاداب، خلاق، خوش فکر با ظاهری آراسته باشد و این ملاک‌ها در انتخاب این افراد لحاظ شود. جامعی رسالت معاونت آموزش ابتدایی راکیفیت بخشی به برنامه های ابتدایی ،توجه به اصل کرامت ذاتی دانش آموزان، توجه به تفاوتهای فردی و توجه به لذت یادگیری برشمرد. معاون آموزش ابتدایی استان در پایان اعلام نمود:بهره مندی از معلمان صاحب نظر و توانمند در بکاربری شیوه ها و فنون تدریس بعنوان مدرس استانی جهت تربیت مدرس منطقه ای صورت خواهد پذیرفت. کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷
9132387388.pdf
47.53M
✅ جزوه اجتماعی پایه ششم به همراه پاسخ کاربرگ های پایان کتاب کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
40094107934746.pdf
12.21M
# پایه اول کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
لیست توصیف 6پایه(1).docx
13.7K
⭕️ متن کارنامه توصیفی 🛑 اول تا ششم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
کلمات درس 5 فارسی اول ابتدایی.pdf
105.5K
کلمات درس ۵ فارسی اول ابتدایی ابتدایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
کلمات درس 7 فارسی اول ابتدایی.pdf
198.5K
کلمات درس ۷ فارسی اول ابتدایی ابتدایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
کلمات درس 6 فارسی اول ابتدایی.pdf
186.2K
کلمات درس ۶ فارسی اول ابتدایی ابتدایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
38359369353681.pdf
9.7M
# پایه اول کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
کلمات درس 1 تا 4 فارسی اول ابتدایی.pdf
102.7K
کلمات درس ۱ تا ۴ فارسی اول ابتدایی ابتدایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
38691724078270.pdf
3.02M
# پایه اول کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
40302322421281.pdf
18.95M
# پایه اول کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
کلمات درس 8 فارسی اول ابتدایی.pdf
195K
کلمات درس ۸ فارسی اول ابتدایی ( نشانه ی و اُ ) ابتدایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
quran.audio.book1.apk
26.89M
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
...: آموزش جدول حروف الفبای فارسی «نشانه ها»: کودکان ما نخست جنبه ی گفتاری زبان را می آموزند و سپس با آموزش آگاهانه به اصول حاکم بر نظام الفبایی زبان پی می برند. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 1. ویژگی های خط فارسی: خط فارسی دارای 32 حرف یا علامت یا شکل می باشد : الف ـ ب ـ پ ـ ت ـ ث ـ ج ـ چ ـ ح ـ خ ـ د ـ ذ ـ ر ـ ز ـ ژ ـ س ـ ش ـ ص ـ ض ـ ط ـ ظ ـ ع ـ غ ـ ف ـ ق ـ ک ـ گ ـ ل ـ م ـ ن ـ و ـ ه ـ ی ـ ّ/ء 2. زبان فارسی دارای 29 واج (صدا) است. 3. سه مصوّت کوتاه (اَ اِ اُ ) 4. سه مصوُت بلند (آ او ای ) 5. ۲۳ صامت (ب ـ پ ـ ت ـ ث ـ ج ـ چ ـ ح ـ خ ـ د ـ ذ ـ ر ـ ز ـ ژ ـ س ـ ش ـ ص ـ ض ـ ط ـ ظ ـ ع ـ غ ـ ف ـ ق ـ ک ـ گ ـ ل ـ م ـ ن ـ و ـ ه ـ ی) 6. حروفی که هر کدام فقط یک صدا دارند .( ب پ ج چ خ د ر ژ ش ف ک گ ل م ن ) 7. حروفی که چند شکل از آنها صدای یکسان دارند ( ت=ط ) ( ث=س=ص ) ( ح=ه ) (ذ=ز=ض=ظ ) ( غ=ق ) 5 گروه هستند. 8. حروفی که برعکس ردیف 7 هستند ، هر یک از آنها در مقابل چند صدا قرار می گیرند: این حروف عبارتند از(و ـ ه ـ ی ) الف. مثال برای « و »: گاو ـ ورزش ( صدای صامت « و » ) دود ـ گردو (صدای مصوت «او») خوش ـ خود (صدای مصوت «اُ») نو ـ جو (صدای مصوت «او») خویش ـ خواهش صدایی ندارد و خوانده نمی شود ، چون از استثنا ها ، (واو معدوله) هستند . ب. مثال برای حرف « ه »: در کلمات : مه ـ به به ـ کوه ـ ماه (صدای صامت « ه=ح » ) در کلمات : خانه ؛ نامه ، کوزه ، میوه ، (صدای مصوت «اِ») پ . مثال برای حرف « ی »: در کلمات : سیب ـ قوری ـ سینی (صدای مصوت «ای») در کلمات : یک ـ سایه ـ چای (صدای صامت «ی») توضیح : هر بخش از کلمات همیشه دارای یک مصوت است و این موصت هم یا صدای اوّل و یا دوّمین صدای بخش است . مثال : اَنار ، سَبَد · نام گذاری مصوّت ها و صامت ها در جدول حروف الفبای فارسی(نشانه ها ): 1. نام گذاری مصوّت ها : - مصوت ها دو دسته هستند ، مصوت های بلند : «آ،او، ای» ، مصوّت های کوتاه: «اَ َ ، اِ ِ، اُ ُ » الف. مصوت های دوشکلی: «اَ ـَ ، اُ ـُ ، آ ا ، او و»؛ ـــــــ مصوت «اَ» دارای دو شکل است ، «اَ» اول ، «ـَـ»غیر اول ، مثال : اَبر ـ دَریا. ـــــــ مصوت «اُ» دارای دو شکل است، «اُ» اول ، «ــُـ» مثال : اُردک ، سُرخ ـــــــ مصوت «آ» دارای دو شکل است، «آ» اول ؛ «ا» غیر اول ، مثال: آب . باران ـــــــ مصوت «او» دارای دو شکل است ، «او» اول ، «و» غیر اول ، مثال : او ـ پارو ب .مصوت های چهار شکلی(اِ ـِـ ـه ه ،ایـ یـ ی ای): ـــــ مصوت «اِ» دارای چهار شکل است:«اِ» اول ،«ــِـ» وسط «ـه» آخرین چسبان ، «ه» آخر تنها(غیر چسبان ) مثال : اِمروز ، کِتاب ، خانه، میوه ـــــــ مصوت «ای» دارای چهار شکل است : «ایـ» اول ، «یـ » وسط ، «ی» آخر و «ای» آخر تنها (غیر چسبان) مانند : ایران ، سینی ، زری ، لانه ای نام گذاری صامت ها : ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ الف: صامت های کی شکلی(د ذ ر ز ژ ط ظ و) 8 تا ، که در هر جای کلمات بیایند به همین شکل نوشته می شوند . ب: صامت های دو شکلی (بـ ب ، پـ پ ، تـ ت ، ثـ ث،چـ چ، حـ ح،خـ خ،سـ س ،شـ ش ، صـ ص ،ضـ ض،فـ ف،قـ ق،کـ ک،گـ گ، لـ ل ، مـ م ، نـ ن، یـ ی )20 تا ، که به صورت «آخر» و «غیر آخر » نام گذاری می شوند . اگر در آخر کلمه بیایند شکل «آخر» و اگر در وسط و یا غیر از آخر بیایند شکل «غیر آخر » نوشته می شوند. پ: صامت های چهار شکلی(عـ ـعـ ـع ع، غـ ـغـ ـغ غ،هـ ـهـ ـه ه) که موقع خواندن به صورت «غیر آخر» ، «وسط »، «آخر چسبان» ، «آخر تنها»(غیر چسبان) می باشد. «صامت های «ع ،غ» با مصوت ها صدا دار می شوند . کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
بسته آزمون.pdf
3.83M
پایه پنجم ابتدایی ی۱۳۰صفحه ای های ماهانه،عملکردی،نوبت اول ونوبت دوم از تمام دروس کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
آزمون مداد کاغذی دی ماه.pdf
315.7K
✅ آزمون ریاضی 🔻 دی ماه ( ویژه نوبت اول ) 🔸پایه دوم ابتدایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
38737749377113.pdf
8.46M
✅ آزمون ماهانه کل دروس ✅ پایه پنجم دبستان کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
🌼نکات برجسته روش آموزش املاي فارسي 🌼 📌1 -توجه بيشتر به وجه آموزشي درس املا نسبت به وجه آزموني آن 📌2- انعطاف پذيري در انتخاب تمرينات در هر جلسه املا 📌3- توجه به کلمات به عنوان عناصر سازنده جمله هاي زباني 📌 4- ارتباط زنجير وار املاهاي اخذ شده در جلسات گوناگون 🌸معيارهاي ارزشيابي🌸 عناصر ديگر روش آموزش املا، را به اين صورت هم ميتوان مرحله بندي کرد : 🍄گام اول🍄 انتخاب متن املا و نوشتن آن روي تخته سياه و خواندن آن 🍄گام دوم 🍄 قرائت املاتوسط معلم و نوشتن آن توسط دانش آموزان 🍄گام سوم 🍄 تصحيح گروهي املاها و تهيه فهرست خطاهاي املايي 🍄گام چهارم 🍄 تمرينات متنوع با توجه به اولويت بندي اشکالات املايي استخراج شده. 🎀انتخاب متن 🎀 در انتخاب متن املابه موارد زير توجه شود : 🌷 1- متن مورد نظر حاوي جمله باشد و از انتخاب کلمه به تنهايي خودداري شود. 🌷 2- کلمات سازنده جملات متن از حروفي تشکيل شده باشند که قبلا تدريس شده اند. 🌷 3- کلمات خارج از متن کتاب هاي درسي ، از 20 درصد کل کلمات بيشتر نباشد. 🌷4- علاوه بر جملات موجود در کتاب هاي درسي ، با استفاده از کلمات خوانده شده ، جملات ديگري هم در نظر گرفته شوند . 🌷5- در هر جلسه از کلماتي که در جلسات قبلي براي دانش آموزان مشکل بوده اند نيز استفاده شود تا بتوان درجه پيشرفت شاگردان را اندازه گيري کرد. 🌼قرائت🌼 معلم متن املا را از روي تابلو پاک کرده ، پس از آماده شدن دانش آموزان ، آن را با صدايي بلند و لحني شمرده و حداکثر تا دو بار قرائت مي کند . البته هنگام قرائت متن املااز خواندن کلمه به کلمه خودداري کرده ، متن را به صورت گروههاي اسمي و فعلي يا جمله کامل قرائت مي کند تا دانش آموزان با بافت جمله و معناي آن آشنا شوند . متن املا را با سرعت مناسب تکرار مي کند تا کند نويسان هم ، اشکالات خود را بر طرف نماند . 🌺تصحيح گروهي🌺 اين گام با مشارکت کامل دانش آموزان انجام مي شود و معلم بدون اشاره به نام آنان تک تک املا ها را بررسي و مشکلات را استخراج مي کند . به اين ترتيب که معلم املاي اولين دانش آموز را در دست مي گيرد و به کمک دانش آموز کلمات ياد شده را رونويسي مي کند. سپس املاي دومين ، سومين و تا آخرين دانش آموز کلاس را در دست مي گيرد و به کمک همان دانش آموز يا دانش آموز ديگري ، صورت صحيح غلط هاي املايي را روي تابلو ثبت مي کند . البته هر جا که غلط ها تکراري بودند جلوي اولين مورد آن يک علامت ( مثلا ) مي زند . در پايان با شمردن غلط ها ، اشکالات املايي دانش آموزان را اولويت بندي مي کند . 🍁تمرينات متنوع🍁 در اين گام معلم با توجه به مهمترين و پر تعداد ترين اشکالات املايي دانش آموزان با بکار گيري انواع تمرينات حرف نويسي و کلمه نويسي و همچنين تمرينات کلمه سازي و جمله سازي به تقويت توان نوشتاري دانش آموزان مي پردازد .دالوند: ⬅️ پایه اول ابتدایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
42044061497513.pdf
227.7K
✅ آزمون علوم تجربی نوبت اول ✅ پایه چهارم دبستان کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98