1_5494883306262495245.pdf
1.8M
ریاضی اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اهواز
پاسخنامه دارد.
پایه ششم
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
1_5487793453423132690.pdf
382.3K
آزمون علوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اهواز
پاسخنامه دارد.
پایه ششم
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
4_6044211530386377575.pdf
1.07M
ریاضی نوبت دوم با پاسخ
پایه ششم
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
آزمون رزمندگان مرحله 4.pdf
893.5K
🔹آزمون جامع رزمندگان
پایه ششم (۴)
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
آزمون رزمندگان مرحله 5.pdf
440.4K
🔹آزمون جامع رزمندگان
پایه ششم (۵)
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
44943964135096.pdf
395.1K
کاربرگ نشانه ث
#کلاس_اولی_با_ما_باش
#فوروارد_یادت_نره
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
35 کاربرگ ث.pdf
1.45M
پیک نشانه ث
#کلاس_اولی_با_ما_باش
#فوروارد_یادت_ نره
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع: کرم آسکاریس
هدف: آشنایی دانش آموزان با انواع کرم ها(شناختی)
دانش آموز کرم نوع مبتلا شدن به این نوع کرم را بداند(درک وفهم)
دانش آموز به چرخه ی زندگی کرم در بدن انسان آشنا شود(شناختی _دانشی)
دانش آموز به اهمیت بهداشت در زندگی پی ببرد(کاربردی)
دانش آموز علاقه مند به تحقیق در مورد کرم ها(نگرشی، عاطفی)
دانش آموز روش تبدیل تخم به کرم را در دستگاه گوارش به خوبی درک کند(تشخیص)
مکان: کلاس درس
روش یاددهی و یادگیری: فعال (دانش آموز محوری)
وسایل مورد نیاز: پروژکتور
#موسسه_راهیان_کوثر_استان_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#دبستان_پسرانه_مکتب_النبی_ص
#آموزگار_گلی_کول
#مدیریت_سرکار_خانم_مریم_سلیمی
#شهرستان_مهاباد
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع: چهار ضلعی ها
هدف: آشنایی دانش آموزان با چهار ضلعی ها(شناختی)
دانش بتواند ویژگی های چهار ضلعی ها را بیان کند(دانشی)
دانش آموز با نشان دادن شکل ها مشخصات هر یک را به خوبی درک کند(درک وفهم)
با ویژگی های چهار ضلعی آنها را بتواند در زندگی روزمره به کار ببرد(کاربردی)
علاقه مند به رسم چهار ضلعی (حرکتی، عاطفی)
تفاوت چهار ضلعی را ازهم تشخیص دهد(تشخیصی)
بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه
مکان: کلاس درس
وسایل مورد نیاز: دست ورزی های درست شده از کاغذ رنگی، پروژکتور
روش یاددهی و یادگیری: فعال (دانش آموز محوری)
#موسسه_راهیان_کوثر_استان_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم
#دبستان_پسرانه_مکتب_النبی_ص
#آموزگار_گلی_کول
#مدیریت_سرکار_خانم_مریم_سلیمی
#شهرستان_مهاباد
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
موضوع: جانوران بی مهره و مهره دار
هدف: آشنایی دانش آموزان با انواع حیوانات(شناختی)
دانش آموز جانوران بی مهره و مهره دار را از هم تشخیص دهد(تشخیصی)
دانش آموز ویژگی های آنها را بیان کند(نگرشی)
علاقه مند به تحقیق در مورد انواع جانوران(عاطفی)
با ویژگی ها وکاربرد آنها در زندگی آشنا میشود (کاربردی)
به فایده و ضرر آنها پی می برد(درک و فهم)
بر اساس ساخت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه
مکان: کلاس درس
روش یاددهی و یادگیری: گروهی، پرسش و پاسخ، نمایشی
وسایل مورد نیاز: نمونه هایی از جانداران بی مهره و مهره دار، پروژکتور
#موسسه_راهیان_کوثر_استان_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#دبستان_پسرانه_مکتب_النبی_ص
#آموزگار_گلی_کول
#مدیریت_سرکار_خانم_مریم_سلیمی
#شهرستان_مهاباد
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع: بند پایان
هدف: آشنایی دانش آموزان با گروه بند پایان (شناختی)
دانش آموزان گروه ها را از هم تشخیص دهند(تشخیصی)
دانش آموز شباهت وتفاوت گروه ها را بداند(درک وفهم)
دانش آموز علاقه مند به تحقیق در مورد بندپایان(نگرشی، عاطفی)
دانش آموز بتواند هر گروه را تعریف کند(دانشی)
دانش آموز به اهمیت آنها در زندگی پی ببرد(کاربردی)
دانش آموز هر کدام از جانوران را با تشخیص در گروه خود قرار دهد(تجزیه وتحلیل)
بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه
مکان: کلاس درس
وسایل مورد نیاز: پروژکتور و عکس هایی از جانوران
روش یاددهی و یادگیری: فعال (دانش آموز محوری)
#موسسه_راهیان_کوثر_استان_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#دبستان_پسرانه_مکتب_النبی_ص
#آموزگار_گلی_کول
#مدیریت_سرکار_خانم_مریم_سلیمی
#شهرستان_مهاباد
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
29.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: درس هفدهم (خانم بهاری وآقای بهاری)
کنفرانس درس هفدهم
هدف: آشنایی دانش آموزان با مقام بزرگ معلم(دانشی، شناختی)
دانش آموز درک کند که معلم چه شغل بزرگی است(درک و فهم)
آشنایی دانش آموزان با ضرورت و شیوه های احترام به معلم(دانشی _نگرشی)
احساس قدر دانی و تشکر از زحمات معلم(عاطفی)
آشنایی با پیام های قرآنی(دانشی)
بر اساس ساخت تعلیم وتربیت،اعتقادی عبادی واخلاقی
مکان: کلاس درس
روش یاددهی و یادگیری: فعال(دانش آموز محوری)
وسایل مورد نیاز: پروژکتور
#موسسه_راهیان_کوثر_استان_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#دبستان_پسرانه_مکتب_النبی_ص
#آموزگار_گلی_کول
#مدیریت_سرکار_خانم_مریم_سلیمی
#شهرستان_مهاباد
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
موضوع: چهار ضلعی ها
هدف: آشنایی دانش آموزان با چهار ضلعی ها(شناختی)
دانش آموزان بتوانند ویژگی های چهار ضلعی را بیان کنند(دانشی)
دانش آموزان با نشان دادن شکل ها مشخصات هر یک را به خوبی درک کند(درک و فهم)
دانش آموزان با ویژگی های چهار ضلعی و کاربرد آنها در زندگی روزمره (کاربردی)
دانش آموزان علاقه مند به رسم چهار ضلعی (عاطفی)
دانش آموزان تفاوت چهار ضلعی را ازهم تشخیص دهند(تشخیص)
بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه
وسایل مورد نیاز: دست ورزی
روش یاددهی و یادگیری: نمایشی
#موسسه_راهیان_کوثر_استان_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#دبستان_پسرانه_مکتب_النبی_ص
#آموزگار_گلی_کول
#مدیریت_سرکار_خانم_مریم_سلیمی
#شهرستان_مهاباد
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع: وسایل اندازه گیری باران وبرف
هدف: آشنایی دانش آموزان با وسایل اندازه گیری(شناختی)
دانش آموز بتواند به خوبی (باران سنج) را توضیح دهد(دانشی)
دانش آموز علاقه مند به تحقیق در مورد باران سنج(عاطفی)
دانش آموز با دیدن به خوبی اندازه گیری را متوجه می شود(درک وفهم)
بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه
مکان: کلاس درس
روش یاددهی و یادگیری: فعال (دانش آموز محوری)
وسایل مورد نیاز: باران سنج، خط کش اندازه گیری
#موسسه_راهیان_کوثر_استان_آذربایجان_غربی
#پایه_چهارم_ابتدایی
#دبستان_پسرانه_مکتب_النبی_ص
#آموزگار_گلی_کول
#مدیریت_سرکار_خانم_مریم_سلیمی
#شهرستان_مهاباد
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
معلمان از بسیاری کارکنان رسمی دولت حقوق بالاتری دریافت میکنند
محرمزاده،نماینده مردم اهر: هرچند معتقدیم معلمان نباید دغدغه معیشت داشته باشند علیرغم گلایه معلمان از اینکه حقوق کمتری نسبت به سایر کارکنان دولت دارند، ولی از بسیاری کارکنان رسمی دولت حقوق بالاتری دریافت میکنند، به هر حال ما به دنبال تحقق مطالبهی معلمان هستیم تا از بخشی از دغدغههایشان کاسته شود.
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
✅ سه نکته، سه خواهش
اَللّهُمَّ اَهلَ الکِبریاءِ وَالعَظَمَهِ، وَاَهلَ الجودِ وَالجَبَروتِ، وَاَهلَ العَفوِ وَالرَّحمَهِ، وَاَهلَ التَّقوىٰ وَالمَغفِرَهِ
❣آموزگاران عزیز
سلام علیکم
✨ عید همگی مبارک، طاعاتتان مقبول و سعیتان مشکور ان شاء الله
▪️سه نکته، سه خواهش
https://aparat.com/v/m1o8M
▪️به لطف الهی عید نوروز و عید فطر امسال را هم درک کردیم. خداوند مهربان را برای این نعمت ها شاکریم. امیدواریم همه ما از امتحانات الهی سربلند بیرون آمده باشیم. اما با بیان چند یادآوری، چند خواهش داریم :
1⃣ تک تک دوستان عزیز، «قرآن شریف سفره هفت سین و سفره افطارتان» را تا ماه رمضان بعدی که در پایان همین سال است، باز نگه دارید.
چرا که «انس روزانه معلم با قرآن کریم» و میزان تسلط وی بر روان خوانی و قرائت قرآن بی شک «حرف اول» را می زند. لذا قرآن کریم می فرماید :
«قل کل یعمل علی شاکلته»
از کوزه همان برون تراود که در اوست.
2⃣ هفت ماه از سال تحصیلی امسال هم گذشت. در یک ماه باقی مانده تا برگزاری امتحانات نوبت دوم، حدود ۱۲ جلسه (۱۲ زنگ) فرصت باقی است.
▪️طبق جدول هفتگی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش، پایه اول ابتدایی دو زنگ کامل در هفته و پایه های دوم تا ششم ابتدایی سه زنگ در هفته، درس قرآن دارند. (زنگ کامل ۴۵ دقیقه ای)
❣خواهشمندیم در این ایام باقی مانده روی یک مطلب متمرکز شوید :
«روان خوانی قرائت سوره و آیات منتخب از طریق پخش رمزینه سریع پاسخ که در ابتدای هر درس و نیز بخش قرآن در تابستان آمده است.»
❣ ان شاء الله همکاران عزیز تا این لحظه درس قرآن را با جدّیت و دقت و به نحوه احسن تدریس کرده اند.
▪️اما کار را که کرد ؟ آن که تمام کرد.
لازم به ذکر است تدریس قرآن دو بخش دارد :
۱- آموزش سوره و آیات منتخب درسی
۲- «تثبیت» یادگیری سوره و آیات منتخب درسی
▪️به تعبیر واضح تر
تعلیم روخوانی سوره و آیات درس یعنی بخش خوانی و شمرده خوانی کفایت یادگیری قرآن کریم را نمی کند. یعنی هنوز تدریس کامل نشده است.
«تثبیت یادگیری روخوانی، با روان خوانی سوره و آیات منتخب درسی اتفاق می افتاد.»
در این فرصت باقی مانده، به مصداق آیه «جاهدوا فی الله حق جهاده» یک همّت دیگر لازم است و آن این است که آیات درسی و سوره های منتخب و بخش قرآن در تابستان را با کمک رمزینه های سریع پاسخ، تمرین و تکرار کنیم. «الدرس حرف، و التکرار الف»
3⃣ نکته آخر :
طبق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش ارزش یابی پیشرفت تحصیلی درس قرآن در دوره ابتدایی در «چهار سطح» انجام می شود :
«خیلی خوب»، «خوب»، «قابل قبول»، «نیازمند آموزش» (دقیقاً مانند دروس دیگر)
غیر از این، هم تخلف و غیر منطقی است و هم زمینه «گسترش بی سوادی قرآنی» فراهم کرده شده است.
احترام امام زاده دست متولی آن است
من و شما متولی آموزش قرآن کریم به نسل های آینده هستیم.
ان شاءالله که قرآن و صاحب قرآن کریم از همه ما راضی باشد.
سلامتی و دوام توفیقات شما و خانواده محترمتان را از خدای رحمان خواهانم.
🤲 التماس دعا
❣لطفا این مطلب را برای همکاران عزیز فرهنگی ارسال فرمایید.
🤲 اللهم انصر من نصر القرآن 🤲
(مطلب از آقای نباتی از مولفین کتاب قران)
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
46674695101597.pdf
1.37M
🍀با عرض سلام و ادب و احترام🍀
🌳اردیبهشت،بهشت یادگیری است.🌳
✅ به منظور ارزشیابی برای یادگیری،ملاک ها و معیار ها باید روشن💡 باشد،همه می دانیم که ارزشیابی ملاک محور است و دانش آموز باید با ملاک ها و معیارهای روشن💡 مقایسه شود و نه با دانش آموزان دیگر که در این صورت هنجار محور است و در هدف ما نیست.
✅ اما ملاکها ی روشن برای ارزشیابی را از کجا باید تهیه کنیم؟🔎
✅ برای تدریس و ارزشیابی کارآمد تر مراجعه مجدد به کتابهای راهنمای تدریس را پیشنهاد می کنم که البته ضروری است.با یک جستجو کوتاه در اینترنت و در پایگاه کتابهای درسی کتابهای راهنما در دسترس همه هست و می توانیم ملاک های روشن برای ارزشیابی دانش آموز را در درس های مختلف در آن مطالعه نموده و در فرآیند ارزشیابی استفاده کنیم. برای نمونه ملاکهای ارزشیابی در درس علوم تجربی را در ادامه ارسال می کنم که از کتابهای راهنما استخراج کرده ام ، البته درسهایی مثل فارسی و ریاضی را متفاوت تر از علوم نوشته اند که اگر به کتاب راهنما مراجعه بفرمایید روشن تر در می یابید.
همواره سربلند باشید💗.
اول اردیبهشت ۱۴۰۲
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
46722741712863.pdf
79.6K
🍀با عرض سلام و ادب و احترام🍀
🌳اردیبهشت،بهشت یادگیری است.🌳
✅ به منظور ارزشیابی برای یادگیری،ملاک ها و معیار ها باید روشن💡 باشد،همه می دانیم که ارزشیابی ملاک محور است و دانش آموز باید با ملاک ها و معیارهای روشن💡 مقایسه شود و نه با دانش آموزان دیگر که در این صورت هنجار محور است و در هدف ما نیست.
✅ اما ملاکها ی روشن برای ارزشیابی را از کجا باید تهیه کنیم؟🔎
✅ برای تدریس و ارزشیابی کارآمد تر مراجعه مجدد به کتابهای راهنمای تدریس را پیشنهاد می کنم که البته ضروری است.با یک جستجو کوتاه در اینترنت و در پایگاه کتابهای درسی کتابهای راهنما در دسترس همه هست و می توانیم ملاک های روشن برای ارزشیابی دانش آموز را در درس های مختلف در آن مطالعه نموده و در فرآیند ارزشیابی استفاده کنیم. برای نمونه ملاکهای ارزشیابی در درس علوم تجربی را در ادامه ارسال می کنم که از کتابهای راهنما استخراج کرده ام ، البته درسهایی مثل فارسی و ریاضی را متفاوت تر از علوم نوشته اند که اگر به کتاب راهنما مراجعه بفرمایید روشن تر در می یابید.
همواره سربلند باشید💗.
اول اردیبهشت ۱۴۰۲
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
📺 موضوع : کاربرگ عید سعید فطر
به درخواست عزیزان
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
تعطیلات عید فطر در کشورها
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
💢ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران محترم و عرض تبریک عید سعید فطر، بدینوسیله به اطلاع می رساند زمان بارگذاری مستندات حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۱ می باشد."
▫️ خواهشمند است همکاران محترم بارگذاری مستندات از طریق درگاه my.medu.ir را به روزهای آخر موکول ننمایند.
▫️ با توجه به حساسیت موضوع و به جهت جلوگیری از تضییع حقوق همکاران گرامی ضروری است نسبت به اطلاع رسانی حداکثری به همه ذینفعان اقدام گردد.
◀️ بدیهی است چنانچه این مهلت تمدید شود حتما مجددا اطلاع رسانی خواهد شد.
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆
نمونه ارزشیابی ریاضی پایه اول
#ریاضی #ارزشیابی
#نوبت_دوم
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98