4_5812121861466622819.pdf
523.1K
#درسنامه_آموزشی ✅
🔹ششم ابتدایی
🔸فارسی
🔹درس ششم
#تهیه و تنظیم : امين پروري - سعیده سادات پسندیده
آموزش و پرورش شهرستان مرند
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
4_5812121861466622820.pdf
1.01M
#درسنامه_آموزشی ✅
🔹اول ابتدایی
🔸ریاضی
🔹تم ۵
#تهیه و تنظیم : فاطمه ذاکری میاب
آموزش و پرورش شهرستان مرند
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
4_5812121861466622817.pdf
586.3K
#درسنامه_آموزشی ✅
🔹ششم ابتدایی
🔸فارسی
🔹درس چهارم
#تهیه و تنظیم : امين پروري - رقیه علمی لو
آموزش و پرورش شهرستان مرند
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
4_5812121861466622822.pdf
924.1K
#درسنامه_آموزشی ✅
🔹اول ابتدایی
🔸ریاضی
🔹تم ۷
#تهیه و تنظیم : شمسی صفرزاده
آموزش و پرورش شهرستان مرند
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
3.pdf
1.22M
#درسنامه_آموزشی ✅
🔹ششم ابتدایی
🔸علوم
🔹فصل سوم
#تهیه و تنظیم : زهرا پاشایی
آموزش و پرورش شهرستان مرند
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
4_5812121861466622816.pdf
553.4K
#درسنامه_آموزشی ✅
🔹ششم ابتدایی
🔸فارسی
🔹درس سوم
#تهیه و تنظیم : امين پروري - رقیه علمی لو
آموزش و پرورش شهرستان مرند
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
4_5812121861466622815.pdf
892.6K
#درسنامه_آموزشی ✅
🔹ششم ابتدایی
🔸علوم
🔹فصل چهارم
#تهیه و تنظیم : فهیمه ابراهیمی
آموزش و پرورش شهرستان مرند
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
4_5812121861466622829.pdf
979.4K
#درسنامه_آموزشی ✅
🔹اول ابتدایی
🔸فارسی
🔹نشانه م
#تهیه و تنظیم : نفیسه قره آغاجی ، مریم رحمانی، مریم مستانی
آموزش و پرورش شهرستان مرند
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
4_5812121861466622821.pdf
872.9K
#درسنامه_آموزشی ✅
🔹اول ابتدایی
🔸ریاضی
🔹تم ۶
#تهیه و تنظیم : فاطمه ذاکری میاب
آموزش و پرورش شهرستان مرند
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗓بودجه بندی دروس
⬅️شش پایه
⬅️هفته سوم آبان ۹۹
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی
✅ چهار شیوه #املا در کلاس #مجازی
چند روش فعال پیشنهادی در کلاس املا
۱. جدولی ۱۰ در ۱۰ متقاطع تهیه کنید و کلمات املایی درس را در ان به صورت حروف متقاطع بنویسید و از بچهها بخواهید کلمات درس را پیدا کنند و برای شما عکس بفرستند.
۲. بخشهایی از متن درس را به صورت پراکنده انتخاب کنید و واژههای دشوار را خالی بگذارید و داخل کمانک جلوی جای خالی معنی آن را بنویسید تا بچهها جای خالی را پر کنند.
۳. بیتهایی از گنجور انتخاب کنید که کلمات همآوا داشته باشد. کلمات همآوا را داخل کمانک بنویسید تا دانشاموز با توجه به معنی کلمه درست را انتخاب کند.
۴. بیست کلمه ی همخانواده از متن درس انتخاب کنید و به بچهها بگویید همخانواده ی این کلمات را از متن درس پیدا کنند.
ممکن است فکر کنید بچهها از روی کتاب پیدا میکنند و مینویسند.
به نظر من اشکالی ندارد. هدف ما یادگیری است و میخواهیم دانشآموز از کتاب فاصله نگیرد. حتی کتاب جلویش باز باشد با لغات جدید آشنا میشود.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
@mokhtar98
کانال مختاررحیمی