نمونه هایی ازکار عملی دانش آموزان
کلاس ششم
دبستات شهیدمتولی تازه شهر،سلماس
دبیرمربوطه: سعیدمیرزایی
مدیرآموزشگاه : آقای علیپور
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
4_410970791895630030.pdf
263.4K
آزمون نوبت دوم علوم
پایه ششم
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
46707729958231.pptx
462K
سه گام طلایی قرآن که باید در تدریس آن رعایت شود
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
❓ اختلال در بیان #نوشتاری چه نشانه هایی دارد؟
🔥 تعدادی از کودکانی که نارسایی در بیان نوشتاری دارند، اندیشه های بسیار خوب و اطلاعات فراوانی در ذهن دارند؛ اما نمی توانند آنها را به درستی بنویسند تا دیگران هم آن اندیشه ها را بدانند و درک کنند. همچنین ممکن است #دستخط و #املای ضعیفی داشته باشند برخی از مواردی که ممکن است کودکان دارای اختلال نوشتاری با آن روبرو شوند👇
• مشکل در به نوشته در آوردن اندیشه ها و تخیلاتشان در صورتی که ممکن است خیلی خوب بتواند درباره آنها توضیح دهد، مثلا درباره اردویی که رفته خوب #توضیح میدهد ولی همین را به صورت نوشتاری نمیتواند بیان کند.
• اشکال در سازماندهی #ایده هایشان در هنگام نوشتن. یعنی انشایش شروع ، ادامه و پایان مشخصی ندارد.
• دشواری در به کاربردن #دستور زبان و املاء درست به هنگامِ نوشتن، همچنین اشکال در مرتب و واضح نوشتن حروف، مثلا جمله ها را کامل نمی کند یا #کاربرد درست علائم نگارشی و غیره را نمی داند. برای نمونه جمله پرسشی آیا از خوردن غذا لذت «بردی؟» را به صورت آیا از خوردن غذا لذت «بردی »می نویسد.
• #پاک کردن مطالب نوشته شده به دفعات که می تواند به علت عدم اعتماد به نفس هم باشد. یعنی تردید دارد و خودش و عملکردش را حتی اگر درست هم باشد قبول ندارد.
#کند نوشتن یا نوشتن ناقص
خیلی #کمرنگ #پررنگ یا #تودرتو نوشتن (اختلال در نوشتن می تواند شامل عمل فیزیکی نوشتن یا فعالیت ذهنی ،تجزیه تحلیل و ترکیب اطلاعات باشد).
اختلال نوشتن پایه ای به شکل کلمات و حروف مربوط است. اختلال نوشتاری نشان دهنده مشکل در #سازماندهی افکار نشان دهنده روی کاغذ است.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
❓اختلال یادگیری در #خواندن چه نشانه هایی دارد؟
💥 #شایعترین مشکل یادگیری، اختلال در خواندن است. یعنی اگر دانش آموزی به این مشکل دچار باشد، به احتمال #قوی در سایر زمینه ها هم دچار اشکال خواهد بود.
💥 مهارت در خواندن، باعث درک بهتر مسائل #ریاضی می شود و در #نوشتن و #دیکته هم کمک کننده است
🔥 انواع مشکلات خواندن 👇
🎈 مشکلات خواندن پایه: که شامل #دشواری در درک روابط، صداها، حروف و کلمات می شود.
🎈 مشکلات روانی خواندن: که شامل خواندن با #سرعت مناسب ، دقیق خواندن و طرز #بیان درست می شود.
🎈 مشکلات درک خواندن: که نوعی ناتوانی در #فهم معنی کلمات، عبارات و پاراگراف (بندها است؛ یعنی کلمات را پشت سرهم میخواند و نظم توقف و شروع ندارد و فقط میخواند.
🎈 مشکل در مهارتهای اساسی خواندن؛ #خلاصه کردن و #دریافت نکات مهم
بچه های با مشکل خواندن بیشتر این مشکلات را دارند مشکل در یادآوری صدای حروف مثلا وقتی حرف «ق» را میبیند، صدای آن را به خاطر نمیآورد و درست تلفظ نمی کند.
🎈 مشکل در صداکشی کردن واژهها و ترکیب صداها: برای #ساختن کلمه مثلا با حروف ب - ا - ر - ا - ن»، نمیتواند کلمه «باران» را بسازد و بگوید.
🎈 مشکل در #شناسایی واژههایی که شبیه هم هستند : ممکن است واژه «رفته»، «رفت» خوانده شود یا واژه «سنگ»، «سگ»
خوانده شود.
🎈 جابه جا خواندن #حروف در کلمه مثلاً واژه «دور»، «رود» خوانده می شود.
🎈 خیلی آهسته و کند خواندن، کند خوانی
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
💠اطلاعیه شماره ۴💠
ریاضی پایه سوم
قابل توجه آموزگاران پایه سوم
دانش آموزان در پایان سال تحصیلی در فصل دوم ریاضی به این اهداف رسیده باشند.
✅می تواند اعداد چهار رقمی را بخواند با رقم و حروف بنویسد و با هم مقایسه کند .
✅مرتبه اعداد را در جدول ارزش مکانی تشخیص می دهد و اعداد را به صورت گسترده می نویسد.
✅می تواند اعداد را به صورت تقریبی بنویسد.
✅مفهوم واحدهای یادگیری را درک می کند و مهارت لازم در تبدیل و مقایسه آنها به یکدیگر را کسب نموده است .
✅ارزش پولی برخی از اشیا را به تومان و ریال بیان، مقایسه و تبدیل می کند .
✅راهبرد الگوسازی را در حل مسئله به کار می برد و تمام حالت های ممکن را تشخیص داده و به صورت منظم می نویسد.
✅در بیشتر موارد درباره نظم به کار رفته در مسئله توضیح می دهد.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
💠اطلاعیه شماره ۴💠
مطالعات اجتماعی پایه سوم
قابل توجه آموزگاران پایه سوم
دانش آموزان در پایان سال تحصیلی در درس های سوم و چهارم مطالعات اجتماعی به این اهداف رسیده باشند.
✅علاقه مندی ها و توانایی های خود را در یک فرم خام می نویسد و ثبت کند.
✅تفاوت ها و شباهت های خود را با همکلاسی هایش می یابد و نام می برد.
✅به همنوعان خود احترام می گذارد و از تمسخر یا رفتارهای نامناسب با دیگران پرهیز می کند.
✅خود را به طور مناسب در حضور جمع معرفی می کند.(مشخصات شناسنامه ای،علاقه مندی ها و توانایی ها)
✅ با توجه به تصاویر تعداد اعضای خانواده را می شمارد و درباره زندگی در یک خانواده بزرگ یا کوچک اظهار نظر می کند.
✅پرسشنامه ای را درباره تعداد اعضای خانواده و همکلاسی هایشان اجرا و
تکمیل می کنند.
✅کاربرگه های شماره های ۱،۲،۳ را به طور صحیح انجام می دهند.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
💠اطلاعیه شماره ۴💠
علوم پایه سوم
قابل توجه آموزگاران پایه سوم
دانش آموزان در پایان سال تحصیلی در درس های سوم و چهارم علوم تجربی به این اهداف رسیده باشند.
✅حالت های مختلف مواد را میشناسد و برای هرکدام مثال میزند و کاربرد های آن ها را در زندگی شناسایی می کند.
✅مفهوم انجماد، ذوب و تبخیر را می داند و برای هرکدام مثال میزند.
✅با مواد اطراف خود آشنا می شود و فعالیت های جامد، مایع و گاز را تشخیص می دهد.
✅شباهت ها و تفاوت های گازها با مایع و جامد را تشخیص می دهد.
✅مفهوم جرم را درک کرده است و می تواند جرم مواد را با ترازویی که ساخته اندازه بگیرد .
✅اندازه گیری را تعریف می کند و روش های اندازه گیری را میداند.
✅جرم و حجم نمونه هایی از اجسام اطراف خود را تخمین و با مقیاس خود ساخته اندازه گیری و گزارش میکند.
✅با ارائه جدول مقایسه ای اهمیت مقیاس استاندارد جرم و حجم را گزارش میکند.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
ارزشیابی ریاضی اردیبهشت.pdf
203K
آزمون ریاضی
🔻اردیبهشت ماه
🔸پایه سوم
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
202030_909721310.pdf
944.7K
#جزوه
#مطالعات_اجتماعی ششم کامل
خیلی خیلی عالیه
#کلاس_ششمی_با_ما_باش
#فوروارد_یادت_نره
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
@MoallemYariR6 نکات دستوری درس 12 فارسی.pdf
847.9K
🔺 نکات دستوری درس 12 فارسی ششم ابتدایی
#کلاس_ششمی_با_ما_باش
#فوروارد_یادت_نره
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
حل کتاب نگارش ض
#نشانه_ض
#ض
❎️ جملات و کلمات کتاب نگارش و متن کتاب فارسی را به خوبی روخوانی و املا کار کنید.
# پایه اول
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
AVAL-PEIK-zad.pdf
689.6K
پیک نشانه ضاد👏🌹
#پیک_نشانه_ض
# پایه اول
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
44813828896830.pdf
101K
آزمون مسئله های ریاضی
#آزمون_ریاضی
# پایه اول
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
#فعاليت_هايي_براي_تقويت_ديكته
-تصحیح دیکته توسط دانش آموزان.
-انجام ماز (تقویت دقت-هماهنگی چشم ودست-تقویت املا و خواندن و ریاضی)
-پیدا کردن تفاوت وتشابه تصاویر(دقت بینایی)
-تقویت ادراک نقش از زمینه(تقویت دقت و ادراک)
-د ور کلمه صحیح خط بکشد ( تقویت دقت-ادراک)
-تماشای توپ آویزان از سقف(تقویت دقت)
-بازی بادارت (دقت-هماهنگی چشم و دست)
-تقویت حرکات چشم- 2تصویر به آزمودنی نشان داده شده بعد 3تصویرسپس تصاویر را بردارید تا کودک بیان کند چه دیده است؟(حافظه بینایی)
-بازی حلقه پرتاب (تقویت دقت و هماهنگی چشم و دست)
-نقطه گذاری متن(دقت)
-رنگ آمیزی(هماهنگی چشم و دست-دقت)
-بازیهای فکری(دقت-ادراک-حافظه)
-مینی بسکتبال(دقت-هماهنگی چشم و دست)
-بازی هوشیار
– تمرینات سرکش گذاری-نقطه گذاری-تشدید گذاری-دندانه گذاری(تقویت دقت-تقویت املا و خواندن)
-آموزش حروف استثناء-با نمونه و تکرار و تمرین
-استفاده از کارتهای کلمات مشکل(دقت-حافظه)
-کامل کردن کلمات ناقص(دقت-حافظه-ادراک)
-پیدا کردن کلمه صحیح از بین چند کلمه غلط(دقت-ادراک)
-آموزش حروف استثناء، -پیدا کردن کلمه صحیح از بین چند کلمه غلط، -تصحیح دیکته توسط دانش آموزان.، فعالیت هایی برای تقویت دیکته، مینی بسکتبال
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
🌹#لغات_مهم_املایی_کلاس_دوم
تپّه – روانه – نقل – صبحانه – صحرا – سلطان – قورباغه – کنجکاو – فصل – شاهنامه – رهگذر – محبّت – مکّه – ارّه – سرآغاز – مونس – شروع – نشاط –- سپاسگزار – موفّق - تشکّر – نظم – پائیز -احوالپرسی – هنرمند – غافل – بنّا – دقّت – قرآن – نقّاشی – عبّاس – لبخند – محمّد – پذیرایی – بقیّه – اوّل – معلّم – ضرب المثل –آهسته – مزرعه –تصمیم – چغندر – تعجّب – قصّه – مدّتی – خطرناک – میکروب – این طوری – بی حوصله – استراحت – کثیف – تندرست – پرتاب – صدا – اتّفاق – منتظر – خطر – شغال – لذّت – مهم – مواظبت – دقیقه – اهمّیّت – حنایی – طلا – غصّه – نعریف – نصیحت – نگهداری – مزد – سیل – قطره – وانگهی – گذشته – طوطی – طول – برنا – مطالعه – خشمگین – خشمگین – صبر – خوش اخلاق – باعث – سحرخیز – پاکیزه – رفتگر – منظّم – مرتّب – مامور – هورا – خوش مزه – صحیح – دعا – حاضر – هیزم – پذیرفت – پیشنهاد – چلچراغ – مغرب – وضو – حرم – حوصله – تکّه – طاقجه – پلّه – بغل – غلتید – سفالگر – هنرمند – موفّق – مرتّب – لبخند – ظرف – رضا – توس – عظیم – پهلوان – فردوس – شعر – اتفاقاً – جست و خیز – خار – کلاغ – نوک – زیارتگاه – حفظ – قلّه – ارگ – آرامگاه – برج – ماسوله – بیستون – عزیز – نهر – الله اکبر – تابیدن – حیاط – حوض – صاف – طبیعت – تحویل دعا – سماق – عیدی – زیارت - درگذشتگان
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
17.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهمترین وظایف معلم
در حوزه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در اردیبهشت ماه
ارسالی از: کتایون اسکندری
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
✳️اختلال یادگیری در خواندن چه نشانه هایی دارد؟
💥 شایعترین مشکل یادگیری، اختلال در خواندن است. یعنی اگر دانش آموزی به این مشکل دچار باشد، به احتمال قوی در سایر زمینه ها هم دچار اشکال خواهد بود.
💥 مهارت در خواندن، باعث درک بهتر مسائل ریاضی می شود و در نوشتن و دیکته هم کمک کننده است
🔥 انواع مشکلات خواندن 👇
🎈 مشکلات خواندن پایه: که شامل دشواری در درک روابط، صداها، حروف و کلمات می شود.
🎈 مشکلات روانی خواندن: که شامل خواندن با سرعت مناسب ، دقیق خواندن و طرز بیان درست می شود.
🎈 مشکلات درک خواندن: که نوعی ناتوانی در فهم معنی کلمات، عبارات و پاراگراف (بندها است؛ یعنی کلمات را پشت سرهم میخواند و نظم توقف و شروع ندارد و فقط میخواند.
🎈 مشکل در مهارتهای اساسی خواندن؛ خلاصه کردن و دریافت نکات مهم
بچه های با مشکل خواندن بیشتر این مشکلات را دارند مشکل در یادآوری صدای حروف مثلا وقتی حرف «ق» را میبیند، صدای آن را به خاطر نمیآورد و درست تلفظ نمی کند.
🎈 مشکل در صداکشی کردن واژهها و ترکیب صداها: برای ساختن کلمه مثلا با حروف ب - ا - ر - ا - ن»، نمیتواند کلمه «باران» را بسازد و بگوید.
🎈 مشکل در #شناسایی واژههایی که شبیه هم هستند : ممکن است واژه «رفته»، «رفت» خوانده شود یا واژه «سنگ»، «سگ»
خوانده شود.
🎈 جابه جا خواندن حروف در کلمه مثلاً واژه «دور»، «رود» خوانده می شود.
🎈 خیلی آهسته و کند خواندن
🍀💐🍀💐🍀💐
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
✳️ اختلال در بیان نوشتاری چه نشانه هایی دارد؟
🔥 تعدادی از کودکانی که نارسایی در بیان نوشتاری دارند، اندیشه های بسیار خوب و اطلاعات فراوانی در ذهن دارند؛ اما نمی توانند آنها را به درستی بنویسند تا دیگران هم آن اندیشه ها را بدانند و درک کنند. همچنین ممکن است دستخط و املای ضعیفی داشته باشند برخی از مواردی که ممکن است کودکان دارای اختلال نوشتاری با آن روبرو شوند👇
• مشکل در به نوشته در آوردن اندیشه ها و تخیلاتشان در صورتی که ممکن است خیلی خوب بتواند درباره آنها توضیح دهد، مثلا درباره اردویی که رفته خوب توضیح میدهد ولی همین را به صورت نوشتاری نمیتواند بیان کند.
• اشکال در سازماندهی ایده هایشان در هنگام نوشتن. یعنی انشایش شروع ، ادامه و پایان مشخصی ندارد.
• دشواری در به کاربردن دستور زبان و املاء درست به هنگامِ نوشتن، همچنین اشکال در مرتب و واضح نوشتن حروف، مثلا جمله ها را کامل نمی کند یا کاربرد درست علائم نگارشی و غیره را نمی داند. برای نمونه جمله پرسشی آیا از خوردن غذا لذت «بردی؟» را به صورت آیا از خوردن غذا لذت «بردی »می نویسد.
•پاک کردن مطالب نوشته شده به دفعات که می تواند به علت عدم اعتماد به نفس هم باشد. یعنی تردید دارد و خودش و عملکردش را حتی اگر درست هم باشد قبول ندارد.
کند نوشتن یا نوشتن ناقص
خیلی کمرنگ پررنگ یا تودرتو نوشتن (اختلال در نوشتن می تواند شامل عمل فیزیکی نوشتن یا فعالیت ذهنی ،تجزیه تحلیل و ترکیب اطلاعات باشد).
اختلال نوشتن پایه ای به شکل کلمات و حروف مربوط است. اختلال نوشتاری نشان دهنده مشکل در سازماندهی افکار نشان دهنده
روی کاغذ است.
🍀💐🍀💐🍀
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
➕تحسین کودک
➖ باید کار یا ویژگی خاص کودک تشویق شود نه کل شخصیت او . نگویید آفرین پسر خوب ، این تشویق به او می فهماند که تو همواره خوبی و هیچ عیبی نداری ! بلکه باید مثلا گفت : آفرین به پسری که مسواک می زند .
➖ برای رفتار های ویژه اش از تحسین ویژه استفاده کنید .
• هر کار خوبی را جداگانه تشویق کنیم . اگر دو کار خوب انجام داد هر دو را جدا جدا تشویق کنیم .
➖ هر نوع پیشرفتی را باید تحسین کرد . نمره 12 به 13 تشویق دارد .
➖ باید دانست که تشویق موثر تر از تنبیه است !
➖در تحسین ها از جملات تکراری استفاده نکنیم .
➖کودک در همان موقع تشویق باید تشویق شود و در همان موقع تنبیه ، تنبیه .
راه زندگی بهتر رو پیدا کن
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
💢شیوه برگزاری کنکور تغییر نخواهد کرد
👤دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:
▫️در برگزاری کنکور به شیوه جدید حتی یک مورد تخلف مشاهده نکردیم و این روند برگزاری آزمون سراسری تغییری نخواهد کرد.
▫️در برخی مناطق به خاطر ضعف در زیرساختها مجبور به قطع اینترنت در شهرستان یا چند محله شدیم که با تقویت زیرساختها امنیت در برگزاری آزمون سراسری ارتقا مییابد./ صداوسیما
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
💢#رتبه بندی_معلمان
زمان بارگذاری مستندات حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۱ می باشد.
خواهشمند است همکاران محترم بارگذاری مستندات از طریق درگاه my.medu.ir را به روزهای آخر موکول ننمایند.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
امکان شرکت آموزشدهندگان غیرفعال سوادآموزی در فرآیند ورود مجدد به چرخه سوادآموزی فراهم شد
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از وجود 40 هزار آموزشدهنده غیرفعال سوادآموزی در کشور خبر داد و گفت امکان شرکت این افراد به فرآیند پالایشمحور جهت ورود مجدد به چرخه سوادآموزی فراهم شده است.
وی در خصوص شرایط آموزشدهندگان غیرفعال برای شرکت در فرآیند پالایشمحور خاطرنشان کرد: این شرایط شامل موارد زیر است؛
داشتن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم (در سامانه سوادآموزی توسط منطقه و با تایید استان بهروزآوری شده باشد.
داشتن حداکثر سن 40 سال که به ازای هر فرزند، یک سال به حداکثر سن اضافه میشود.
حداقل یک دوره همکاری موفق (قبولی) با سازمان نهضت سوادآموزی داشته باشد.
اطلاعات فرد قبلاً در سامانه سوادآموزی ثبت شده و در حال حاضر غیرفعال باشد.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
سرپرست وزارت آموزش و پرورش دو گروه از فرهنگیان را در الویت رتبه بندی معلمان دانست.
به گزارش نبض بازار، بررسی رتبه بندی معلمان با الویت بندی صورت میگیرد و به گفته سرپرست وزارت آموزش و پرورش ۲ گروه هستند که رسیدگی به پرونده آنها تقدم دارد.
رضا مراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفته است: «اولویت ما در موضوع رتبهبندی دو مسئله است.
وی درباره نخستین الویت گفت: معلمانی که فاقد رتبه هستند در اولین الویت رسیدگی قرار دارند.
صحرایی همچنین گروه دیگری را نیز در الویت رسیدگی قرار داد و افزود: دومین الویت ما معلمان معترض به رتبهها هستند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فرایند رسیدگی به اعتراضات آغاز شده است گفت: کارگروههای ارزیاب به ارزیابی مدارک معلمان میپردازند.
وی همچنین تاکید کرد:همزمان موضوع بازنگری آیین نامه رتبهبندی معلمان هم شروع شده است و موضوع پایش رتبههای اهدا شده و وضعیت آنها در حال انجام است تا با نتایجی که از رسیدگی به اعتراضات به دست میآید بتوانیم آیین نامه را اصلاح کنیم».
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
اطلاعیه کارگروه نظارت و پاسخ گویی رتبه بندی:
فرصت بارگذاری مدارک رتبهبندی معلمان تا ۱۱ اردیبهشت تمدید شد.
در پی تقاضای استانها در جریان نشست سراسری مدیران کل آموزش و پرورش استانها فرصت بارگذاری مدارک رتبهبندی معلمان تا ۱۱ اردیبهشت تمدید می گردد.
همکاران گرانقدر تا 11 اردیبهشت برای انجام این فرآیند فرصت داشته و این زمان قابل تمدید نخواهد بود.
در خصوص پرونده همکاران گرانقدری که بهدلیل طی نشدن تمام مراحل رتبهبندی و قطعی نشدن رتبهها،تاکنون موفق به مشاهده کارنامه خود نشده اند می رساند: بهمحض قطعی شدن رتبهها و تأیید توسط هیئتهای ممیزه، کارنامه معلمان قابل مشاهده بوده و پس از آن در صورت تمایل می توانند تا 10 روز برای ثبت اعتراض اقدام و سپس برای بارگذاری مدارک فرصت دارند. این گروه از همکاران نگران نباشند و حق آنها برای ثبت فرآیند اعتراض محفوظ است.
لازم به ذکر است کارگروه های مربوطه با جدیت مشغول به کار بوده و در ایام پیش رو فرآیند رتبه بندی کلیه همکاران پایان خواهد یافت.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
#ریاضی
#تم24
#کلاس_اولی_با_ما_باش
# پایه اول
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98