eitaa logo
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
1.5هزار دنبال‌کننده
42.9هزار عکس
32.9هزار ویدیو
307 فایل
"بایدازحالت انفعال درعرصه فضای مجازی خارج بشویم" "مقام معظم رهبری" کانال دیگر ما @Nahjolbalaghe2
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت نفیسه کوهنورد، خبرنگار ارشد BBC از بازتاب گسترده اظهارات جدید سخنگوی سپاه در مورد خون‌خواهی شهید هنیه در رسانه‌های عربی: 🔺سخنان سخنگوی سپاه یک سورپرایز بود و انعکاس وسیعی در رسانه‌های عربی داشت؛ این تاکتیک ایران است که می‌خواهد اسرائیل را در انتظار بگذارد و به قول سیدحسن نصرالله یواش یواش...!
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 📝 پالایشگاه حیفا احتمالاً یکی از اهداف عملیات انتقامی علیه اسرائیل است 🍃🌹🍃 🔻فرانس پرس می‌گوید فضای ترس از انتقام ایران و حزب‌الله بر بندر حیفا حاکم است و احتمال می‌رود که پالایشگاه این شهر در حملات انتقامی ایران و حزب‌الله منهدم شود. 🔹گزارشگر خبرگزاری فرانسه که در حیفا حضور دارد، می‌نویسد: حیفا که به مرز لبنان نزدیک است در نگرانی و اضطراب به سر می‌برد. از جمله تأسیسات نفتی که درصورت حملات می‌تواند به اهدافی کشنده و خطرناک برای اسرائیلی‌ها تبدیل شود. این‌جا در حیفا، نگرانی حاکم است چرا که شهر در تیررس موشک‌های حزب‌الله قرار دارد. بوی نفت و بنزینی که از مخازن به آپارتمان «دووی سونی» می‌رسد، مدت‌هاست او را عصبانی کرده، اما نگرانی او از هنگامی بیشتر شده که حزب‌الله اعلام کرد این تأسیسات در شمار اهداف حمله‌اش قرار دارند. او نمی‌داند اگر موشکی از طرف حزب‌الله به یکی از این مخازن در صد متری خانه‌اش بخورد، چه اتفاقی می‌افتد. 🔸خطرات مربوط به تأسیسات نفتی به او به همانند دیگر ساکنان این شهر بندری اعلام نشده و همین باعث شده که او از بدترین گزینه ممکن بترسد. در تصاویری که به وسیله پهپاد ضبط شده‌اند و از سوی حزب‌الله لبنان منتشر شدند تصویر مخازن و ساختمانی که «سونی» در آن زندگی می‌کند قابل مشاهده‌اند. 🔺از زمان آغاز جنگ اسرائیل علیه غزه در ۷ اکتبر، حزب‌الله لبنان در حمایت از ، به حمله به مراکز شمال اسرائیل ادامه می‌دهد. این روند به تبادل آتش روزانه میان حزب‌الله لبنان و ارتش اسرائیل تبدیل شده است.
❗️ نه خرج از رهبری کنید نه تخریب ثابتی و نه تأیید عراقچی! عراقچی در برجام مواضع نادرستی داشت و دارد که ثابتی به درستی او را نقدکرد، اما وی، قطعاً وزیر امور خارجه دولت پزشکیان خواهد شد! همانطور که به نظر در این مجلس، عزمی وجود دارد تا حتی برخی وزیران پیشنهادی که سابقه خوشی در فتنه ۸۸ ندارند هم، احتمالاً مُهر تایید وزارت را از مجلس اخذ نمایند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حملات دیشب دشمن به مناطق شمال لبنان هیچکدام اهداف نظامی نبوده و کشاورزان و شهروندان را هدف قرار داد. امروز خبرنگاران و رسانه‌ها از این اماکن بازدید کردند. 🔹‌این کشاورز خطاب به دشمن گفت: گلخانه پلاستیکی من را میزنی؟ فکر کردی انبار موشکه؟ کور خوندی با اون سازمان اطلاعاتت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سفره دلت رو هر جایی باز نکن؛ حتی در سفر 🔹همسر یک دانشمند ایرانی در حوزه نانو چگونه در سفر اربعین در دام سرویس امنیتی انگلیس افتاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️دلایل تأخیر در پاسخ ایران 🔹رئیس شورای سیاسی جنبش نُجَباء به این سؤال پاسخ می‌دهد..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴ببینید|نکاتی در مورد فرهنگ پذیرایی در که باید بدانید... 👈کاری از: موکب رسانه‌ای معلی
شبنامه 1669 - @mrtahlilgar.mp3
12M
⚜مقاومت غزه به لبنان: حالا زمان شکستن درب قلعه است / مقاومت عراق: روزهای مهمی در پیش است! 🎙آقای تحلیلگر
🌷رسول اکرم صلی الله علیه و آله: «هر کس به هنگام با به رود، تا زمانی که از خواب برخیزد، ثواب و مناجات به او می‌دهند». (وسائل الشیعه جلد ۱) 🌷رسول اکرم صلی الله علیه و آله: «کسی که با بخوابد گویا شب تا صبح بیدار (و به عبادت مشغول بوده) است.» ( وسائل الشیعه، ج۱ ص۲۶۶) 🌷رسول اکرم صلی الله علیه و آله: کسی که با بخوابد، بسترش تا صبح و نماز او است و اگر کسی بدون وضو بخوابد، تا صبح مانند مرداری است که بسترش قبرش است.» (مستدرک الوسائل، ج۱، ص ۴۲)
🏴 آداب زیارت امامان معصوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رضازاده، موافق وزیر پیشنهادیِ بهداشت: سال ۷۳ وقتی شوفاژ خوابگاه قطع شد پزشکیان هم شوفاژ اتاقش را خاموش کرده بود؛ و ظفرقندی هم انتخاب همان پزشکیان است! ✍یاحسین... سطح استدلال یک نماینده رو ببینید🤦‍♂یعنی چون پزشکیان سال ۷۳ شوفاژ اتاقش رو خاموش کرده، حالا باید در سال ۱۴۰۳ به ظفرقندی حامی سران فتنه، رای اعتماد داد؟😐 شماها اینجوری به خود پزشکیان هم رای دادید؟واقعا متاسفم😏 به شوفاژ قسم رای بدهید😳 👈 بسیاری نماینده‌ها در رد و تایید وزرا استدلال‌های عجیب‌وغریبی دارند!
ارزان‌ترین قیمت برق در کدام کشورهاست؟ 🔹محاسبه قیمت برق صرف نظر از حقوق و دستمزدها و قدرت خرید در نظر گرفته شده است. 🔹این اینفو صرفاً به قیمت برق می‌پردازد و ارتباطی با قدرت خرید ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤 ژنرال بازنشسته اسرائیلی: ⚜مقابله با محور ایران در منطقه بسیار فراتر از توان اسرائیل است...
📸نمونه برگ رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم ✅ قالیباف: شیوه رأی گیری، با کارت است 🔸رئیس مجلس: در آیین نامه داخلی مجلس نیامده که رأی وزرا باید تک تک به معنای اینکه کارت به کارت توزیع شود/شیوه رأی گیری برای اینکه وقت گرفته نشود، با کارت است ولی چگونگی آن را عرض خواهم کرد 🔸ماده ۲۰۴ می گوید رئیس جمهور می تواند با استفاده از وقت وزیران، در پایان و به طور یکجا از آنها دفاع کند؛ پس از آن رأی گیری به عمل می آید و شمارش آرا پس از رأی گیری انجام شده و به همه اعلام می شود.
📸 هم‌اکنون شمارش آرای نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی؛ رای اعتماد به کل وزرا تقریبا قطعی شده است!
همه وزرا از مجلس رای اعتماد گرفتند 🔹وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی محمدرضا صالحی امیری ۱۶۸ رای 🔹وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محمدرضا ظفرقندی ۱۶۳ رای 🔹وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی احمد میدری ۱۹۱ رای 🔹وزارت امور اقتصادی و دارایی جناب آقای عبدالناصر همتی ۱۹۲ رای 🔹وزارت آموزش و پرورش علیرضا کاظمی ۲۶۸ رای 🔹وزارت ارتباطات ستار هاشمی ۲۶۴ رای 🔹وزارت اطلاعات سید اسماعیل خطیب ۲۶۱ رای 🔹وزارت امور خارجه عباس عراقچی ۲۴۷ رای 🔹وزارت کشاورزی غلامرضا نوری قزلجه ۲۵۳ رای 🔹وزارت دادگستری امین حسین رحیمی ۲۶۸ رای 🔹وزارت دفاع عزیز نصیرزاده ۲۸۱ رای 🔹وزارت راه خانم فرزانه صادق مالواجرد ۲۳۱ رای 🔹وزارت صنایع، معادن و تجارت محمد اتابک ۲۳۱ رای 🔹وزارت علوم حسین سیمایی صراف ۲۲۱ رای 🔹وزارت فرهنگ سید عباس صالح شریعتی ۲۷۲ رای 🔹وزارت کشور اسکندر مومنی ۲۵۹ رای 🔹وزارت نفت محسن پاکنژاد ۲۲۲ رای 🔹وزارت نیرو عباس علی آبادی ۲۵۵ رای 🔹وزارت ورزش و جوانان احمد دنیامالی ۲۵۳ رای
📷 کدام وزرای پیشنهادی بیشترین مخالف را در مجلس دارند؟
📸 تصویر پایانی از جلسه رای اعتماد / همه وزرا رای گرفتند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی در محور تفت به دهشیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 پزشکیان مدعی شد: رهبر انقلاب گفتند وزیر ارشاد و خانم صادق مالواجرد در لیست باشند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از اذربایجانی ها پرسیدن اگه جنگ بشه دولت اذربایجان باید از کدوم کشور حمایت کنه ؟ ایران یا اسرائیل
❌️آقای پزشکیان که اصلا در توییتر نیست و اهل توییت بازی هم نیست. اصلا در این فضا ها نیست. 🔻اینها چه کسانی هستند که به اسم او، بازی خود را پیش می برند و مجلس را تهدید می کنند؟! /بیداری مدیا
🖼 هر کدام از وزرای دولت چهاردهم چقدر رای آوردند؟