eitaa logo
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
1.5هزار دنبال‌کننده
42.9هزار عکس
32.9هزار ویدیو
307 فایل
"بایدازحالت انفعال درعرصه فضای مجازی خارج بشویم" "مقام معظم رهبری" کانال دیگر ما @Nahjolbalaghe2
مشاهده در ایتا
دانلود
🏴 آداب زیارت امامان معصوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رضازاده، موافق وزیر پیشنهادیِ بهداشت: سال ۷۳ وقتی شوفاژ خوابگاه قطع شد پزشکیان هم شوفاژ اتاقش را خاموش کرده بود؛ و ظفرقندی هم انتخاب همان پزشکیان است! ✍یاحسین... سطح استدلال یک نماینده رو ببینید🤦‍♂یعنی چون پزشکیان سال ۷۳ شوفاژ اتاقش رو خاموش کرده، حالا باید در سال ۱۴۰۳ به ظفرقندی حامی سران فتنه، رای اعتماد داد؟😐 شماها اینجوری به خود پزشکیان هم رای دادید؟واقعا متاسفم😏 به شوفاژ قسم رای بدهید😳 👈 بسیاری نماینده‌ها در رد و تایید وزرا استدلال‌های عجیب‌وغریبی دارند!
ارزان‌ترین قیمت برق در کدام کشورهاست؟ 🔹محاسبه قیمت برق صرف نظر از حقوق و دستمزدها و قدرت خرید در نظر گرفته شده است. 🔹این اینفو صرفاً به قیمت برق می‌پردازد و ارتباطی با قدرت خرید ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👤 ژنرال بازنشسته اسرائیلی: ⚜مقابله با محور ایران در منطقه بسیار فراتر از توان اسرائیل است...
📸نمونه برگ رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم ✅ قالیباف: شیوه رأی گیری، با کارت است 🔸رئیس مجلس: در آیین نامه داخلی مجلس نیامده که رأی وزرا باید تک تک به معنای اینکه کارت به کارت توزیع شود/شیوه رأی گیری برای اینکه وقت گرفته نشود، با کارت است ولی چگونگی آن را عرض خواهم کرد 🔸ماده ۲۰۴ می گوید رئیس جمهور می تواند با استفاده از وقت وزیران، در پایان و به طور یکجا از آنها دفاع کند؛ پس از آن رأی گیری به عمل می آید و شمارش آرا پس از رأی گیری انجام شده و به همه اعلام می شود.
📸 هم‌اکنون شمارش آرای نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی؛ رای اعتماد به کل وزرا تقریبا قطعی شده است!
همه وزرا از مجلس رای اعتماد گرفتند 🔹وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی محمدرضا صالحی امیری ۱۶۸ رای 🔹وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محمدرضا ظفرقندی ۱۶۳ رای 🔹وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی احمد میدری ۱۹۱ رای 🔹وزارت امور اقتصادی و دارایی جناب آقای عبدالناصر همتی ۱۹۲ رای 🔹وزارت آموزش و پرورش علیرضا کاظمی ۲۶۸ رای 🔹وزارت ارتباطات ستار هاشمی ۲۶۴ رای 🔹وزارت اطلاعات سید اسماعیل خطیب ۲۶۱ رای 🔹وزارت امور خارجه عباس عراقچی ۲۴۷ رای 🔹وزارت کشاورزی غلامرضا نوری قزلجه ۲۵۳ رای 🔹وزارت دادگستری امین حسین رحیمی ۲۶۸ رای 🔹وزارت دفاع عزیز نصیرزاده ۲۸۱ رای 🔹وزارت راه خانم فرزانه صادق مالواجرد ۲۳۱ رای 🔹وزارت صنایع، معادن و تجارت محمد اتابک ۲۳۱ رای 🔹وزارت علوم حسین سیمایی صراف ۲۲۱ رای 🔹وزارت فرهنگ سید عباس صالح شریعتی ۲۷۲ رای 🔹وزارت کشور اسکندر مومنی ۲۵۹ رای 🔹وزارت نفت محسن پاکنژاد ۲۲۲ رای 🔹وزارت نیرو عباس علی آبادی ۲۵۵ رای 🔹وزارت ورزش و جوانان احمد دنیامالی ۲۵۳ رای
📷 کدام وزرای پیشنهادی بیشترین مخالف را در مجلس دارند؟
📸 تصویر پایانی از جلسه رای اعتماد / همه وزرا رای گرفتند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی در محور تفت به دهشیر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 پزشکیان مدعی شد: رهبر انقلاب گفتند وزیر ارشاد و خانم صادق مالواجرد در لیست باشند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از اذربایجانی ها پرسیدن اگه جنگ بشه دولت اذربایجان باید از کدوم کشور حمایت کنه ؟ ایران یا اسرائیل
❌️آقای پزشکیان که اصلا در توییتر نیست و اهل توییت بازی هم نیست. اصلا در این فضا ها نیست. 🔻اینها چه کسانی هستند که به اسم او، بازی خود را پیش می برند و مجلس را تهدید می کنند؟! /بیداری مدیا
🖼 هر کدام از وزرای دولت چهاردهم چقدر رای آوردند؟
💢 6 تاثیر دیدن فیلم‌های مبتذل بر روی مغز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️آیا ممکنه در بعضی حالت ها انجام امر به معروف و نهی از منکر تاثیر نداشته باشه؟! ☑️ رهبری فرمودند احتمال تاثیر قطعیست! چجوری؟! در این ویدئو توضیح داده شده 🎙دکتر علی تقوی
🔴اطلاعیه نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در توضیح یک عکس: برگزاری جلسه با وزرای پیشنهادی دولت جدید رویه معمولی در آغاز فعالیت همه دولت‌ها بوده/ مسئولیت تأیید یا رد وزرای پیشنهادی، با نمایندگان مجلس بوده که بر اساس سوابق و برنامه‌های افراد صورت می‌گیرد 🔹‌روابط‌عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با صدور اطلاعیه‌ای درخصوص خبر منتشر شده از یک دیدار اعلام کرد: برگزاری جلسه با وزرای پیشنهادی دولت جدید رویه معمولی در آغاز فعالیت همه دولت‌ها بوده و تصویر منتشرشده درخصوص دیدار هفته گذشته رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و برخی از اعضای شورای نمایندگان نهاد با دکتر ظفرقندی با همین رویکرد به‌منظور استماع برنامه‌های ایشان در چهارچوب مأموریت‌ها و وظایف این مجموعه بوده است. 🔹‌این اطلاعیه می‌افزاید: به جز وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر سیمایی صراف وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش نیز هفته گذشته در جلسات جداگانه‌ای به ارائه برنامه‌های خود پرداختند. در این جلسات مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌های حوزه آموزش عالی و آموزش پزشکی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 🔹‌در این بیانیه تصریح شده است: رویه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در فرایند انتصاب مدیران، رؤسا و کاندیدهای تصدی مسئولیت ثابت بوده و هیچ‌گونه نظر سلبی یا ایجابی نسبت به وزرای معرفی شده نداشته است. 🔹‌بدیهی است مسئولیت تأیید یا رد وزرای پیشنهادی، با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بوده که بر اساس سوابق و برنامه‌های افراد صورت می‌گیرد.
⚠️کتائب حزب‌الله هشدار داد؛ 🔴 اگر دولت عراق سفیر آمریکا را ادب نکند، او را ادب خواهیم کرد 🔰 ابوعلی العسکری، سخنگوی کتائب حزب‌الله: ◽️ حضور و دخالت خبیثانه آمریکا و انگلیس در امور عراق، تهدیدی برای کشور عراق و اعتقادات آن است. ◽️ «استفان هچین» سفیر انگلیس در عراق همچنان در بغداد مورد استقبال نیست. ◽️ اگر دولت عراق، سفیر شرور آمریکا در بغداد را ادب نکند، او را با روش‌های دیگر ادب خواهیم کرد. ◽️ هیچگونه التزامی در خصوص توقف عملیات علیه نیروهای اشغالگر آمریکایی در عراق نداریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 ️واکنش پوتین به قرائت آیه شریفه «و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی» 🔹 رئیس جمهور روسیه در بازدید از یک مسجد در منطقه گروزنی، واکنش جالبی به قرائت آیه شریفه «و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی» (آیه ۱۷ سوره انفال) که در زمینه جنگ با کفار است، از خود نشان داد. 🔹 سفر غافلگیرکننده پوتین به چچن در بحبوحه تلاش مسکو برای بیرون راندن نیروهای اوکراین از منطقه کورسک انجام شده است؛ حمله‌ای که بزرگ‌ترین تجاوز به خاک روسیه از جنگ جهانی دوم تاکنون به شمار می‌رود.
. 🔴 آقای پزشکیان امروز چند بار در مجلس گفت: کابینه را با رهبری هماهنگ کردیم. 🔹اما جناب پزشکیان! این کابینه ای است که به سلیقه و فهم شما و کارگردانی شورای موسوم به شورای راهبری چیده شده و پس از چیده شدن، به رهبر انقلاب عرضه شده است. 🔹سیره و منش ایشان در بسیاری موارد این است که اصلا دخالت نکنند و در موارد بسیار معدود هم از میان گزینه های مد نظر رئیس جمهور، روی مطلوب ترین/ یا کم ضرر ترین صحه می گذارند تا حق انتخاب رئیس جمهور را محترم شمرده باشند. 🔻کابینه پیشنهادی، کابینه شماست آقای پزشکیان، نه کابینه تراز همت بلند رهبر انقلاب. ایشان چند هفته قبل از نمایندگان به صراحت خواستند ۱۲ شرط را در وزرای پیشنهادی طبق مسئولیت قانونی احراز کنند. والسلام./محمد ایمانی
عامل سقوط بالگرد شهید رئیسی چه بود؟ 🔹یک منبع آگاه امنیتی دربارۀ پرونده سقوط بالگرد رئیس‌جمهور شهید گفت: پرونده به‌صورت کامل در نهادهای نظارتی و امنیتی تکمیل شده و برآوردهای نهایی دربارۀ علت سقوط حاکی از آن است که گروه پروازی و مسئولان امر به جز ۲ مورد تمام پروتکل‌های لازم برای تشریفات و امنیت رئیس‌جمهور را رعایت کرده‌اند. 🔹این منبع آگاه افزود: بنا بر پروتکل‌های استاندارد امنیتی در سفر رئیس‌جمهور، از دو نوع بالگرد استفاده شده و براساس تدابیر امنیتی از‌پیش‌تعیین‌شده بالگردها دارای جی‌پی‌اس نبودند. 🔹بنابر گفته وی، همچنین این بالگردها به جهت اینکه عمدۀ سامانه‌هایشان از نوع مکانیکی است در ان‌ها اساسا امکان خرابکاری از نوع جَمر و هک سامانه‌های الکترونیکی نیز منتفی است. از طرفی مبتنی بر روندهای امنیتی در مسیر رفت و برگشت لیدرهای پروازی مطابق پروتکل‌های ازپیش‌تعیین‌شده تغییر کرده‌اند. 🔹وی درباره بررسی‌های به عمل آمده در خصوص احتمال وجود عوامل شیمیایی نیز گفت: در بررسی‌های انجام شده هیچ نشانه‌ای از عوامل شیمیایی و مواد آسیب‌زا نیز یافت نشده است. 🔹این منبع امنیتی همچنین دربارۀ بررسی عوامل انسانی نیز گفت: حدود ۳۰ هزار نفر پس از این حادثه مورد آنالیز امنیتی و اطلاعاتی قرار گرفته‌اند و نتایج این بررسی‌ها نیز حاکی ازعدم وجود عامل انسانی بوده و هیچ عامل مشکوکی شناسایی نشده است. 🔹وی افزود: هواشناسی یک شب قبل شرایط پروازی لازم را به تیم‌های پروازی اعلام کرده بود و تیم‌های پروازی باید قبل از ساعت ۱۳ پرواز را انجام می‌دادند. 🔸این منبع آگاه دربارۀ دو عامل شناسایی شده نیز گفت: هنگام شروع پرواز تاخیری که به سبب دیدارهای رئیس‌جمهور پیش آمده وضعیت هوایی را نامطلوب کرد و از طرف دیگر وزن بالای بالگرد در فشار هوایی آن منطقه عامل مهمی درعدم توانایی خلبان برای کنترل بالگرد بوده است. 🔸در این زمینه بررسی‌ها حاکی است بالگرد حامل شهید رئیسی ۲ نفر بیش از پروتکل‌های امنیتی را حامل بوده و زمانی که خلبان تودۀ مه را مشاهده کرده و خواسته بالگرد را در ارتفاع پروازی مناسب تنظیم کند قدرت بالگرد کشش کافی را برای این اقدام نداشته و در محدودیت دید حاصل از مه برخورد با کوه حادث شده است. 🔹وی در پایان گفت: نهادهای امنیتی و اطلاعاتی بررسی‌های دقیق خود را تکمیل کرده‌اند و اطمینان قطعی وجود دارد که آنچه اتفاق افتاده یک حادثه بوده است.
📸 از تحمل شکنجه تا صندلی نرم 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا