eitaa logo
روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ
236 دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
3هزار ویدیو
43 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
✅ابراهیم رییسی با انتشار عکسی از موشک‌های بالیستیک، خبر از انتقام قطعی از اسراییل داد.
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
♦️رویترز: اسرائیل می‌داند که ایران حملات شدیدی را انجام خواهد داد برای همین تمامی جنگنده‌های خود را برای حمله به نطنز و فوردو در حالت آماده باش نگه داشته است 🔹اکانت امنیتی عبری: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) سپاه تمامی یگان‌های موشکی و سامانه‌های راداری را در آماده باش کامل قرار داده است./صابرین نیوز @
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
🔸آغاز اجرای طرح حجاب و عفاف از روز ۲۶ فروردین در تهران به نام خدا شهروندان گرامی، هم میهنان محترم ▫️فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از تمامی هموطنان قانون‌مدار به سبب رعایت ارزش ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه بیست و ششم فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد. ▫️به همین سبب ،از همه شهروندان محترم ، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است رعایت نمایند. ▫️پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می نماید.از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم نمایند.
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
🔴یک منبع مطلع در نیروی هوافضای سپاه در واکنش به انسداد جی‌پی‌اس در شهرک‌های صهیونیست‌نشین گفت: ایران از قبل برای این موضوع چاره‌اندیشی کرده بود و تمامی موشک‌هایی که در ١٢ سال گذشته ساخته شده‌اند از جی‌پی‌اس و در کل از هیچ یک از وسایل موقعیت‌یاب بین‌المللی استفاده نمی‌کنند.
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
🔴پایتخت منطقه پرواز ممنوع شد... هر شئ و هر پرنده‌ای به سمت تهران بیاید از ۲۴ بامداد روز چهارشنبه هدف قرار خواهد گرفت....
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
🔴هاآرتص رسانه صهیونیستی اذعان کرد:‌ ایران، حماس نیست؛ جنگ با ایران یعنی آوارگی مردم اسرائیل
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
🔴کارشناسان نظامی ایران می گویند: منطقه پرواز ممنوع اعمال شده به بخش هایی از ایران برای آزمایش تسلیحات دوربردِ جدید و حیاتی است. ‌ ♦️یک منبع مطلع در نیروی هوافضای سپاه در واکنش به انسداد جی‌پی‌اس در شهرک‌های صهیونیست‌نشین گفت: ایران از قبل برای این موضوع چاره‌اندیشی کرده و تمامی موشک‌هایی که در ١٢ سال گذشته ساخته شده‌اند از جی‌پی‌اس و در کل از هیچ یک از وسایل موقعیت‌یاب بین‌المللی استفاده نمی‌کنند.
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
🌍 درتاریخ بشریت قوم یهود بدترین قوم درجهان بوده است صهیونیست های داخلی ؛ اصلاحطلبان هستند که نمونه وارونه گرایی وبهانه هاس اسراییل می‌باشند 🔹اگر به شاهچراغ حمله کنند: ❗️جای گشت ارشاد، امنیت مردم رو تامین کنید. 🔹اگر تروریست دستگیر شود: ❗️نه به اعدام 🔹اگر اسرائیل، نطنز و اصفهان و شهریاری و احمدی روشن را بزند: ❗️دیدید روسیه اس۳۰۰ نداد 🔹اگر غزه اسرائیل را بزند: ❗️خون رو با خون جواب نمیدن 🔹اگر طالبان، احمد مسعود را بزند: ❗️حکومت، حاضر به دفاع از مظلوم نیست! 🔹اگر از مظلومین فلسطین دفاع شود: ❗️نه غزه، نه لبنان! 🔹اگر تحریم کنند: ❗️به خاطر دشمنی با آمریکا است. 🔹اگر امریکا برجام رو پاره کرد: ❗️به خاطر حمله به سفارت عربستانه! 🔹اگر رییسی بدون برجام، تحریم رو بی اثر کرد: ❗️پولش رو نمی‌تونید بیارید چه فایده! 🔹اگر پولها آزاد شد: ❗️همه رو دادید فلسطین! 🔹 واکسن ساختیم: ❗️آب مقطره 🔹 واکسن وارد کردیم: ❗️چینیه به درد نمیخوره! 🔹 با عربستان جنگیدیم: ❗️دیپلماسی بلد نیستید. 🔹با عربستان ارتباط برقرار شد: ❗️چی شد عقب نشینی کردید؟! 🔹هیاتها رونق گرفت: ❗️مردم نیاز به شادی دارند 🔹جشن غدیر برگزار شد: ❗️امارات ماهواره فرستاد شما ایستگاه صلواتی می زنید. 🔹ماهواره فرستادیم: ❗️وقتی مردم تو اجاره خونه مانده‌اند، ماهواره چه فایده داره! 🔹با چین قرارداد ساخت مسکن نوشتیم:❗️کشور رو فروختید به چین و روسیه 🔹روسیه اسلحه از ما خرید: ❗️در جنگ اوکراین دخالت کردید! 🔹اعلام بی طرفی کردیم: ❗️از اسرائیل ترسیدید 🔹اسرائیل رو بزنیم: ❗️مقصر مائیم چوب کردیم لانه زنبور 🔻 تراوشات ذهن بیمار، پایان ندارد. 🔻غربگرائی نوعی بیماری روحی روانی است. که برخی بدان دچارند و متاسفانه از بیماری خود. بی خبرند! ﹏﹏⃟🌻﹏﹏ 📮 انتشارحداکثری با شما ♨️اینجا همه چیز مهم است👇 🌐کانال بین المللی طلایه داران بدون مرز
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
انتظار حمله تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران از رژیم صهیونسیتی بیشتر از خود حمله برایشان کشنده تر شده است. در حال لحظه شماری برای تأدیب و انتقام بابت غلطی که کردند هستند. به نازم سیادتی را که جمهوری اسلامی ایران برای تمام ما ایرانیان به ارمغان آورده که سکوتش هم لرزه بر اندام ظالمان دنیا می‌افکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌رهبر انقلاب: نظام جمهوری اسلامی درصدد آن نیست کسی را به زور میل به دینداری کند ولی در برابر هنجارشکنی دینی وظیفه دارد؛ نباید کوتاهی کنیم. ❌مسئولین و آحاد مردم و 🔹آمرین به معروف و ناهین از منکر🔹 در این زمینه وظیفه خودشون را باید انجام بدهند. پ.ن: چقدر دردناک و زجرآور است که این روزها، رهبری فقط از خودش دارد هزینه میکند، به لطف ترک فعل مسئولین امر.هر بار که رهبری مستقیم حرف بزند، کلی هجمه ها و توهین ها به ایشان وارد میشود. 📢وقتی امام جامعه به مسئولین فرمودند توبه کنید و به وظیفتون عمل کنید اما خبری نشد، مجبور میشوند مستقیم از آمرین به معروف اسم به زبان بیاورند تا آنها آتش به اختیار وارد شوند و قضیه بی حجابی را جمع کنند.
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تعامل سه قوه ! 🔹 گزارش تصویری تعامل و اقدامات قوای سه گانه برای ساماندهی وضعیت فاجعه بار بی حجابی در کشور طی یک سال
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
🚨 / آخرین وحشت در اردوگاه صهیونیستی از ترس ایران (۲) 🟣 ناوگان پنجم نیروی دریایی در خلیج فارس (مستقر در بحرین) به حالت صد در صدی در آمد. 🔵 بایدن رئیس‌جمهور خواب‌آلوی ایالات متفرقه آمریکا: ارادهٔ ما برای ، آهنین است! 🔴 شبکه ۱۴ عبری: در کنار شکست ننگین اطلاعاتی، برای مقابله با محور ایران (نیروهای )، تنهای تنها مانده‌! 🔥 وزارت دفاع (جنگ) آمریکا، پنتاگون: ایران و نیروهای نیابتی آن (محور مقاومت) به اسرائیل، قریب الوقوع است. 🟤 منابع عبری: دیپلمات‌ها و خبرنگاران برای آماده میشوند؛ تعدادی تلفن ماهواره‌ای برای حفظ ارتباطات توزیع شده! ⚪️ شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا، تمام پروازهای خود را به از تهران، به طور موقت متوقف کرد. 🔴 منابع میدانی مطلع گزارش دادند که سطح آمادگی نیروهای مسلح در افزایشه یافته 🟤 نیروی هوایی خود را برای پاسخ به حملات ایران به درون سرزمین‌های اشغالی، به حالت درآورده 🟢 یکپارچه‌ی نیروهای مسلح ایران، قرارگاه خاتم‌الانبیاء، در سرتاسر کشور به حالت درآمده ⚫️ رویترز در اعلام کرد که پس از ، درصورت ادامه‌ی تنش توسط ، تمامی نیروهای نیابتی در منطقه (نیروهای مقاومت) در ، ، و ، به شکل همزمان، به اسرائیل و پایگاه‌های در خاورمیانه (غرب آسیا)، هجوم خواهند کرد. 💚 السلام علیک یا امیرالمومنین 🇮🇷🇵🇸
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ زاویه دیدی متفاوت از نماز عید سعید فطر در پایتخت به امامت رهبر انقلاب در صبح دیروز
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
تغییر موضع از روی ترس! وزیر خارجه اسرائیل: ما مسوولیت حمله به سفارت ایران در دمش را برعهده نگرفتیم و خواهان جنگ با ایران نیستیم!
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 برگزاری مراسم تشییع پنج تن از مأموران پلیس زاهدان (سیب و سوران) امروز از ساعت ۹ صبح انجام می شود
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
اجرای طرح حجاب پلیس تهران از ۲۵ فروردین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ: در چارچوب مطالبات عمومی  و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از شنبه ۲۵فروردین در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت  بیشتر دنبال خواهد شد.
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
💢پیام سرلشکر سلامی به اسماعیل هنیه فرمانده کل سپاه: 🔹شهادت مظلومانه فرزندان برومند و شجاع جنابعالی حازم، امیر و محمد اسماعیل هنیه و نیز ۳ تن از نوه‌های عزیز و دلبندتان در جنایت تروریستی را تبریک و تسلیت می‌گویم. 🔹همانطور که جنابعالی در اوج صلابت گفته‌اید این دردها و خون‌ها ، آینده و آزادی ملت و مسئله فلسطین و امت اسلام را می‌سازد.
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
🔴دو کارت زرد مقام معظم رهبری ظرف یک هفته به مسئولین! 🔸کارت زرد اول در مورد مسئله حجاب ۱۴۰۳/۱/۱۵: «بنده نظر قاطع خودم را دراین مورد (مسئله حجاب) عرض میکنم...حکم قانون برای همه واجب است. چه آن کسانی که به شرع معتقدند،چه حتّی آن کسانی که به شرع هم معتقد نیستند، قانون رابایستی رعایت کنند... دردولت در قوه قضاییه دربخش‌های مختلف در این زمینه مسئولیت وجود دارد. بایستی به مسئولیت‌های قانونی و شرعی خودشان عمل کنند» 🔸 کارت زرد دوم در مورد روزه خواری علنی ۱۴۰۳/۱/۲۲؛ «گاهی تظاهربه روزه‌خواری در بعضی از معابر شهر تهران ودیگر شهرها دیده شده است؛ یقینا نظام جمهوری اسلامی در صدد این نیست کسانی را به زور وادار به دینداری کند اما درمقابل هنجارشکنی دینی هم وظیفه دارد. نبایدکوتاهی کنیم، مسئولین... دراین زمینه باید وظیفه خود را انجام دهند https://eitaa.com/PR_Police
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
تصویری از دو نوه‌ی اسماعیل هنیه که روز گذشته به شهادت رسیدند
هدایت شده از روابط عمومی پلیس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کابوس حمله ایران بر سر رژیم صهیونیستی! 🔹 منشه امیر، سردبیر رادیو اسرائیل: مردم اسرائیل از حمله ایران بسیار نگران هستند؛ هنوز بدترین‌ شرایط در انتظار ماست! مردم در هراسند!
# خاکشیر بخورید تا در طول روز تشنه نشوید روزه‌داری در فصل گرما گاهی سبب ایجاد عطش در فرد روزه‌‍دار می‌شود، مصرف خاکشیر در ایام ماه‌رمضان تا حد زیادی جلوی بروز چنین مشکلی را می‌گیرد و کلیه‌ها را تقویت می‌کند، خاکشیر همچنین سبب خنک شدن بدن در مواجهه با گرما نیز می‌شود. کاربرد اصلی خاکشیر در گذشته برای بهبود عفونت بوده است، چرا که این گیاه خاصیت ضد عفونی بسیار زیادی دارد و برای رفع ناراحتی‌های روده مانند اسهال یا حتی یبوست بسیار مفید است 🔷️ با ما همراه باشید در ... *┅══✼🍃🌹🍃✼══┅* پیام رسان‌ سروش https://splus.ir/ravabetomomi.fateb پیام رسان ایتا👇👇 https://eitaa.com/RahrovanVelayat124