https://eitaa.com/didebanne/43553
بچه سوم ؟
بچه دوما
نه دیگه محمدمهدی بچه دومشون همراه همسر اولشون توی تصادف مرد🙂💔
یه همچین سالی...یه همچین پایان با غروب جمعه رو هم نیاز داشت💔!
وای ازین غروب...
https://eitaa.com/Hamin_Mahfel/11518
حاجیم میگه مادرم🤣🤣🤣
همراهی میکنه😂
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
https://eitaa.com/haminnashnas/12396 چیزای خوبی نمیبینم😔🤌 یعنی چی🚶♀💔
نههه اشتباه تایپی کرد🤣🤣🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
نههه اشتباه تایپی کرد🤣🤣🤣
پوشش نزار روش کارشو کرد🚶♀🚶♀🚶♀
حامد سلطانی و میبینم یاد قدیما میفتم😂🦋
قبلا فن ایشون بودم هعی یادش بخیر
ولی بچه های فندوم ایشونم زیاد خوب نبودن یعنی خیلی بچه سال بودن😂
انصافا فندوم حامین حالا هر چقدرم بعضیا یکم بچه بازی در بیارن ولی انصافا فندوم خوبی داریم بچه های عاقل و بالغ زیادن الحمدالله
اینجا فندوم خوشبختانه یکم قابل کنترله🥲🤌
وفقط ۲۵دقیقه مونده تا واردیه سال جدیدزندگی مون بشیم.
اینجاتو تبریز داره بارون می باره،درآخرین روز زمستون.🥲🤌#نور
دقایق آخر 🙂😭💔
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
پوشش نزار روش کارشو کرد🚶♀🚶♀🚶♀
ننننننننننه بهت که گفتم🤣🤣🤣🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
ننننننننننه بهت که گفتم🤣🤣🤣🤣
شما؟
دیگه نمیشناسم🚶♀
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
شما؟ دیگه نمیشناسم🚶♀
وایییی دارم زمین گاز میزنم🤣🤣🤣🤣
امروز
از فامیل پدری فقط عیدیاشو دوست دارم(تنها منفعت)
14:30
پاسخ
هعییییی😔🤌😂
کاش میتونستم هیچواقت نیام پیش فامیل پدری🙎🏻♀️
هعی....
_پری
14:29
پاسخ
چرااا
بچه ها از فردا محفل ستاره ها🤌
14:27
پاسخ
بلییی
صادقی چرا انقدر لوس بازی در میاره
مجری قحط بوده که اینو آوردن
چقدرهم حرف میزنه
واقعاا یه جوریه
14:26
پاسخ
الان که صادقی نیست دیگه
خدایا الان با یانکلیپ محفل دوباره گریم میگیره واس آقا کجایی😭💔
14:37
پاسخ
کاش اینارو نشون ندن...
شبکهسه رو دریابید.
توآخرین دقایق سال واقعا بغضم ترکیددد.💔#نور
14:36
پاسخ
منم🙂😭💔
حاجی پاهاش می لنگید رفت اون آقاعه رو بغل کنه
14:35
پاسخ
خب اذیتن
https://eitaa.com/didebanne/43535
عطرین مامانم میگه ب جشم برادری فرم دستای رسالت و پوستش خیلی سفیده😂
بخدا مجری محبوبه منه
14:35
پاسخ
وای عالییی
اذان مغربو اونجا کی میده
14:33
پاسخ
نیم
سلام عزیزان
پیشاپیش عید و سال جدیدرو بهتون تبریک میگم
امیدوارم سالی سرشاراز خوبی و سلامتی باشه برای خودتون و خانواده تون🌷🌷🌷
#زری
سلام عزیزم عید شماهم مبارک باشه