[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
نههه اشتباه تایپی کرد🤣🤣🤣
پوشش نزار روش کارشو کرد🚶♀🚶♀🚶♀
حامد سلطانی و میبینم یاد قدیما میفتم😂🦋
قبلا فن ایشون بودم هعی یادش بخیر
ولی بچه های فندوم ایشونم زیاد خوب نبودن یعنی خیلی بچه سال بودن😂
انصافا فندوم حامین حالا هر چقدرم بعضیا یکم بچه بازی در بیارن ولی انصافا فندوم خوبی داریم بچه های عاقل و بالغ زیادن الحمدالله
اینجا فندوم خوشبختانه یکم قابل کنترله🥲🤌
وفقط ۲۵دقیقه مونده تا واردیه سال جدیدزندگی مون بشیم.
اینجاتو تبریز داره بارون می باره،درآخرین روز زمستون.🥲🤌#نور
دقایق آخر 🙂😭💔
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
پوشش نزار روش کارشو کرد🚶♀🚶♀🚶♀
ننننننننننه بهت که گفتم🤣🤣🤣🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
ننننننننننه بهت که گفتم🤣🤣🤣🤣
شما؟
دیگه نمیشناسم🚶♀
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
شما؟ دیگه نمیشناسم🚶♀
وایییی دارم زمین گاز میزنم🤣🤣🤣🤣
امروز
از فامیل پدری فقط عیدیاشو دوست دارم(تنها منفعت)
14:30
پاسخ
هعییییی😔🤌😂
کاش میتونستم هیچواقت نیام پیش فامیل پدری🙎🏻♀️
هعی....
_پری
14:29
پاسخ
چرااا
بچه ها از فردا محفل ستاره ها🤌
14:27
پاسخ
بلییی
صادقی چرا انقدر لوس بازی در میاره
مجری قحط بوده که اینو آوردن
چقدرهم حرف میزنه
واقعاا یه جوریه
14:26
پاسخ
الان که صادقی نیست دیگه
خدایا الان با یانکلیپ محفل دوباره گریم میگیره واس آقا کجایی😭💔
14:37
پاسخ
کاش اینارو نشون ندن...
شبکهسه رو دریابید.
توآخرین دقایق سال واقعا بغضم ترکیددد.💔#نور
14:36
پاسخ
منم🙂😭💔
حاجی پاهاش می لنگید رفت اون آقاعه رو بغل کنه
14:35
پاسخ
خب اذیتن
https://eitaa.com/didebanne/43535
عطرین مامانم میگه ب جشم برادری فرم دستای رسالت و پوستش خیلی سفیده😂
بخدا مجری محبوبه منه
14:35
پاسخ
وای عالییی
اذان مغربو اونجا کی میده
14:33
پاسخ
نیم
سلام عزیزان
پیشاپیش عید و سال جدیدرو بهتون تبریک میگم
امیدوارم سالی سرشاراز خوبی و سلامتی باشه برای خودتون و خانواده تون🌷🌷🌷
#زری
سلام عزیزم عید شماهم مبارک باشه
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
🔰 تا دقایقی دیگر؛ انتشار پیام نوروزی حضرت آیتالله سیّدمجتبیٰ حسینی خامنهای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
سال نو مبارک! 🎉
سال گذشته، بار سنگین غمها بر دوشمان بود، اما امیدی در دل داشتیم.
امیدی به سالی پر از خیر و برکت، سالی که با نابودی اسرائیل و انشاءالله ظهور آقا، لبخندهای از ته دل بر لبانمان نقش ببندد.
بیشک، سالی که گذشت، خاطرات تلخی از ۴۰۴ را با خود برد، اما آرزومندیم این سال، سالی نو باشد، سالی که تمام آن تلخیها را به باد فراموشی بسپارد و با ظهور مولایمان، صاحبزمان (عج)، نور امید بر تاریکیها بتاباند. 🕊️
در این ساعات آغازین سال، دعاکنیم و آرزو کنیم که سالِ ظهور اماممان باشد انشاءالله.🙏
دعا کنیم که خداوند، نگهبانِ رهبر حکیم و فرزانهی مان، امام خامنهای (مدظلهالعالی) باشد و سیدعلیِ عزیزمان را، پدر عالی قدرمان را با شهیدان کربلا و سید و سالارشان، امام حسین (ع) محشور کند. ✨🌙
غم از دست دادن عزیزان و سختیهای زندگی را در دل داریم، اما در کنارش، شادی دیدارِ سال نو و امید به فردایی بهتر را نیز احساس میکنیم. امیدواریم این سال، سالی پر از آرامش، سلامتی و موفقیت برای همه باشد. 💖
[و این است آغاز سال ¹⁴⁰⁵]