'روحاء|Rooha☫
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ او به آرزویش رسید...
چهل روز است که میگذرد
اما من هنوز با خود زمزمه میکنم:
‹داغت نمیشه باورم،ای رهبرم . . .›💔
مردم ایران گناه دارن به والله
حیف اون دست و پایی که بخاطر
لانچر جانباز شد
حیف خون شهدا
حیف خون رهبرمون :)
اما خب
کم نیست ها ایران چهل روز در برابر
ابر قدرت دنیا وایستاد و ادامه خواهد داد خودش یک پیروزی به تمام معنا هست
بهتون افتخار میکنم🙂