eitaa logo
طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
481 دنبال‌کننده
7.6هزار عکس
4هزار ویدیو
1.1هزار فایل
تلاش، معرفی آخرین رویدادها و اخبار علمی روز کشور؛ نشستها و پژوهشهای مرتبط با اخلاق؛ تربیت و مشاوره اسلامی است به جامعه علمی مشتاق به امید رشد و پویایی بالنده‌تر و مؤثرتر.
مشاهده در ایتا
دانلود
سرجوخه کیست؟!/ پاسخی به مینی‌سریال اسرائیلی «تهران» 🔹از ابتدای شروع سریال «سرجوخه» که این شب‌ها روی آنتن شبکه سه سیما است، نیروهای اطلاعاتی از شخصیتی یاد می‌کردند که تنها یک تصویر نقاشی شده از او در مقر شهید مغزیان نصب شده بود. هدف ماموران امنیتی دستگیری این فرد بود که از او به عنوان «سرجوخه» نام برده می‌شد. ماهیت «سرجوخه» چیست و او چه کرده که نیروهای اطلاعاتی ایران در پی او هستند؟ 🔹تا اینجای سریال مشخص شده که نام اصلی «سرجوخه» یوری گال (Uri Gal) است. «یوری گال» رئیس میزِ ایران در موساد است که در سریال سرجوخه محور تمام خرابکاری‌ها و ترورها قرار می‌گیرد. ترورهایی که موساد بعضاً مسئولیتِ آن را به عناوین مختلف پذیرفته است! 🔹جنگِ اطلاعاتی ایران و اسراییل مدت زیادی است که شروع شده؛ این جنگ وقتی شکل پیچیده‌تری به خود می‌گیرد که وارد حوزه عملیات روانی شود. این گونه است که اسراییل مینی‌سریال «تهران» را می‌سازد و ایران نیز در پاسخ، سریال «سرجوخه» و «خانه امن» را علیه موساد تولید میکند؛ خرابکاری صنعتی، ترور دانشمندان ایرانی، انفجار و آتش سوزی و تلاش برای ایجاد بحران‌های مصنوعی در مانیفست موساد علیه ایران تعریف شده است. 🔹«سرجوخه» به دنبال تبیین کارکرد مهندسی اجتماعی موساد و پاسخ به این پرسش است که موساد این عملیات تروریستی را چگونه سازماندهی می‌کند؟ و از چه کسانی (آگاه و یا ناآگاه) برای اجرای آنها بهره می‌برد؟  🔹عنصر «آگاهی» می‌تواند جامعه را در مقابل ویروس‌های مرگبار مقاوم کند. آنچه در اتاقِ فکرِ موساد با طبقه‌بندی سّری مصوب می‌شود را می‌توان با تولید فیلم سوزاند! ساکنان این اتاق وقتی با آگاهی توده‌ها مواجه شده و نتوانند منویات خود را عملی کنند، مجبور می‌شوند در همان اتاق‌های فکر محبوس شده و صرفاً نظریه‌پردازی کنند! ‌╭━━━⊰◇⊱━━━╮ @javaan_enghelabi🇮🇷 ╰━━━⊰◇⊱━━━╯
📱کانال‌های اداره رسانه و روش‌های نوین تبلیغ در پیام رسان ایتا جهت بهره برداری معرفی می‌گردد. 🎚کانال اطلاع رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی: اطلاع از آخرین اخبار، رویدادهای فرهنگی تبلیغی و اخبار دوره های آموزش تبلیغی (آموزش سواد رسانه، آموزش تدوینگری فیلم، آموزش طراحی با فتوشاپ، آموزش نویسندگی، آموزش داستان نویسی، آموزش های تبلیغ مجازی و...) eitaa.com/farhangi_whc 🎀کانال مکتب گراف: بهره برداری از تولیدات موضوعی و مناسبتی بانوان طلبه و مبلغ شامل کلیپ، پادکست، عکس‌ نوشته، استوری و... eitaa.com/tolid_whc 🗂کانال محتوای تبلیغ مجازی: کانالی که در آن محتوای مفید تبلیغی که توسط سایر مراکز تولید شده است جمع آوری میشود eitaa.com/joinchat/2307653764C311546f423 ✨دنیای استیکر: تازه ترین استیکرهای موضوعی و مناسبتی برای استفاده در ایتا eitaa.com/joinchat/3445751919C9a1a7ee755 ⏱کانال قطب نما: بررسی سمت و سوی اهم مسائل مطرح شده در فضای مجازی در سریع‌ترین زمان ممکن eitaa.com/joinchat/244187288Cfba1f330a9 🖋کانال تک نوشت: مجموعه متن کوتاه با موضوعات مختلف به قلم بانوان طلبه eitaa.com/taknevesht_whc 🖌کافه قلم: بهره برداری از متن ادبی، داستانک، شعر و... که توسط بانوان طلبه تولید شده است https://eitaa.com/joinchat/1138884699C5d0e00a7bc 🛠کانال ابزار محتوا: بهره برداری از ابزار شامل تصاویر با کیفیت، صوت، افکت و... برای تدوینگری فیلم و کلیپ و طراحی پوستر و... eitaa.com/joinchat/865796147C36cb862dc8 اداره رسانه و روش های نوین تبلیغ 🔰@hawzah_khaharan_qom مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠خداوند متعال ما را و شما را از جمله این افراد قرار دهد آمین رب العالمین 🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از مرتضی رجائی
بچه‌تر که بودم، یک پخش می‌شد که عاشقش بودم؛ عاشق خود سریال نه، عاشق قهرمان‌های آن و مخصوصاً بزرگ‌ترین قهرمان داستانش. من در این تنها نبودم و نیستم، چون خیلی‌ها را می‌شناسم که عاشق این قهرمان‌های جنگلی بودند؛ حتماً شما هم کسانی را می‌شناسید. بزرگ‌تر که شدم، فهمیدم پیش از آنکه جنگلی شود، حجره‌نشین بوده و درس طلبگی می‌خوانده است. حتی در نقلی خواندم که بوده است و اگر قدم در میدان مبارزه نمی‌گذاشت، شاید یکی از نامداران می‌شد. اما فقهی که نزد استاد خود خوانده بود، یک بود، نه فقهی منزوی و بی‌اعتنا به شرایط اجتماعی کشور. اینکه میرزا یک قریب الاجتهاد بوده، برایم مهم است و مباهات می‌کنم که در کسوت چنین تبار پرافتخاری زیسته‌ام؛ ولی میرزا حتی اگر این عناوین را هم نداشت، برایم بسیار محترم بود. آنچه میرزا کوچک جنگلی و امثال او را در نظر ما چنین بزرگ می‌کند، بودن او است؛ او به بودن بسنده نکرد و دانست که باید باشد و این اصلاح جز با جهاد ممکن نیست. یکی از آرزوهایم این بوده و هست که روزی به زیارت مزار این مرد بزرگ در استان مشرف شوم و از تربت مطهرش تبرک بجویم. از نظر من او میرزا کوچک جنگلی نبود؛ میرزا بزرگ بود. کاش آن‌ها که عکس مبارزان و عدالتخواهانی مثل و و مانند این‌ها را بر دیوار اتاق خود نصب می‌کنند و آن‌ها را الگوی خود می‌دانند، این قهرمان‌های وطنی را هم می‌شناختند و و دینی می‌دانستند. 🆔️ @rajaaei_ir
📔 کتاب " *کت چرمی‌ات را پاره کن* " ▫️نویسنده: ضحا چیوایی ▫️تصویرگر: ربابه قاسمی درونمایه: قانونِ *نسبت دنیا به آخرت = رحم مادر به دنیا* ✍ ماجرای کتاب، ماجرای مقایسه‌ی جریان رشد دو دانۀ کوچک در آغوش خاک است! یکی از آنها خود را در بستر خاک نرم و مناسب می‌بیند و دیگری در میان قلوه‌های سنگ... آنها اختیاری در انتخاب محل زندگی خود نداشته‌اند و حالا باید مسیر رشد را طی کنند. مسیری که با سر زدن از خاک و تولد در دنیای بیرون از خاک، تازه آغاز می‌شود ... ▫️قیمت پشت جلد؛ ۳۰.۰۰۰ تومان 🛍 آیدی جهت؛ ۱ـ عضویت کودک در ۲ـ ثبت سفارش کتاب در پیام‌رسانهای " تلگرام، ایتا، بله، سروش 👇 @chi_hum_club
هدایت شده از جواد فدایی
✨در دامن مادر، بچه ‏ها بهتر تربیت می شوند تا در پیش استاد. آن علاقه ای که بچه به مادر دارد به هیچ کس ندارد. و آن چیزی که در بچگی از مادر می شنود یا می بیند، آن نقش می بندد در قلبش؛ و تا آخر همراهش هست. مادرها باید توجه به این معنا بکنند که این بچه ‏ها را خوب تربیت کنند، مزکّی تربیت کنند؛ یک مدرسۀ علمی ـ ایمانی باشد دامنهایشان، و این یک مطلب بسیار بزرگی است که از مادرها می آید. و از کس دیگر نمی آید. آنقدری که بچه از مادر چیز می شنود از پدر نمی‌شنود. آنقدری که اخلاق مادر تأثیر دارد در بچۀ کوچولوی نورس و به او منتقل می شود از دیگران نمی شود، مادرها مبدأ خیراتند و اگر خدای نخواسته مادری باشد که بچه را بد تربیت کند، مبدأ شرورند. یک مادر ممکن است که بچه را تربیت کند و خوب تربیت کند، و آن یک بچه یک امت را نجات بدهد و ممکن است که بد تربیت کند و موجب هلاکت یک امت بشود صحیفه امام، ج‏۹، ص ۱۳۶ 🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از گزیده های حاج قاسم
13.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📲تیزر مستند محاصره ۳۶۰ درجه 📺زمان پخش جمعه ساعت ۲۳ شبکه یک سیما
💢 گفتگوی آیت الله سید رضی شیرازی با آیت الله خویی در مورد خروجی حوزه حدود سي سال پيش به مناسبت فوت مرحوم آقا ميرزا عبدالهادي شيرازي، به عتبات مشرف شدم. خدمت آيت‌الله خويي رسيدم. در اين باره با ايشان، صحبت مفصّلي كردم. از جمله: از ايشان سوال كردم: فايده حوزه چيست؟ ايشان با تعجب پرسيد: «اين چه سوالي است.» اشاره كرد به آقا سيد علاءالدين بحر‌العلوم، كه در آن جلسه حضور داشت و گفت: «فايده‌اش، تربيت دهها نفر مانند ايشان و نوشتن كتابها وتقريرها و ...» گفتم: پاسخ سوال من داده نشده. با اين همه كه فرموديد، ما چند نفر داريم كه بتواند اسلام را در دنيا، به صورت منطقي و درست تبليغ كند؟ فرمود: «زياد هستند.» گفتم: «ممكن است نام ببريد.» فرمود : «آقا سيد محمدباقر ، شيخ محمدرضا .» ايشان، ديگر اسم كسي را نبردند. گفتم: آيا اين افراد را برنامة‌ حوزه تربيت كرده است، يا خودشان انگيزه داشته‌اند؟ فرمود: «خودشان برنامه داشته‌اند.» گفتم: كار خوبي كرده‌اند؟ فرمود: «بله» گفتم: پس چرا شما آن را تعقيب نمي‌كنيد؟ فرمود: «نمي‌شود» گفتم: شما آقاي را مي‌شناسيد؟ فرمود: «بله، از رفقاست.» گفتم: ايشان در قم همين روش را دارند. ايشان افرادي را كه پاسخگوي نياز زمان باشند، تربيت مي‌كند، به جاي متخصص شدن در فقه و اصول گفت: « ايشان تك است و خود را تضحيه كرده است.» گفتم: پس ما از نجف مأيوس باشيم. فرمود: «نه. من به سهم خود، حاضرم هرچه را شما بگوييد، انجام دهم؛ ولي، مانعي وجود دارد و آن، متقدسين هستند. يك وقتي ما خواستيم يكي از همين افرادي را كه اهل تحقيق و نوشتن مقاله دربارة مسائل روز بود، [منظور ايشان آقاي محمدتقي بود] كمك كنيم و مورد توشيق قرار بدهيم، مورد اعتراض برخي از اين متقدّسين واقع شديم، به طوري كه گفتند: سهم امام را در ترويج غيرفقه و اصول به كار مي‌برد!» 🌿 👈 چهار توصیه آیت الله سید رضی شیرازی به حوزه علمیه و طلاب ♦️ کانال حوزه علمیه تمدن ساز: ✅ @feghheakbar
هدایت شده از مدیریت آموزشی تربیتی
15.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📶 آماده‌اید برای اینکه با برنامه‌های دانش‌آموزان ژاپنی همراه بشید؟ 🎥 در این نماهنگ، برنامه یک روز دانش‌آموزان در مدرسه را ببینید. ☑️ در این سبک، بچه‌ها چقدر مهارت زندگی کردن یاد می‌گیرند؟ . .
📺مجموعه نهالی برای فردا 🎞️قسمت "تربیت دینی و اخلاقی" 🔍موضوع و اخلاقی در نظام آموزشی ما، مسئله ای چالش برانگیز است که با توجه به واقعیات موجود، رویکرد آموزش و پرورش به این موضوع و نوع تالیف کتب دینی و قرآن مدارس، متاسفانه اهداف مورد نظر نظام آموزشی در این زمینه، محقق نشده است. 💡طرح فهم قران، طرحی است برای قرآنی کردن فضای آموزش و پرورش که تحت شش دوره ی رشد(دریافت شده از منظر قرآن)، انجام می پذیرد. سه دوره از این شش دوره، فردی و سه دوره ی دیگر اجتماعی است. 💡در این مستند شاهد روایت تفکر تغذیه کننده ی این طرح و شیوه ی اجرای آن هستیم. معلمان قرآن در این مستند، بخش هایی را با تعیین هدف و نکات آموزشی شرح می‌دهند. 📌برای تماشای این قسمت از مجموعه مستند" نهالی برای فردا" به لینک زیر مراجعه کنید aparat.com/v/zKqIW 🔰 https://eitaa.com/ali_fatemipour °❁°═━═━°❁°