هدایت شده از درانزوایخویش
زمان:
حجم:
59.8K
نمونهی یک آدم باشعور :
"پشت فرمونم ولی گفتم سین بزنم سریع جواب بدم"
بعد بعضیا از اینکه همیشه در دسترسی و سعی میکنی منتظرشون نذاری و فوری جوابشونو بدی؛
پیش خودشون فکرنمیکنن که بابااا... طرف باشعوررره!!! فکرمیکنن بیکاره...اینه فرقِ آدم تا آدم
انباری کتابخانه
نمونهی یک آدم باشعور : "پشت فرمونم ولی گفتم سین بزنم سریع جواب بدم" بعد بعضیا از اینکه همیشه در دس
مهمه به خدا مهمه
این وحشتناکه که فکر میکنن بیکاری... نه عزیزمن من میدونم تو دغدغه داری، تو برات اون حرف مهمه، رو زدی داری ازم میپرسی پس نیاز به جواب به موقع من داری. دقیقا بحث شعوره.
انباری کتابخانه
نمونهی یک آدم باشعور : "پشت فرمونم ولی گفتم سین بزنم سریع جواب بدم" بعد بعضیا از اینکه همیشه در دس
اینقدررر ویس و مسیج کف خیابون گرفتم و جواب دادم که طرف منتظر نمونه... ولی تهش اتیکت علاف بودن میزنن روت و اگر هم خودت کار داشته باشی متاسفانه خیلی افراد دیگر تو اولیت قرار میگیرن و شما جواب داده نمیشید.
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این میم و فکت رو نمتانم
فقط اون گود تیم ورک اخرشششش😂😂💔💔
انباری کتابخانه
از #شما :
والا به من گفتن رشتهی موردعلاقه، عرض کردم مهندسی انرژی...
همون روز اعلام نتایج هم پست گذاشتم با الحمدالله 😅
خداروشکر شد آنچه که باید میشد.
و کدوم اسکرین شات؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نه من اصلا ازاد نزدم و تازشم اصلا ازاد رشتهایکه میخواستمو نداره😂💔
دولتی اوردم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اون to اضافست حق با شماعه🙏🏻🌱
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
احتمالا درگیر درس هستند، درجریان نیستم.
انباری کتابخانه
والا به من گفتن رشتهی موردعلاقه، عرض کردم مهندسی انرژی... همون روز اعلام نتایج هم پست گذاشتم با ال
دوستان کلاغا خبر اوردن ایتا جان زیبامون چنل درخت هیجده ساله رو دیل زده و ایشون رو محدود کرده که حق زدن هیچ چنل و گروهی رو تا یه مدتی نداره.
خلاصه که اره.