انباری کتابخانه
نمونهی یک آدم باشعور : "پشت فرمونم ولی گفتم سین بزنم سریع جواب بدم" بعد بعضیا از اینکه همیشه در دس
اینقدررر ویس و مسیج کف خیابون گرفتم و جواب دادم که طرف منتظر نمونه... ولی تهش اتیکت علاف بودن میزنن روت و اگر هم خودت کار داشته باشی متاسفانه خیلی افراد دیگر تو اولیت قرار میگیرن و شما جواب داده نمیشید.
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این میم و فکت رو نمتانم
فقط اون گود تیم ورک اخرشششش😂😂💔💔
انباری کتابخانه
از #شما :
والا به من گفتن رشتهی موردعلاقه، عرض کردم مهندسی انرژی...
همون روز اعلام نتایج هم پست گذاشتم با الحمدالله 😅
خداروشکر شد آنچه که باید میشد.
و کدوم اسکرین شات؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نه من اصلا ازاد نزدم و تازشم اصلا ازاد رشتهایکه میخواستمو نداره😂💔
دولتی اوردم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اون to اضافست حق با شماعه🙏🏻🌱
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
احتمالا درگیر درس هستند، درجریان نیستم.
انباری کتابخانه
والا به من گفتن رشتهی موردعلاقه، عرض کردم مهندسی انرژی... همون روز اعلام نتایج هم پست گذاشتم با ال
دوستان کلاغا خبر اوردن ایتا جان زیبامون چنل درخت هیجده ساله رو دیل زده و ایشون رو محدود کرده که حق زدن هیچ چنل و گروهی رو تا یه مدتی نداره.
خلاصه که اره.
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این ادیت رو که دیدم خیال کردم دستم خورده گوشی رفیقمو گرفتم😂. پیشواز گوشیش دو سال این بود🤣🤣🤣