eitaa logo
انباری کتابخانه
133 دنبال‌کننده
663 عکس
303 ویدیو
2 فایل
دیلی احتمالاً و هجویات📻✨. کنارم سکنا گزین و به تماشای بنشین صنعت سرگرمی را🎭. گریز خواهیم زد به لبخند و احوالات گاها بیگار:)). کتابخانه‌ی محقر: https://eitaa.com/pagliuzzaandcoffee خواهیم شنید: https://eitaa.com/34433042/1679
مشاهده در ایتا
دانلود
خطاب به تمام ادم های زندگیم:
از امروز متنفر بودم 🤝 خوبه که تموم شد.
750.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هم اکنون گیر چنین ادمی افتادم😃😃
امروز سر کلاس شیمی عملا یک علامت سوال متحرک بودم انقدر سوال پرسیدم
انباری کتابخانه
امروز سر کلاس شیمی عملا یک علامت سوال متحرک بودم انقدر سوال پرسیدم
من همواره سر کلاس شیمی اینجوری بودم و دبیرام دلشون میسوخت و میگفتن واقعا حیف که تایم نداریم بیاییم برات این مسئله ها رو توضیح بدیم و بهم کتاب معرفی میکردن یا من اینقدری پر رو بودم که همیشه دم در دفتر با یه کاغذ سوال ازشون میپرسیدم🥲🤌🏻
انباری کتابخانه
من همواره سر کلاس شیمی اینجوری بودم و دبیرام دلشون میسوخت و میگفتن واقعا حیف که تایم نداریم بیاییم ب
دبیرای شیمی و حسابان فوق العاده‌ای داشتم ولی مین وایل وحشتناک ترین دبیرهای فیزیک و امار و گسسته رو هم داشتم که مجبور بودم خودم همیشه نواقص رو جبران کنم
رفیقم زنگ زده شنبه دانشگاهی که من پاشم بیام سلف باهات غذا بخورم 🗿😂 دوستای خوبی دارم😂👌🏼
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
چادر پوشیدن برای خانوما ی جورایی حکم لباس طلبگی پوشیدن آقایونو داره:) الان جلوی چشمای خودم تو پاساژ چند تا فروشنده حاضر نشدن به یه خانوم جنس بفروشن فقط چون چادری بود:/ تاسف عمیق و نفرت از فضای پاساژا بنده رو در بر گرفته🚶
انباری کتابخانه
چادر پوشیدن برای خانوما ی جورایی حکم لباس طلبگی پوشیدن آقایونو داره:) الان جلوی چشمای خودم تو پاساژ
صبحا که سوار تاکسی میشم بعضی وقتا، قشنگ میبینم طرف معمم هستش و دستشو برای تاکسی بلند میکنه ولی تاکسی براش واینمیسه... خیلی دردناکه.. خیلی زیاد🤦🏽‍♂🤦🏽‍♂
انباری کتابخانه
لینک کتابخانه: https://eitaa.com/pagliuzzaandcoffee صحبتی اگر بود: https://daigo.ir/secret/239934
یک نکته رو بگم ببینید رفقا من خیلی خیلی خیلی زیاد اشتباه تایپی دارم و نصف بیشترش رو هم کیبوردم مثلت میخواد خیر سرش تصحیح کنه ولی میزنه چشمشو کور میکنه😑😑 و اگر املای یک کلمه اشتباه میشه یا سایر چیزهایی از این قبیل، خواهش میکنم بر من ببخشید. که من دوباره میام چک کنم مسیج رو و چون تو ذهنم مثلا اونجوری که درسته، بوده، متوجه اشتباهش نمیشم بعد یکهو که بچه ها میگن، واقعا تعجب میکنم بعد میبینم ای باباا ای باباا😑🤦🏽‍♂🤦🏽‍♂ پس خواهشا بر من ببخشید تایپوهای متعددم رو🙏🏻💫🌱