انباری کتابخانه
امروز سر کلاس شیمی عملا یک علامت سوال متحرک بودم انقدر سوال پرسیدم
من همواره سر کلاس شیمی اینجوری بودم و دبیرام دلشون میسوخت و میگفتن واقعا حیف که تایم نداریم بیاییم برات این مسئله ها رو توضیح بدیم و بهم کتاب معرفی میکردن یا من اینقدری پر رو بودم که همیشه دم در دفتر با یه کاغذ سوال ازشون میپرسیدم🥲🤌🏻
انباری کتابخانه
من همواره سر کلاس شیمی اینجوری بودم و دبیرام دلشون میسوخت و میگفتن واقعا حیف که تایم نداریم بیاییم ب
دبیرای شیمی و حسابان فوق العادهای داشتم ولی مین وایل وحشتناک ترین دبیرهای فیزیک و امار و گسسته رو هم داشتم که مجبور بودم خودم همیشه نواقص رو جبران کنم
رفیقم زنگ زده شنبه دانشگاهی که من پاشم بیام سلف باهات غذا بخورم 🗿😂
دوستای خوبی دارم😂👌🏼
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلا وایب این اهنگ عجیبه... مثل یک زبان مشترک میمونه بین تموم مردم دنیا...
همهی ما باهاش خاطره داریم(((;
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
چادر پوشیدن برای خانوما ی جورایی حکم لباس طلبگی پوشیدن آقایونو داره:)
الان جلوی چشمای خودم تو پاساژ چند تا فروشنده حاضر نشدن به یه خانوم جنس بفروشن فقط چون چادری بود:/
تاسف عمیق و نفرت از فضای پاساژا بنده رو در بر گرفته🚶
انباری کتابخانه
چادر پوشیدن برای خانوما ی جورایی حکم لباس طلبگی پوشیدن آقایونو داره:) الان جلوی چشمای خودم تو پاساژ
صبحا که سوار تاکسی میشم بعضی وقتا، قشنگ میبینم طرف معمم هستش و دستشو برای تاکسی بلند میکنه ولی تاکسی براش واینمیسه...
خیلی دردناکه.. خیلی زیاد🤦🏽♂🤦🏽♂
انباری کتابخانه
لینک کتابخانه: https://eitaa.com/pagliuzzaandcoffee صحبتی اگر بود: https://daigo.ir/secret/239934
یک نکته رو بگم
ببینید رفقا من خیلی خیلی خیلی زیاد اشتباه تایپی دارم و نصف بیشترش رو هم کیبوردم مثلت میخواد خیر سرش تصحیح کنه ولی میزنه چشمشو کور میکنه😑😑 و اگر املای یک کلمه اشتباه میشه یا سایر چیزهایی از این قبیل، خواهش میکنم بر من ببخشید. که من دوباره میام چک کنم مسیج رو و چون تو ذهنم مثلا اونجوری که درسته، بوده، متوجه اشتباهش نمیشم بعد یکهو که بچه ها میگن، واقعا تعجب میکنم بعد میبینم ای باباا ای باباا😑🤦🏽♂🤦🏽♂
پس خواهشا بر من ببخشید تایپوهای متعددم رو🙏🏻💫🌱
#ریوجی
انباری کتابخانه
از #شما :
سلام علیکم
والا همسایگی اینا ندارم من🥲
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تاثیرگذار از نظر خودم؟! در چه زمینه و حوزهای؟!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام علیکم
متشکرم دوست عزیز
مهندسی انرژی بزرگوار
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من رشتم مهندسی انرژیه... این ترم برامون 3 واحد فارسب عمومی گذاشتن بعد استادمون فرمودن که باید از رو کتابشون روخوانی کنیم و هر جلسه هم املا پاتختهای داریم😭😂 بعد تاپیکی که داشتیم میخوندیم از روش سبک های مختلف ادبیات بود که رسید به رئالیسم و یکی از تاپیک های محبوب من((: و یکی از بچه ها داشت به طرز وحشتناکی میخوند و اعصبامو خورد کرده بود لذا از استاد خواستم من ادامه بدم اون قسمت رو.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/Thestoreroom/340
صحیح
انباری کتابخانه
سلام علیکم والا همسایگی اینا ندارم من🥲 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تاثیرگذار
واقعا واقعا شرمندممم
امروز گفتم باید حتما بزارم که الان دیدم داخل ناشناس هم پیام داده بودین... واقعا متاسفم بابت تاخیر پیش اومده 🥲🙏🏻🌼✨
تقدیمیتون فوق العاده بود و همون روز که دیدم بسیار بسیار در شگفتی فرو رفته و لذت بردم🥲🤌🏻
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ریوجی جردریانه، گلس گوشیم ی جوری بود ک انگار باهاش رفته بودم جنگ و خمپاره خورده بود تو گوشیم🗿رفته بودم گلس بخرم ک این چیزارو دیدم و چیز زده شد به اعصابم😑🚶