انباری کتابخانه
از #شما :
سلام علیکم
والا همسایگی اینا ندارم من🥲
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تاثیرگذار از نظر خودم؟! در چه زمینه و حوزهای؟!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام علیکم
متشکرم دوست عزیز
مهندسی انرژی بزرگوار
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من رشتم مهندسی انرژیه... این ترم برامون 3 واحد فارسب عمومی گذاشتن بعد استادمون فرمودن که باید از رو کتابشون روخوانی کنیم و هر جلسه هم املا پاتختهای داریم😭😂 بعد تاپیکی که داشتیم میخوندیم از روش سبک های مختلف ادبیات بود که رسید به رئالیسم و یکی از تاپیک های محبوب من((: و یکی از بچه ها داشت به طرز وحشتناکی میخوند و اعصبامو خورد کرده بود لذا از استاد خواستم من ادامه بدم اون قسمت رو.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://eitaa.com/Thestoreroom/340
صحیح
انباری کتابخانه
سلام علیکم والا همسایگی اینا ندارم من🥲 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تاثیرگذار
واقعا واقعا شرمندممم
امروز گفتم باید حتما بزارم که الان دیدم داخل ناشناس هم پیام داده بودین... واقعا متاسفم بابت تاخیر پیش اومده 🥲🙏🏻🌼✨
تقدیمیتون فوق العاده بود و همون روز که دیدم بسیار بسیار در شگفتی فرو رفته و لذت بردم🥲🤌🏻
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ریوجی جردریانه، گلس گوشیم ی جوری بود ک انگار باهاش رفته بودم جنگ و خمپاره خورده بود تو گوشیم🗿رفته بودم گلس بخرم ک این چیزارو دیدم و چیز زده شد به اعصابم😑🚶
انباری کتابخانه
ریوجی جردریانه، گلس گوشیم ی جوری بود ک انگار باهاش رفته بودم جنگ و خمپاره خورده بود تو گوشیم🗿رفته بو
کلا یه هفته نگذشته بود از خرید گوشیش بعد بغل دستم که نشسته بود گوشیش رو میز بود، گفتم وای یا خدا گوشیه کی هستش این؟! گلسش چرا ترکیده😂💔 بعد دیدم عههه گوشی این بشره🤦🏽♂😂
انباری کتابخانه
ریوجی جردریانه، گلس گوشیم ی جوری بود ک انگار باهاش رفته بودم جنگ و خمپاره خورده بود تو گوشیم🗿رفته بو
همون اوایل حتی یه بار اومد گوشیشو بزنه تو شارژ سرکلاس، بعد یادش رفت گوشی رو ببره🤦🏽♂😂
انباری کتابخانه
همون اوایل حتی یه بار اومد گوشیشو بزنه تو شارژ سرکلاس، بعد یادش رفت گوشی رو ببره🤦🏽♂😂
حالا خودمم یه بار مشغول حرف زدن باهاش شدم یادم رفت جامدادی و بطری ابمو بردارم قشنگ مثل مرغ پرکنده بودم اون دو روز🗿🗿🗿🗿
دوران کنکور بود حواس نداشتیم اصن🤦🏽♂😂
رفقا هرچی اهنگ نتونن گیر بیارن میدن به من براشون پیدا میکنم ولی خودم اگر اهنگی رو بخوام پیدا نمیکنم😃😃😃😃😃
یه ماهه رفته رو مخم یه اهنگ میخوام پیداش کنم یافت نمیشه...
او اس تی سریال محرکم اصلا پیدا نمیکنمممم هرچی میگردم:///////
انباری کتابخانه
#Moving #Kdrama
توروخدا اصل این او اس تی رو به دستم برسونید🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻